OurFashion

Sajtóreggeli a USE-zal és az új cola light-os palackkal

2009.május.13. 15:29

*Bianka*

10 komment

      A USE- unused tervezőcsapat nevét egyre többen ismerik az országban és a világon egyaránt. A  márka képviselői Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András 2004-ben végeztek az Iparművészeti Egyetem öltözéktervező szakán, de ebben az évben több dolog is történt velük, mivel máris megalapították a USE divatmárkát és elnyerték az Év Fiatal Divattervezője címet is a Hungarian Fashion Awardson. 2005 a változás éve volt a csapat számára, hiszen azonkívül, hogy először jutottak ki a párizsi Fashion Week-re, egy berlini és egy New York-i show room is elkezdte árusítani ruháikat. 2007-ben már a tokiói Fashion Week-en is jelen voltak, ahol 200 márka közül a legjobb 10-be választották őket. Naphosszat sorolhatnám még az elért eredményeiket, de mégis fontosabbnak tartom elmondani a ma reggeli eseményeket.

    Füzes Eszterékkel először egy címlapfotózáson találkoztam, ahol hamar elámultam, mivel a tervezőcsapatot átjárja a nyugalom, a kedvesség, az összehangoltság és az összeszokottság aurája, miközben hatalmas energiával, határozottsággal és kitartással rendelkeznek. Igazából mi más kell egy igazán sikeres, nemzetközi porondra lépő csapatnak? Talán egy nemzetközi világmárka, amivel közösen reklámozzák egymást. A USE ugyanis Roberto Cavalli, Nathalie Rykel és Manolo Blahnik után megtervezhette saját és egyben a magyarok Coca Cola Light palackját. A történetnek azonban itt még koránt sincs vége, ugyanis az együttműködés keretében egy tervezői versenyt is hirdettek. A helloyou.hu honlapon bárki tervezhet egy szerkesztőprogram segítségével egy pólót. Az elkészült darabok közül a USE és a zsűri többi tagja kiválasztja a legjobb tízet, amiből egy divatbemutatót szerveznek. A legjobb 10 terv forgalomba is kerül és a nyertesek egy  100 000 Ft-os vásárlási utalvánnyal is gazdagabbak lesznek.

     Már a mai sajtóreggeli hangulatán is látszott, hogy mindenki nagyon büszke a csapatra, és elégedett, hogy Magyarországot végre egy arra méltó tervezőgárda képviseli. A lent látható videóban Füzes Eszter leírja, milyen is egy USE ruhát viselő ember, ki valójában a célcsoport, és örömmel hallgattam, hogy magamra ismerek. Igen, ők nekem és e blog olvasóinak terveznek és remélem, hogy ez az irányvonal fog felülkerekedni Magyarországon a következő években.

A korábbi Coca Cola palackok:

A USE Tweed Light palack:

A USE tervezőcsapat:

Az első videó a tervezők és a kampány bemutatásáról:

A második videó a szerkesztőrendszer használatáról:

Két kedvenc összeállításom az idei tavaszi USE kollekcióból:

A saját dedikált palackom:

Update: kép a sajtóreggeliről

További információk: www.use.co.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.05.13. 16:14:03

A palackokat megtaláltam anno a neten decemberben.
Ugyanúgy,ahogy a Matrjoska baba ez is, nálam ÖTÖS.

LuPuS 2009.05.13. 16:17:02

külön Gratuláció USE csapatnak erre legyünk büszke a magyarként

beryl 2009.05.13. 17:57:27

azért az olyan mókás mikor 1 palackot ünnepelnek...

Laylaaa 2009.05.13. 20:26:09

Tényleg grat nekik nagyon tetszenek a ruhák meg az eredményeik szem semmik , bár azért kitalálhattak volna valami kreatívabbat is a palackra...mert mondjuk ami az első képeken látható (nem tudom, hogy azt ki tervezte) az nekem nagyon tetszik. :D

wino 2009.05.13. 20:26:29

nekem a palac egyáltalán nem tetszik, nem igazán eröltették meg magukat sztem. és találkoztam velük már én is egy munkám kapcsán és sztem eléggé elszálltak...

Hyden 2009.05.13. 22:02:02

Attila olyan szép hogy nem bírom levenni róla a szemem. Én is beállnék a sorba, és gratulálok. Azt hiszem ők mindannyiunk büszkeségei. Én is terveztem felsőt, jó móka. Kíváncsi vagyok ki nyeri. A palack nem tetszik megmondom őszintén, mert én nem találom annyira "USE-osnak". Mindenesetre messze a legjobb a többihez képest, szerintem a Cavalli-s kifejezetten ocsmány. Én matt feketére csináltam volna és átlátszóra a feliratot, hogy látni lehessen a kólát, vagy azüst színűre azzal a jó kis öltéshez hasonló felirattal.

jotesz 2009.05.14. 14:25:47

hol lehet beszerezni a palackot? tudja valaki? köszi

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.05.14. 16:15:36

@jotesz: a palack nem lesz kereskedelmi forgalomban, coca-colás rendezvényeken lehet beszerezni. De egy biztos tipp: a tervezői verseny végén lesz egy divatbemutató a hello you polókból és ott biztosan lesz

Lizzy01 2009.05.14. 19:10:24

wow, az uccsó kép csak nem a Klasszban van!? Hú, a kedvenc helyem!
A palackról:jó, de a ruháik még jobbak!

jotesz 2009.05.18. 11:16:27

@*Bianka*: köszönöm szépen a tippet! :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása