A Flaunt címlapján villant popsit korunk egyik legszexibb férfisztárja, aki nem mellékesen rendkívül tehetséges színész, fotós és újabban reklámarc is, ugyanis a Gucci 'Made to Measure' szolgáltatását népszerűsíti, amely novemberben indul néhány kiemelt üzletben (Milánó, Párizs, London, stb.). A szolgáltatás lényegében egy exkluzív szabósághoz hasonlít: a vásárló saját maga választhatja ki az öltönyének az anyagát, részleteit, varrását és még ezer más dolgot, hogy igazán a saját ízléséhez igazodó öltözéket kapjon végeredményként. A Guccinak készült kampányképeket a popsi után, a továbbra kattintva láthatjátok.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.