OurFashion

Megszületett a Hello You Collection

2009.június.18. 21:16

*Bianka*

5 komment

 A USE és a Coca Cola Light közös polótervezési akciójáról és a különleges USE light palackról már korábban olvashatattok a blogon, most következzenek a fejlemények:

A zsűrizés befejeződött, végignézték mind a 20 000 tervet, és nem én nyertem. Sőt egy közeli ismerősöm vagy rokonom sem nyert, hogy esetleg nekem adják a vásárlási utalványt.

Természetesen elnézve a nyertes kollekciót, nem csodálkozom, hogy az én tervem nincs benne a legjobb 15-ben. A tyúklábmintás topba például annyira beleszerettem, hogy biztosan venni fogok egyet, ha kijön a valódi kollekció. Van egy pár ami nem az én stílusom és véleményem szerint nem is a USE-é, de talán nem is az volt a cél...

Remélem, hogy ez az együttműködés hagyománnyá növi ki magát, és hamarosan már férfi polókat is tervezgethetünk...

Most ti jöttök, nektek melyik terv tetszik a legjobban és melyik a legkevésbé?

 

 

 

Megosztás:
5 komment

Címkék: use

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivárványbaba 2009.06.18. 21:48:15

az 5. sorból az összes bejön.
ami nagyon nem tetszik, az az első három sorból az utolsó.
:)

Kacu 2009.06.19. 08:28:10

Vízszintesen az 1., az 5., a 4. sor közepe és a tyúklábmintás jöhet! Nagyon ötletesek a ruhák, szinte kivétel nélkül mindet felvenném!!....*sóhaj* vajon milyen áron vesztegetik őket?

jotesz 2009.06.19. 14:00:47

a tyúklábmintás szerintem is a legjobb, legkülönlegesebb. a többi viszont nekem őszintén szólva nem tetszik. pontosabban van, ami a szabását tekintve fantáziadús és érdekes - de hát jók voltak az adott elemek, amikből építkezni lehetett - , de ez a sok szín és minta nekem abszolúte nagyon nem tetszik:(

jotesz 2009.06.19. 14:02:50

@Kacu: én nem hiszem, hogy olyan drágák lennének majd, szerintem a coca cola érdeke, hogy, ha lehet, sokan megengedhessék maguknak majd ezeket a felsőket. legalábbis ez lenne logikus.

☺Lili☺ 2009.06.20. 19:45:46

Ritka semmilyenek lettek!!!!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása