OurFashion

London - áruházak bűvöletében

2009.december.03. 00:10

**Anna**

22 komment

Mit csinál a kedves divatimádó turista, ha elered az eső, vagy nagyon hideg van Londonban? Lelkiismeretesen végigjárja az összes nagyáruházat, hogy részletesen megszemlélhesse a kínálatot. Itt nem tilos tapogatni, emelgetni, valamiért nem követik szúrós tekintetek az ember minden mozdulatát. Kicsit azért reménykedtem, hogy a high fashion ruhák biztos csak a név miatt olyan drágák...de nem. Az anyagokon finomak és puhák, az eldolgozások gyönyörűek, a cipők pedig pillekönnyűek.

A Harrods szerintem inkább turista látványosság, belül pedig még a legelvetemültebb shoppingőrült is elveszik a termek labirintusában. Karácsonyi témájuk az Óz, amit nem csak a dekoráción, a zenén és a kirakatokon keresztül élvezhetünk. Ugyanis ha figyelmesen sétálgatunk a sárgaköves úton a cipőosztályon, rábukkanhatunk Dorothy piros varázscipellőinek újragondolásaira a nagy tervezők jóvoltából. A Selfridges és a Harvey Nichols képei kissé összemosódnak a fejemben, de a fantasztikus kirakatokat az utóbbinak köszönhetjük. A nagy kedvenc számomra egyértelműen a sohóbeli Liberty. A faszerkezetes épület belseje olyan mint egy meseváros. A polcokon és az asztalokon úgy sorakoznak a táskák vagy a sapkák, mintha egy cukorkaboltba csöppentünk volna. A csokiktól a fehérneműkön át a méterárúig minden annyira gusztusosan van tálalva, hogy még az átlagosnál is nehezebb ellenállni a kísértésnek. Hatalmas befőttesüvegekből kikandikáló tűpárnák és tollak, minden mi szem-szájnak ingere. Csak egyetlen negatívumot sikerült találnunk nagy bolyongásunk közepette, mégpedig a hatalmas és kikerülhetetlen tömeget. Szerencsére a favorizált Libertyt ez kevésbé sújtotta, mint társát, a Harrodsot. 

 

 

Megosztás:
22 komment

Címkék: vásárlás london

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

creativevulture 2009.12.03. 09:33:55

Hello, a Harrods Knightsbridge-ben van, valszleg osszekeverted a Selfridges-el, ami az Oxford str-en talahato.

2009.12.03. 09:39:05

Én mondjuk esőben beültem egy kocsmába a Sohóban, és végigkostoltam a csapoltsörkínálatot.

Mondjuk nem is vagyok nőből, ez igaz.

catnip cupcake 2009.12.03. 09:54:24

nem vagyok helyesírás mániás de ez nagyon bántotta a szememet:
bojongásunk - bolyongásunk
súlytotta - sújtotta

Pipas 2009.12.03. 10:05:48

csak azért néztem be, hogy elmondjam nem olvastam el a cikket, mert kurvára nem érdekel... ;)

garymoore54 2009.12.03. 10:47:15

@catnip cupcake: Köszönöm, hogy megtetted helyettem. Én is éppen erre készültem.
Én viszont elolvastam, mert érdekel. Csak elméleti szinten, de érdekel.

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2009.12.03. 10:50:40

Először azt hittem, szándékos a kétfajta j/ly durva keverése - ha nem viccből történt, kérjük a sürgős javítást.
Egyébként a Liberty tényleg maga az anakronisztikus csoda, a William Morris-korabeli stílusban tartás csodája.

baliquez 2009.12.03. 10:55:07

Westfield-et kihagyni bolyongásilag? Érthetetlen.

fénycsepp 2009.12.03. 10:59:14

A Selfridges-ben hangosan kellett röhögnöm.a 16 ezer fontos mobiltelón :)

A Liberty tényleg király hely..egy ilyet Pestre, de jó lenne...

A Harrods szerintem nem akkora szám, túl nagy és a földszintje meg a ruhaosztálya tele van turistával. bezzeg a könyvrészlegen 3 ember lézengettt:D

Cagnazzo 2009.12.03. 11:32:02

Hat igen, azon tul, hogy a cikkben a SelfRidges is el lett irva, valoban a Harrods a Brompton Rod-on talalhato. Egyebirant ha kisse emberkozelibb am megis pompas nezeldoesre vagyik valaki, az Oxford streeten kedvencunk a Debenhams, es a House of Fraser is.
Egyebkent igen ritkan jarok a belso reszen, ha nem muszaly kerulom, 5 ev utan picit agora phobias lettem. :))) Ja, es igen, a Westfield nagyon komoly lett, es 10 perc tolunk, kvazi oda "jarunk" Ez tulzas.... neha

Cagnazzo 2009.12.03. 11:33:15

Na, es sem tudok irni... Road az, termeszetesen...na meg "nezelodesre"

coco 2009.12.03. 12:54:00

na meg "muszáj"...

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.12.03. 13:20:51

Úristen de gyönyörű a Liberty <33

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.12.03. 13:48:47

Imádom Londont, mindig, minden évszakban, de karácsonykor tényleg hatalmas feeling!

coco 2009.12.03. 23:21:49

@☺Lili☺: szerintem ezt az olvasgassa, aki nem tudja, hogy így kell írni, vagy nem? én éppen arra utaltam, hogy az előttem szóló ezt írta: "muszály"... brrr

☺Lili☺ 2009.12.04. 10:38:08

@coco : de de. párdon, rossz helyre!

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.12.04. 19:37:59

Jó volt olvasni ezt a post-ot, nagyon szeretem London-t, karácsonykor végre újra megyek! :) A Liberty tényleg nagyon jó, a Harvey Nichols kirakatai pedig mindig viszik a pálmát!

Misskaktusz 2009.12.05. 19:23:11

jajj de nagyon szép (L)
itt még akkor is öröm vásárolni ha semmit sem veszünk...
a legjobban a liberty tapétaszerű virágos házfala tetszik.. :D

fashion victim 2009.12.26. 12:40:58

A Westfield egy kaki, amikor neha betevedek (10 perc tolem) akkor mindig megfogadom, hogy tobbet nem megyek. A Selfridges-t es a Harrods-ot nem engedhetem meg magamnak, ugyhogy szamomra a Soho es foleg East London az igazi kincsesbanya.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása