OurFashion

Mi a legvisszataszítóbb ruhadarab a lányokon?

2008.július.25. 10:46

fashionista

120 komment

A körkérdésünk, melyben felvetettük, hogy vajon mi a legvisszataszítóbb ruhadarab a férfiakon, óriási vihart kavart a kommentezőink körében. Többen követelték, hogy ennek a párját, a lányok fura öltözködési szokásainak a kivesézését is csináljuk meg. Most tehát itt a lehetőség: kommentezzetek, és mondjátok el, hogy:

Szerintetek mi a legvisszataszítóbb ruhadarab a csajokon?

Az OurFashionös lányok szerint:

  • Necc kezeslábas
  • Plexi talpú cipő

  • Nem ruhadarab, de gusztustalan: lábon műköröm

  • Csodálkozósra tetovált szemöldök

 

  • Hegyes, esetleg neonszínű műköröm

 

  • Ha látható a hajhosszabbítás csomózása, és le is nő

  • Körömrágás

  • Patacipő

Megosztás:
120 komment

Címkék: elrettentő példa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.25. 12:06:23

Nehéz lenne sorrendbe szedni, de idetartozik még:
lábujjgyűrű
szájkontúr

Csocse-Z 2008.07.25. 12:07:33

A felsoroltak többsége irigyelt elit divathóbortként kezdte, aztán ahogy a társadalom perifériáján élők számára is hozzáférhető tömegcikké vált, a sok idióta divatmajom hirtelen rájött, hogy ezek tulajdonképpen "legvisszataszítóbbak" és új divathóbort után nézett, amivel a különlegességét és a státuszukat hangsúlyozhatják a pórnéppel szemben, és majd csak egy év múlva lesz számukra "legvisszataszítóbb".

Státuszfogyasztó divatmajmok sux. Szánalmasok. Éljen a patacipő, a proletárok fegyvere!

Uff.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.25. 12:09:18

Ja, igen, a tucatnyi fülbevaló és piercing kimaradt.
Félmázsa ékszer per kéz.

coco 2008.07.25. 12:10:11

csocse-z: nem értek egyet. de mindegy :)

balra 2008.07.25. 12:10:46

Orrkarikán lógó minimoncsicsi.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.07.25. 12:11:26

A legszórakoztatóbb az, mikor illeg a tűsarkúban, s észre sem veszi, milyen röhejesen félretaposta már. Vannak nők, kiknek akár 30°-ot is bezár a függőlegessel a cipősarka.
Lütyő lotyók. :)))

bög 2008.07.25. 12:29:39

balettcipő! és hányan hordják, te jó ég...

Mustang · http://ducilap.info 2008.07.25. 12:35:43

élére vasalt nadrág, válltömés, szandál fehér sportzoknival, hónaljkutya ujjattlan felsővel, üvegszálas harisnya, nyitott szandálból vagy cipőből kikandikáló harisnya vége(más színű) ,
lekopott körömlakk, lenőtt haj, dzsungel szemöldök, vagy épp a csíkra szedett, melletlen csajok dekoltázzsal(brrrr),
ha egy középkorú nő 20 éveseknek való cuccokban jár (tökmindegy ha jól áll rajta akkor is groteszk), lehetőleg csivava kutya az oldaltáskában, ez förmedvény...
gusztustalan kinézetű pasi a csaj mellett aki tele van fuxxal, és látszik hogy nem az igaz szerelem köti össze őket.. YSL meg LV utánzatú táskák, légyszemüvegek, lepkés meg rózsás divattetoválás, a sor végtelen...

Potykaa 2008.07.25. 12:37:03

mi a baj a balettcipővel?!?!?
kényelmesebb mint a 20 centis magassarkú holdjáró :)

coco 2008.07.25. 12:37:21

az élre vasalt nadrággal mi a probléma? az elegáns nadrágok közül a legtöbb élre vasalt... ezt nem értem. meg az üvegszálas harisnyát sem. a legtöbb harisnya üvegszálas, én krepp harisnyát nem vennék fel semmi pénzért.

Csumpitáz Alfréd 2008.07.25. 12:38:23

Rubint Réka...(amúgy ő nem az x-it-ből öltözködik?)

coco 2008.07.25. 12:39:08

a balettcipő alatt a balerinát érted? azzal vajon mi a gond? kényelmes, és nagyon sok nőnek jól áll.

coco 2008.07.25. 12:39:51

de, szerintem az x-it a ruházója :) úgy értem, a ruhaszponzora... förtelem, ahogy öltözködik.

Karma · http://karma.blog.hu 2008.07.25. 12:47:56

Válltömés tényleg!!! Basszus, ez hogy maradhatott ki az eredeti bejegyzésből?! :)) A kurvás cuccok (bocs) alapból gázak. A balerinát én is megvédeném!

Karma · http://karma.blog.hu 2008.07.25. 12:48:53

De nekem nagyon nem jön be a mostanában divatos elö egy kicsit nyitott cipő sem, amből kikandikál 2 köröm :)

Karma · http://karma.blog.hu 2008.07.25. 12:51:39

Everlast boxolócipőőőő!!!! Anyám, az még a Buffalonál is gázabb. Bocs, lassan esnek le a dolgok :)

coco 2008.07.25. 12:57:11

szerintem egyébként van különbség az ízléstelen és a "nekem nem jön be" között, nem? csak hogy egy példát mondjak: én utálom a lila színt, de nem mondanám, hogy mindenki ízléstelenül és gázosan néz ki, aki lilát hord, sőt. annyit jelent, hogy én nem venném fel, nem illik hozzám, nem az én stílusom, stb. a peeptoe-t én pl. kifejezetten szépnek és szexinek találom, szívesen hordom, de megértem, ha vkinek nem tetszik. viszont az itt felsoroltak többsége ne tetsszen már senkinek... :)

Önző Én 2008.07.25. 13:02:54

Te a, azért a macsóságnak is van határa, amit te írsz
"sose fogom megérteni mért nem valami szexi dolgot visel mind pl fűző selyem dolgok feszes szoknya vagy valami lenge csini szoknyákat ilyesmit"
az nagyon gáz és köze sincs az alaptémához. Tulajdonképpen megérdemelnéd, hogy kortól, súlytól és egyéb adottságoktól függetlenül minden nőnemű lény fűzőben és feszes szoknyában jelenjen meg a szemed előtt. Csak neked. Egyetlen ilyen nap után ordítva vonnád vissza a hülyeséget, amit írtál.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.25. 13:07:26

A peeptoe, az élénvasalt nadrág és az üvegszálas harisnya védelmébe kommenteltem.

Zsani :)

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.07.25. 13:10:45

Azt hittem, a plexitalpú cipő csak kurváknál, illetve bárokban rúdon rángatózó szex-grillcsirkéknél honos. Amúgy abból kapni olyat, hogy persely van a talpába, amibe lóvét lehet bedobni.

A láb-műköröm, olyan nem is tudtam, hogy tényleg létezik, csak egyszer gondoltam ki magamban, mint lehetséges végső borzalmat, és az Apokalipszis előhírnökét.

Az a hegyes műköröm meg bosziknak szokott lenni ilyen varázslós-sárkányos fantáziadús filmekben, szerintem az user azt kockáztatja vele, hogy Morticia Addams-szel azonosítják.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.07.25. 13:14:37

Az X-it termékskála meg például még ez a plexitalp kizárólag transzvesztiták esetében engedhető meg.
Vulvával felszerelt nők esetében betiltandó.

kurvaszopos@index.hu · http://www.kurvaszoposindex.hu 2008.07.25. 13:30:26

AZ A SZEMÖLDÖK BÜNTET!

betty 2008.07.25. 13:32:23

Nos,lábműköröm,hát valami iszonyút képet találtál erről,ám,nagyon szépet is tudnak csinálni,én láttam már,nem is mondanátok meg hogy mű,csak hogy gyönyörű lábkörme van.
Nem kell hogy lelógjon a köröm,az undoritó.
Plexitalpú cipővel én még utcán nem talákoztam senkin,azt a kuvák hordják,meg a táncosok.
Buffalo-nagyon gáz
Tetovált szemöldök,van szépen megcisinált is,nem csak a háromszög vonal.
Hosszú hegyes köröm-semmiképp nem visszataszitó,egy jó körmös gyönyörű szépen megcsinálja,nekem is volt,mindenki ámulta-bámulta,dicsérte.Ám,nem midnenkinek áll jól.
Csipőnadrág hájas hassal,derékkal undoritó.
Férfin szandál(főleg zoknival)-boááá
Nekem a ballerina vagy milyen cipő sem tetszik,egyáltalán enm nőies,nem tudom miért erőltetik a nők,fel nem venném.
Szilikonpánt nagyon gagyi.
Nahát,még sok minden van,de ez is izlés dolga,van amit én visszataszitónak találok,másnak meg tetszik.

coco 2008.07.25. 13:36:39

hát igen, ízlések... szerintem pl. a legtöbb balerina nagyon nőies, a tetovált szemöldök és műköröm pedig mindenképpen gáz, akárhogyan is van megcsinálva :)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.25. 13:40:52

"az elegáns nadrágok közül a legtöbb élre vasalt..."
Az szerintem is rendben van.
Az üvegszálas harisnya is oké, csak vastag lábra nem való.

Tévedsz a macsóságnak nincs határa :)
Csak azért nem mondom, hogy öltözzenek a nők állandóan szexisen, mert idővel megunnám.

A fűző is oké, de az inkább testesebb nőknek áll jól. Vékony lányon nem.
A feszes szoknya, pedig kerek, feszes fenekű nőknek jó. Akár vékony, akár nem.

A balettcipő az nálam, so-so.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.07.25. 13:43:40

"Balettcipőm nincsen nekem,
de ha lesz, én föl nem veszem!
Lá-lá-lá-lá-lá-lá-lila-liba..."

(Anti bácsi)

Eki 2008.07.25. 13:46:49

csajok feszes gatyájából/pólójábol kibuggyanó háj.
amúgy én is csaj vagyok és szoktam papírzacskókkal járni... :S ooops. eddig nem gondoltam volna h az ennyire visszataszító a szemetekben, srácok. semmi baj. akkor majd figyelünk erre.

amúgy én is hányok a playboy-os cuccoktól. igazából talán nem is a cuccoktól maguktól, hanem AKIK hordják őket. mert ahhoz általában párosul a tetovált szemöldök is..júúj..

A puncinadrág is ocsmány nem? ami bevág a....

Krizzta 2008.07.25. 13:53:23

A balerinát én is megvédeném:)
Amikor még divat volt a patacipő, akkor sem hordtam. A tetovált szemöldök és a műköröm nekem sem jön be, lábon tök gáz. már az egyik kollégát is megtanítottuk bent a csajokkal, hogy semmiképp szilikonpántost vegyen a barátnőjének...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.25. 13:54:45

"A puncinadrág is ocsmány nem? ami bevág a...."
Hát, kialakítástól függ :) Ha szép kirajzolja a nagyajkakat, akkor (csatt)
de igen, ízléstelen, pfúj

Black_Rainbow 2008.07.25. 14:08:12

A balerinacipőt én is megvédeném. Szerintem nagyon kényelmes és ha az ember lánya nem valami förtelmes színű, össze-vissza kriksz-krakszosat, kockásat, pöttyöset ... stb választ akkor még szép és ízléses is lehet.
Az élére vasalt nadrág csak az alkalmi nadrágoknál szép, de ott szinte kötelező is, mert úgy elegánsabb.
A férfiak védelmében: láttam már szandálhoz felvett zoknit nőn is ... és hát az még rosszabb, mert egy nőtől jobban elvárja az ember, hogy jó ízlése legyen!
A világos felsőhöz felvett sötét melltartó szerintem is ízléstelen.
A műköröm lábon sem lehet olyan visszataszító ha úgy van megcsinálva, hogy észre sem veszed, hogy az mű, mert szép és természetesnek tűnik.
Számomra is az az undorító ha kibuggyan a hurka. Nem gond ha valakinek van, de akkor legalább legyen tisztában azzal, hogy nem ízléses, nem szép, nem vonzó ha bevág a nadrág vagy a szoknya dereka. De nem is értem mert nem is lehet úgy valami kényelmes.

Barylike 2008.07.25. 14:12:04

szerintem meg igenis nőies a balerina, a szilikonpánt meg ezer fokkal jobb a nagy, lelógó, himbálódzó csöcsöknél...
a többivel egyetértek.

coco 2008.07.25. 14:30:21

de van pánt nélküli melltartó, ami tart...

lili 2008.07.25. 14:35:02

A szilikon pánt undorítóságával vitatkoznék. Pl. nyári nyakba kötős fazonú ruha. Vagy bármilyen olyan nyári spagettipántos, vagy nem spagettipántos ruha, aminek a pántjai nem a melltarrtó pántjait követi. Szerintem sokkal nagyobb gáz, ha a sima melltartó pántja kandikál a nagyvilág felé mint a szilikonpántos. Nyári ruhák melltartó nélkül pedig nem az igazi viselet. Pl. zötykölődő buszon igencsak fájdalmas tud lenni az utazás, ha nincs melltartó a ruha alatt... Nem csak akkor fájdalmas melltartó nélküli tömegközlekedés, ha valakinek lógó, nagy mellei vannak...

Speciel a pata cipőt ízléstelennek tartom, a balerina cipő pedig nem az esetem, de szerintem semmiképpen sem ízléstelen.

A tangával megint vitába szállnék. Pl. fehér színű, vékony nyári női nadrágok. A tűző napon, melegben ésszerű öltözék a világos. Mi a jobb? Ha látszik alatta a normál fazonú fehér bugyi totálisan, vagy a tanga. Lehet mondnai a tangára, hogy blöh, de egy ilyen nadrág alá a normál bugyi szerintem sokkal inkább gáz...

lili 2008.07.25. 14:36:56

coco

én próbáltam több pánt nélküli melltartót, hát szerintem a tartóképessége semmit nem ér. Max, ha az átlagtól valakinek jóval kisebbek a mellei... Lehet benne sétálni, de nem buszozni.

coco 2008.07.25. 14:42:32

én 80/B méret vagyok, és nekem jók, bár tényleg nem nagyok a melleim, inkább átlagos méretűek :) szerintem próbálj ki egy jó minőségűt (pl. wolford v. ilyesmi), drága, de egy jó melltartó sok pénzt megér :)

coco 2008.07.25. 14:43:36

azt egyébként nem mondanám, hogy a szilikonpánt undorító, csak szerintem épp úgy látszik, mint a rendes melltartópánt, és annál csúnyább, éppen ezért elveszti az eredeti funkcióját. hangsúlyozom, szerintem.

coco 2008.07.25. 14:44:21

a tangát pedig szeretem :)

Spotka · http://vividfluxury.blogspot.com 2008.07.25. 14:45:16

Szilikonpánt. És ugyanez a szindróma az az egész pici titokzokni, ami elvileg azért van, hogy TÉNYLEG ne látszódjon ki a cipőből. Kilátszik. Pont úgy, ahogy nem kéne. Ízléstelenül és idiótán (én is megszívtam :P). Meg ezek a mostanában divatos színes, műanyag klumpák (vagy mik).
Amitől engem még ráz a hideg, az bármilyen esetben, ha valaki nyitott orrú cipőhöz (szandálhoz, papucshoz, magassarkúhoz, tökmindegy) harisnyát (zoknit) vesz fel. NE! Csak azt ne! A necc is gáz ezekhez.
Strandpapucs. Utcán. Azt se. Pasiknál főleg.

Órákig lehetne sorolni igazából, szerintem nagyrészt alkat és stílus kérdése a dolog. De amiket itt felsoroltam, na azoktól én rosszul vagyok, és csak nagyon ritkán mondom azt, hogy jó, oké, rajta meg rajta még elmegy.

lili 2008.07.25. 14:53:34

coco

A tippet köszi, nekem 80/C a méretem A C kosárméretnél már nem igazán tartja meg a pánt nélküli - sokat kiadtam korábban pánt nélküli melltartókra hiába...:( Egyik eladó is mondta, hogy a B kosáméretig nem szoktak panaszkodni pánt nélkülinél. Pedig a 80/C méret átlagosnak mondható még. Jó, push-up-ot nem kell hordanom, az tény. Rajtam sokat segít a pántos melltartó tömegközlekedésnél... Inkább mondják rám, hogy ízléstelen a szilikont pántos melltartóm a spagettipántoss nyári ruhámhoz, mint fájdalmas legyen a buszozás :)

Lizi 2008.07.25. 14:54:43

Van átmenet azért a normál és szilikonpántos melltartó között. (Utóbbit én szintúgy nagyon nem szeretem.) Cocoval egyetértek, hogy érdemes rászánni kicsivel többet egy jó melltartóra (egészségügyi szempontból sem mindegy). Én sem a legdrágábbat veszem, de a WomenSecret vagy Intimissimi minimum (az illető stilusától és alakjától függően). Ezek bármelyikében kapsz TESTSZINŰ variálható = nyakba akasztható, hátadon keresztbe, normál állapot) melltartót. Ezzel hordhatsz nyakba akaszthatósat, keresztbepántosat, amit akarsz. Sokkal izlésesebb.

A testszint azért emeltem ki, mert sokaknak nem jut eszébe, hogy ez az a szin, ami NEM látszik át. Tévedés, hogy a fehér nadrágon nem fog átlátszódni a fehér vagy fekete tanga. Valljuk be mindkettővel izléstelen. És persze, hogy tanga vagy franciabugyi.
Itt is kiemelendő a minőség, a fazon, ami nem vág be sehol.

Ezek nem pénztárca kérdése, mert mig egy kinai fehérnemű két mosás után tönkremegy, addig egy 5-6 ezer forintos évekig kitart, ha megfelelően mosod.

Lizi 2008.07.25. 14:57:21

"nem vág be sehol": úgy értendő persze, hogy oldalt nem vág be... :)

lili 2008.07.25. 15:16:46

Lizi

A vékony, fehér nyári női nadrág alá húzhatsz testszínű normál bugyit is, a nyári nadrág vékonysága miatt totálisan átüt rajta a bugyi fazonja, szabása, milyensége. Az pedig alap, hogy senki ne vegyen fel bevágós bugyit, ruhát. Vannak testszínű fehérneműim is, nem a levegőbe beszélek, tudom ;) Szeretem a szép fehérneműket, úgyhogy ezekre az átlagtól lehet többet is költök ;) Melltartó pántnál a testszínű pont ugyanannyira látszik mint bármely másik. Szubjektív véleményem szerint egy spagettipéntos nyári ruhához sokkal előnytelenebb mint a szilikon pánt (amúgy pont nyáron pl. egy vízparti nyaralás után lebarnulva pedig minden lesz a testszínű melltartópánt csak nem a test színével megegyező, sokkal jobban elüt az ember bőrszínétől.. :)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.25. 15:21:13

Bár senki nem kiváncsi rá, de tényleg átüt, viszont én nem tartom ízléstelennek a fehér nadrág alatti fehér bugyit, hiába látszik. Inkább azt, ha valaki nem a fenekéhez passzoló fazont hord.

bolletje 2008.07.25. 15:38:16

Balerina - 16 éven felülieknek tilos :)

Vicces, hogy többnyire csak a lányok védik a balerinát a férfiak szerint ronda és nőietlen viselet.

Élére vasalt nadrág, "üvegszálas" harisnya (azé' asszem rosszul lennének egy páran, ha tényleg üvegszálból lenne, haha), a szájkontúr (kötelező viselet rúzs mellé, megakadályozza a zsírosabb konzisztenciájú rúzs elkenődését nem kívánt helyekre, pontos körvonalat biztosít stb. de KÖTELEZŐEN egyszínű a rúzzsal) szerintem valami félreértés miatt lett felsorolva. Kivéve ha az illető (bizonyára hímnemű) kommentelő a sötét szájkontúrra gondol, ami élesen elüt a használt rúzs színétől.

Az én listámat már többen leírták, szóval nem ismételgetem :)
Ja, de egyet mégis: a kozmetikai tetoválás MINDEN formája és a szolárium sárgásbarna bőr.

Lizi 2008.07.25. 15:43:00

lili: Azt hiszem ezt a témát sokáig lehetne boncolgatni. :)
Tekintve, hogy te más méretekkel rendlekezel, más tipusú fehérneműket kell hordanod. Mert mondhatnám, hogy bizonyos ruhadarabok igazán melltartó nélkül esztétikusak, de azt aztán pláne nem sokat tehetik meg.
De az alapelvekben egyetértünk, a többi már egyén kérdése.

lili 2008.07.25. 16:00:20

Lizi

:)

bolletje:

A szoláriumtól sárgásbarna lesz a bőr? Lehet, hülyének néztek, de nem szoktam szoláriumozni, így ezen elcsodálkoztam. Eddg azt hittem, hogy aki sárgásbarna bőrű, az biztos valami önbarnító krémet használhat...

bolletje 2008.07.25. 16:02:28

Szerintem sárgásbarna lesz, tekintve, hogy a közép-európaiak túlnyomó többsége sárgás alaptónusú bőrszínnel rendelkezik és ezt a szoli csodálatosan kihozza.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.25. 16:07:54

Az illető kommentelő valóban hímnemű, nem is kozmetika szakértő, csak szereti nézegetni a nőket és marha kritikus, egyébként a sötét szájkontúrra gondolt :)
Szerintem az rettenetes, legalább annyira, mint amikor valaki fekete rúzst használ.
Mi a te listád, csak a statisztika végétt

lili 2008.07.25. 16:09:38

Eszembe jutott mi az ami szerintem még ízléstelen (szubjektív), ellenben nem tudom mi annak az öltözéknek a neve. Amikor valaki miniszoknya alá nem "rendes" harisnyát húz, hanem amolyan fekete cicanadrág félét, ami bokánál véget ér. De olyat is láttam, hogy pl. mini farmer szoknya alá húznak fekete színű térd alá végződő valamit. Leginkább ahhoz tudom hasonlítani, mintha fitnesz nadrágra húznának rá egy miniszoknyát....

coco 2008.07.25. 16:23:37

leggingsnek hívják, és szerintem van, akinek jól áll. mondjuk én szoknyával nem viselném, de hosszú tunikával igen.

bolletje 2008.07.25. 16:27:22

Lili, az a legging, avagy - magyarul - a cicanadrág :)

Lord Valdez, iiigen, az a sötét kontúr az nagyon rusnya...
Ami a listámat illeti, minden, ami nem áll jól annak, aki viseli :) De általánosságban, a teljesség igénye nélkül: a melírozott haj, a padlizsánszínű hajfestés, túlszedett, tetovált szemöldök, nappalra esti smink, nyakban lógó mobil (kivéve túrázók), műszálas, streccs pólók, szilikonpánt (akinek C kosár kell vagy annál nagyobb, inkább mondjon le a spagettipántos rucikról), pocakpóló, csípőnadrág hájcival, túlméretezett, szegecses, strasszos övek, buffalo, magassarkú, ha nem tud benne járni, teva szandál, crocs (zoknival vagy anélkül) és vietnámi papucs 14 éven felülieknek városi viselethez/ként, és általános ápolatlanság.

coco 2008.07.25. 16:32:14

hát, akkor én ízléstelen vagyok, mert elmúltam 14-16, és hordok balerinát, ill, imádom a havaianas papucsaimat is, nem csak strandra :)

bolletje 2008.07.25. 16:33:58

Coco, tudod, hogy van az, de gustibus non est disputandum :)

coco 2008.07.25. 16:36:09

hát igen, ez igaz. de azért a többi felsoroltaddal egyetértek, és az inkább ízléstelen, mint a balerina meg a papucs :)

lili 2008.07.25. 16:51:24

"(akinek C kosár kell vagy annál nagyobb, inkább mondjon le a spagettipántos rucikról)"

Én speciel nem mondok le ;) A sapgettipántos és nyakbakötős nyári ruhák szinte az egyedüliek, amikben nyáron nem érzem "becsomagoltnak" magam, ezekben a legelviselhetőbb a nyári meleg :) Azonkívül a C kosár az nem túl nagy mell még, átlagos méretnek számít. Ha a a 165 cm magasságom mellé nem 54 kg lennék, hanem pl. 70, akkor nyilván nem hordanék spagettipántos és nyakbakötős pántú ruhákat.

lili 2008.07.25. 16:55:02

Ja, és a C kosárral spagettipántos ruha hordás galád módját sem kamasz, hanem 28 éves fejjel vagyok képes elkövetni... ;)

bolletje 2008.07.25. 17:00:31

Lili, amint írtam, ízlésről nem lehet vitatkozni. Szerinted szép és ízléses a szilikonpánt, szerintem meg nem.

Bizonyára azért rohangál annyi lány buffalóban is, mert szerintük az gyönyörű. De szerinted meg éppen az ronda :)

Így van ez... csak a saját véleményünket írjuk le.

lili 2008.07.25. 17:13:25

bolletje

szerintem ízlésesebb a szilikon pánt, mint ha spagettipántos ruha alatt a rendes melltartó pántja látszik, mert azok még feltűnőbbek.

Amúgy pedig cici mérettől függetlenül ha valaki nem hord a mellét megfelelően tatámasztó melltartót, annak ha nem tini már meg fognak ereszkednia mellei... (A és B kosárméret mellett is).
Nyilván a kis keblűek tudnak pánt nélkülit is hordani. Persze sok kis keblű meg felhúzza inkább a push-up-os melltartót...

Pl. C. kosárméretem ellenére nem lógnak a melleim (nincsenek benne implantátumok, természetesen ekkorák). Nem is akarok esélyt adni, hogy idővel úgy nézzek ki mint pl. a civilizálatlan világban a törzsek asszonyai, akik sose hordtak melltartót.

bolletje 2008.07.25. 17:23:05

Lili, ezért írtam, hogy mondjon le a spagettipántról - szerintem (!).

Lehet kapni szuper melltartókat variálható pántokkal, amit csodálatosan fel lehet venni nyakbakötős ruha alá, vagy akár vállpántos alá is - persze nem spagetti, hanem minimum egy tagliatelle :), na jó, kettő centissel. Ráadásul a minőségi ruhákba sokszor bele is van varrva egy kis pántocska, hurok, ami nem engedi elcsúszni a melltartó pántját a ruháétól (már ha érthető, mire gondolok).

A C kosár azért nem kicsi, bár optikailag sokat számít a testmagasság és a hát szélessége is. Ha nem lóg, akkor simán elbír egy pánt nélküli melltartót, nem?

De ezek csak tippek, mert természetesen tőlem aztán nyugodtan hordhatod a szilikonos pántot.

v.rita 2008.07.25. 17:25:23

Karma, nekem is van olyanom, és az egyik barátnőmnek is (lábujjkidobós cipellő) - na, de lényeg a lényeg, hogy a lány a buszon hallotta, amint egy kisfiú mondta az anyukájának, hogy "nézd, anya, a néninek csak két lábujja van"... és valóban így néz ki, de nekem még mindig tetszik : D ; )

lili 2008.07.25. 17:47:23

"Ha nem lóg, akkor simán elbír egy pánt nélküli melltartót, nem?"

Mint írtam 28 éves vagyok. 20-as éveim elején nagyon sokat fájtak a melleim (utazáskor rázkódás közben...stb, akkor még kísérleteztem a pánt nélküli melltartókkal is rendesen). Nőgyógyásznak jeleztem, hogy nagyon fájnak a melleim. Rögtön mondta, ha pánt nélküli melltartót hordok ne csodálkozzak. Akkor hívta fel az orvos a figyelmem, hogy ha nincs pántos melltartó, akkor nem csak továbbra is fájni fog, hanem 25 éves koromra tutti megereszkedik (jelezte nem C kosaras pár évet nyer, de mindeneképpen megreszkedik, ha sokáig nem hord valaki megfelelően támasztó melltartót kebel mérettől független). Hallgattam rá, így 28 évesen még nem ereszkedtek meg :) (Meg igyekszem rendszeresen tornázni is, hogy amúgy se ereszkedjen meg másutt se a bőr, ne hízzak el, mert utána C kosárnál már egy esetleges fogyókúra után bőr visszamaradhat, lógna később, ezt is inkább igyekszem megelőzni)

A minőségi ruhákban tudom milyen belső pántocskákra gondolsz, de sajnos nem oda kerülnek azok a bevarrások, ami nekem kényelmes lenne... :( Az pedig alap nálam, hogy kényelmetlen ruhát fel nem veszek.

A pántos melltartókról nagyon-nagyon ritkán mondok le, pl. kifejeztten alkalmi viseletnél, estélyi ruhánál..stb. Oda tényleg nem való a pántos melltartó (semmilyen pántú).

De jó, hogy senki nem tudja ki vagyok, így névtelenül "elpanaszolhatom" a még nem túl nagy, de kicsinek nem mondható mellű nők problémáit) ;)

suzy 2008.07.25. 19:46:24

Szerintem ezzel a szilikonpánt avagy nem vitával egy kalap alá tartozik, és csodálom, hogy még senki nem írta a következő, számomra mai napig teljesen érthetetlen jelenséget: olyan papucs vagy szandál, aminek átlátszó plasztik a fejrésze vagy pántjai, szóval ami van neki. Nahát én ennél gusztustalanabbat még tényleg nem láttam, és egyáltalán nem sikerült megfejtenem a funkcióját. Mert ugye nem olyan, mintha mezítláb lenne, aki hordja, mert ott van a talp, másrészt pedig úgyis összenyomja a lábat a fejrész, ami a plasztik átlátszóságánál fogva a maga teljes "gusztusosságában" tárul ország-világ elé. És ha még izzad is a láb, ami ugye melegben, plasztikban több mint valószínű. Brrrrrrrr... Számomra ugyanez a szilikonpánt is, mert százszor jobban látszik, mint egy testszínű pánt, főleg, ha az a testszínű pánt tényleg variálható. Mindig a szemem előtt van, ahogy a nyári melegben elkezd izzadni alatta a bőr, mert ugye ez elkerülhetetlen... És csúszkál, és fénylik, és jaj, egyáltalán ott van... Dehát ez az én véleményem :)

suo tempore 2008.07.25. 19:48:25

anyósom szerint a farmert élére kell vasalni, és a fiatal nők csak azért nem vasalják élre, mert ronda lusták :DDD

suo tempore 2008.07.25. 19:56:31

amúgy a plexi talpú cipővel meg a patacipővel szerintem már az útszéli lányok sem próbálkoznak, annyira régen kiment a divatból

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.25. 20:43:10

"De jó, hogy senki nem tudja ki vagyok, így névtelenül "elpanaszolhatom" a még nem túl nagy, de kicsinek nem mondható mellű nők problémáit) ;)"
Ha ismernélek is elmondhatnád. Felnőtt emberek vagyunk.

A buszon egy lány eszembe jutatta a valóban a legvisszataszítóbbat. A fogékszert.

arwen 2008.07.26. 00:07:16

- biciklisnadrág mint "divatelem"
- leggings zoknival, pántos szandállal.
- fényes leggings
- vastag műköröm
- térd fölé érő szoknya térdharisnyával

ezen kívül a létező listából a tetovált szemöldök- és szájkontúr, a vastag talpú cipők, az úszógumi, a túl hosszú és túl rövid körmök, az igénytelenség és ápolatlanság.
részemről nem tartom cikinek a melltartópántot, sem a (megfelelően ízléses!) szilikonpántot (bár én nem hordok ilyet), átlátszó nadrág alá pedig kötelezőnek tartom a testszínű vagy fehét tangát. alapvetően igénytelennek látom, ha valaki testhezálló nadrághoz bugyit hord, ami kettévágja mindkét fenekét.
a vasalt nadrág, harisnya pedig abszolút vétó. szerintem egy nő elegánsan is tud nagyon szexi lenni.

dézi 2008.07.26. 04:00:18

1.Vietnami papucs a belvárosba nyáron.Vegyen fel rendes cipőt, a Deák tér mégsem a strand. Mo-nál sokkal melegebb helyeken sem papucsban járnak a városban! Néha úgy néz ki a belváros,mintha az egész főváros épp strandolna.
2.Úgy tudom a Loreal Mo-on az otthoni festékek közül a legtöbbet a vörös festékből adja el, ezt el kéne végre sokaknak felejteni.
3.Dauerséró-azaz nix frizura, csak nemiszerv szörzethez hasonló göndörödés a fejen.Ehhez vidéken nem hiányozhat a kis karika fülbevaló,mint a 80-as évek egyetlen hozzáférhető darabja az Óra-Ékszerben.Felejtsük már el végre!
4. Vékony aranylánc-hegyek a nyakban,különféle medálokkal, Egyiptomból,"Spanyolból","Törökből"
5. Vékony,cirkónia köves gyürük tömkelege (akár több is egymásra húzva egy ujjon)
6. Még mindig létező fém foginplantátum 50 éves korosztálynál,főleg vidéken.
7.Hónaljtáska,papirzacskó,törpesarok szentháromsága a belváros metróin.
8. Elegáns,visszafogot,smart-casual fiatal férfiak és lányok teljes hiánya az egész országban.
9. Helyette,agyonszolizott,gagyi D&G ruhás kurvának kinéző lányok és stricinek kinéző fiúk tömkelege bármely szórakozóhelyen. Ha pedig egy szállodába menne az ember szórakozni ahol kevesebb 9-es pontban emlitett egyed fordul meg, ott pedig 60+ az életkor és Frank Sinatra megy a piano bárban :(

zs 2008.07.26. 11:53:44

-a szilikonpánt nekem is fáj, ettől függetlenül megértem Lilit és az ismerőseimet is, akik mégis erre adják a fejüket, ebből a szögből nézve jók a mellbéli adottságaim
- nem kapott itt elég nagy hangsúlyt a lepattogzott körömlakk, ami szerintem vérgáz MINDENKINÉL -szívem szerint hurcolnék magamnál mini lakklemosót, amikor ki van lakkozva a körmöm (sok esetben magát a lakkot hordom ilyenkor magamnál, és korrigálok, amint kell)
-vérgáz a monogramos GAGYI táska is, legyen mindenkiben annyi tartás, hogy nem vesz fel ilyet, ha nem engedheti meg magának

emellett pedig ezennel kérek meg minden olvasót, hogy legyen hírnöke az önkritikának! fontos, hogy mindannyian tudjuk, mit vehetünk fel, és ezt közvetítsük másoknak/barátainknak/ismerőseinknek is! hiába divatos a miniszoknya+minisort, olyan sok embernek nem kellene felvenni, hogy az már tényleg fáj
és hiába az esztétikumért zajló harc, ha vannak férfiak, akik a nem szépet is elismerően bámulják meg, mert amíg ez így van, mindig lesznek nők, akik olyat vesznek magukra, amit pl az x-itben lehet kapni

a fentebb említett dolgok közül akad azért olyan, ami egyénhez kötve jól áll
pl. 1. szép fogsorban fogékszer
2. szépre pedikűrözött műköröm (bizonyára vannak köztünk olyanok, akiknek születésüktől fogva vagy akár egy csúnya fertőzés után igenis szükségük van ilyen kvázi implantátumokra) képzeld el, hogy nyáron kivágják a nagylábujjad körmének a felét betegség miatt! nem gondolnád azt, hogy műkörmöd a nagylábujjamnak?

bolletje 2008.07.26. 12:12:42

Dézi, na látod, van amiben egyetértünk :)

Zs, szerintem itt mindenki, de én biztosan arra a műkörömre gondol, amiről lehet látni, hogy műköröm.

Erről jut eszembe, hogy az amerikai Vouge pár hónappal ezelőtt rehabilitálta a francia manikűrt.

dézi 2008.07.26. 18:04:04

Bolletje!
Akkor megnyugodtam,bár az enyém decens,rövid,francia.
A lábujjmüköröm viszont abszolút divat Ázsiában (Bolletje khm... azaz Köbánya-Kispesten ;-) és sajnos rengetegen járnak ilyen förmedvénnyel,bármely hihetetlen is ez Európában. Azt,hogy hogyan vesz fel sportcipőt, még nem jöttem rá. Az indiaiak előszeretettel növesztik,száriban járnak,nem hiszem ,hogy sokat teniszeznek,futnak.De sajnos ez keleten létezik:-(

esztereleonóra 2008.07.27. 01:05:33

- halászsapka
- rózsaszín árnyalataiból álló terepmintás nadrág
- farmer hatású anyagból készülő ruhák
- farmering - farmerdzseki - farmermellény - farmernadrág kombó
-övre csiptethető telefontartó
- poncho (a joy már három éve arról írkál, hogy idén sláger a poncho, ennek ellenére senki sem hordja)
- kettőnél több eltérő árnyalat a hajban
- kosz a köröm alatt - ELFOGADHATATLAN
- strasszköves pólók
- necc karmantyúk
- lábszárvédő
- tetoválások AKÁRHOL
- "bóbitaséró" (forgónál pár centisre vágott, egyébként hosszú haj)
- göndör hajhoz kiegenesített frufru
- répaszőke haj
- kreppelt/dauerolt haj
- fogékszer
- INDIAI MOTÍVUMOS BŐRTÁSKA
- csillámpor

összefoglalva: minden olyan ruhadarab, kiegészítő, vagy bármi, amit öt év múlva letagadnál, hogy rendelkeztél olyannal.

esztereleonóra 2008.07.27. 01:06:25

+ ruhák, amire csak ránézel, és tisztes távolból is érzed az átható testszagot (=full műszál)

fashion victim 2008.07.27. 08:23:35

Huhh sok van, biztos valamit ki fogok hagyni. Szoval :
Sargasra szolizott bor
kozmetikai tetovalas
egy tonna smink
bokalanc
szilikonpant
labujjgyuru
vietnami papucs
miniszoknya + leggings
short + leggings
padlizsanszinu haj
lenott mukorom
fake cuccok
derektetko

Akin 1-nel tobb ilyen feature lathato az automatikusan besorolodik egy nem tul nagy presztizsu tarsadalmi retegbe. :)
Amit meg nem ertek az az, hogy a fodraszok pl miert csinalnak Magyarorszagon minden 50-en feluli nonek bukosisak frizurat?
Szerintem a szetszolizott emberek szama viszont csokkent, ami nagyon kiraly. Vegre eszrevettek, hogy tolunk nyugatabbra mar nem divat.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.27. 09:31:11

A poncho szerintem nem rossz. A kicsit nagyobb darab nőnek szerintem jól áll.
A leggingsről is csak nem rég tudtam meg, hogy így hívják. Eddig csak úgy tudtam rá hiatkozni, hogy átmenet a harisnyanadrág és a macskanadrág között. Már lassan kezdem megszokni, de szerintem még mindig gáz.
A fogékszer kitalálóját viszont simán falhoz állítanám.
A köldökpiercing is egy rejtély. Miért hiszik a modellek és öltöztetőik, hogy a köldök ciki, ezért mindenképp át kell szúrni valami szines bigyóval?

Timi 2008.07.27. 11:34:12

Valaki írta itt, hogy gáz a csőtop?! Ezt nem igazán értem.. A többivel egyetértek!

candyperfumegirl 2008.07.27. 19:44:17

Jók a páldáitok. :) Részemről MINDEN műköröm idetartozik, nem létezik olyan, ami tetszik, és igen, a patacipő. Eseteg haspóló olyannak, aki úszógumi nélkül is fentmarad a vizem, seggvillantós miniszoknya annak, akinek inkább takargatnia kéne a combjait, ordenáré (nagy, színes és csúnyán fellvarrt) tetoválás felkaron, piercingekkel teletűzdelt arc (értsd: kettőnél több), sminktetoválás (erős szájkontúr, szemöldök). Illetve a minő guminő effektus, amikor valakin minden mű: hosszabbított, valószerűtlen színűre festett faj, szilikonmell és száj, eszméletlen mennyiságű smink és töménytelen műanyag.

Mrs.SethCohen 2008.07.27. 22:02:59

A fentiekkel teljesen egyetértek.Bár a lábműköröm létezéséről nem is hallottam még,de valami borzasztó.
Ezeken kívűl még:
- fehér leggings
-csipke mintás leggings
-leggings térd alá érő nadrággal
- elől hordott övtáska
- sok sok vékony aranylánc mindenféle medállal (standard: szivecske,kereszt,horoszkóp..)
- nejlon szatyor
-boxcipő
-gyűrű mind a 10 ujjon
- sál/kendő nyáron a 40 fokban
-rikitő vörös,lila,sárga stb hajszín
- halászsapka
-necc kesztyű
-neccharisnya
A sor végtelen.....sajnos.

candyperfumegirl 2008.07.27. 22:05:06

Necckesztyű és neccharisnya védelmében: tudni kell mivel kombinálni. El tudok képzelni egy olyan Carrie Bradshaw-jellegű szerkót, amiben ezek a kiegészítők nem hatnak közönségesnek. (és persze nem mindegy, milyen színű, és milyen sűrű szövésű necc)

Iele Comte 2008.07.28. 00:49:09

A melltartópánt vitához kapcsolódnék:
1. szörnyű a sötétebb fehérnemű világos felsőn keresztül
2. a szlikonpántot el lehet kerülni! Ha nem jó a pántnélküli, és nincsen variálható pántos, akkor is van megoldás. Én például ilyenkor nyáron az elütő színű melltartópántra szavazok: zöld felső alá egy sárga melltartó, és ha annak kilóg a pántja, az még simán része az összhatásnak.
3. Ami viszont MEGFEJTHETETLEN: amikor valaki pánt nélkül (csőtop) fesőt vesz fel, de vesz alá melltartót, rendesen, pánttal. Annak nem pont az lenne a lényege, hogy a vállak szabadon maradjanak? Kombinálva még mindezt azzal, hogy a csőtopot nem tartja meg a gumírozása hátul (tényleg, szinte soha nem tartja meg!) és kilóg a melltartó pántján kívül a háton keresztben futó fele is, a kapcsokkal. Nálam ez a kombó üti ki a biztosítékot.

diaz 2008.07.28. 07:45:25

Épp tegnap nézegettem partifotókat (kíváncsi voltam, miben szórakozik az ifjúság:-P), és megdöbbenve láttam a csajok jó részén a Tele Comte által említett számomra is érthetetlen és felettébb gusztustalan kombót: csőtop rendes melltartóval. Felfoghatatlan!
Amit még kiemelnék: borzasztó sminkek (pl. fekete szemceruzával alul-felül vastagon kikent szem, a vonal kihúzva egy-két centire a szemen kívülre, vagy nem jó árnyalatú alapozó, ami élesen elüt a nyak bőrétől, stb...)

esztereleonóra 2008.07.28. 12:54:18

igen, igen, igen, valaki fentebb írta, hogy az x-tit. az a bolt szörnyű! látott már valaki ott vásárlót/x-tis göncben rohangáló nőket? vagy azt csak férfiak szokták hordani?

Moni 2008.07.28. 15:41:40

Háát....ruhaszíntől teljesen elütő és egyben kilógó melltartópánt....brrrrrr. + Carrie Bradshaw-s szerelés?? Az a karakter lehetne az ízléstelenség mintapéldánya (kevés kivétellel). Vki rásütötte h trendi, azóta minden divatáldozat őt majmolja. pfffffff

candyperfumegirl 2008.07.28. 21:40:17

Moni: nem értek egyet. Lehet, hogy neked nem jön be az a stílus (ez már az ízlések és pofonok témakör), de Pat Field valami nagyon egyedit hozott létre a karakter stylingjával, ami egyértelműen divatjelenség lett, és az ízléstelenséghez nem sok köze van.

Zsuzska 2008.07.29. 11:02:45

Először is: a kamu márkás cuccok. Szerintem ez ultragáz, az adios-on már száz éve is röhögtem. Ha valakinek nincs pénze az igazira, akkor legyen tartása és ne vegyen kamut, ahogy már valaki írta is.
Aztán még: hülye illatú parfüm (az alma- vagy mézeskalácsillatú öregasszony és pézsmaillatú tini szterintem egyformán gáz), bármilyen aerobik-os szerkó utcán, esti smink, koktélruha, estélyi kistáska nappalra, túl sok gyűrű (egyébként bármilyen ékszerből sok az gagyi, és ha nem passzolnak össze, az még gagyibb)... És még egy: a rossz gatyahossz, nahát ez kiüt! a boka fölött lengedezőtől éppúgy rosszul vagyok, mint attól, ha 5 centire lelóg a földre, és szakadt, koszos (ez utóbbi max. farmerból, a szigetre megy el, punkrockereknek). A többi asszem már szerepelt. Ja, még 2 dologhoz: a balerinacipőt megvédeném (az tény, hogy akinek nem jó a lába, ettől nem lesz szebb:) de legalább kényelmes), míg egy magas sarkú esetleg karcsúsít valamennyit - és különben is, nekem van legalább 5 pár ballerinacipőm), a másik a papírzacskó - ha már, akkor jobb mint a nejlonzacskó, de persze ha van alternatíva (tornazsák, mappa, nagy női táska, stb akkor inkább azt!).
Kár, hogy a férfiakról szóló ugyanilyen rovatot nem láttam, oda is bőven lenne mit mondani :)

2008.07.29. 15:00:54

A listám:
Kínai, rosszminőségű ruhák, ezek csak otthoni viseletre valók - vagy oda sem (felvarratlan szegélyek, lógó cérnák stb.)
A csípőfarmert, csípőnadrágot azonnal betiltani!
Militarys, terepszínű cuccok csajszikon, illetve punnyadt, 150 cm magas férfiakon.
Sportcipők, sportruhák olyan egyéneken, akikről messziről látszik, hogy sohasem sportoltak.
Párducmintás felsők, blúzok, pólók, idősebb hölgyek viselik, rettenetes látvány :-(
Idétlen "empire" tunikák.
Mindenféle "retró" minta, különösen a kék-zöld kombinációjában.
Mindenféle retrós cucc utálatos! Nyugaton egészen mást jelentenek a hatvanas, hetvenes évek, mint nálunk. Náluk: lázadás,felszabadulás a konvenciók alól. Nálunk: 1956, szegénység stb. Na?
Hello Kittys cuccok egyetemista lányokon. Rózsaszín mobiltelefon.
Mindenféle monogramos holmi DG - fujj! És még - ha a modelleket kislánynak öltöztetnek, mindenféle púderszínű, virágmintás borzadványokba - de szeretik ezt a divatlapok!
De jól esett mindezt felsorolni! Ah.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.29. 15:31:12

A neccharisnya lehet szexi, de a legtöbb összeállításban csak kurvás... (szvsz) Ennek ellenére szerintem maradhat.

"Kár, hogy a férfiakról szóló ugyanilyen rovatot nem láttam, oda is bőven lenne mit mondani :)"
Pedig van, csak nem érdekel :)
(na jó, ott van fent a link)

"modelleket kislánynak öltöztetnek"
Fordítva még rosszabb.

Pizsipanni 2008.08.28. 14:32:36

Fekete vagy lila, bársony anyagból készült hajpánt vagy hajráf.. VVVÁÁÁÁÁ....

K 2008.10.20. 23:01:13

huh hát igen..x-it től bármi, és télleg naon gázak, akik még a kis papírzacsijuk szaladgálnak a kis válltáska mellett, a kínai d&g, rózsaszín I love rock feliratos póló, crocs, de az nagyon, ha vki nem tud járni a magassarkúban, illetve a cipő főleg ha magassarkú csúnyán áll a lábán, ill. ha elöl v hátul (jobb esetbe itt is, ott is) lelóg, hegyes műköröm, főleg ha hosszú, ez a műköröm lábon vmi borzalom, hello kitty 5 éven felüli lányokon, télen felvenni nyári fehér szoknyát lehetőleg fekete csizmával, szájkontúr :S hűű és végtelen a sor :)
viszont a balerina és 'lábujjkukkoló' cipőt megvédeném:) de az utóbbit mindenféleképpen:) nagyon szép, ha a viselőjének szép lábfeje van és szépen áll rajta a cipő(sose értem h bármien cipőt minek vesz meg vki ha látja magán h szarul áll...), sőőt megvédem a plexiset is:) valószínűleg utcán azért nem találkoztok vele, mert hát nem épp egy hétköznapi viselet, én is cs buliba veszem fel:) és mellesleg most jön vissza a divatba, nézzetek cs bele akár egy pletykalapba v bármienbe, hollywoodba már rengetek sztár hordja( cs a félreértések elkerülése miatt..nem ezért vettem, hanem mert teccik:))

K 2008.10.20. 23:01:53

huh hát igen..x-it től bármi, és télleg naon gázak, akik még a kis papírzacsijuk szaladgálnak a kis válltáska mellett, a kínai d&g, rózsaszín I love rock feliratos póló, crocs, de az nagyon, ha vki nem tud járni a magassarkúban, illetve a cipő főleg ha magassarkú csúnyán áll a lábán, ill. ha elöl v hátul (jobb esetbe itt is, ott is) lelóg, hegyes műköröm, főleg ha hosszú, ez a műköröm lábon vmi borzalom, hello kitty 5 éven felüli lányokon, télen felvenni nyári fehér szoknyát lehetőleg fekete csizmával, szájkontúr :S hűű és végtelen a sor :)
viszont a balerina és 'lábujjkukkoló' cipőt megvédeném:) de az utóbbit mindenféleképpen:) nagyon szép, ha a viselőjének szép lábfeje van és szépen áll rajta a cipő(sose értem h bármien cipőt minek vesz meg vki ha látja magán h szarul áll...), sőőt megvédem a plexiset is:) valószínűleg utcán azért nem találkoztok vele, mert hát nem épp egy hétköznapi viselet, én is cs buliba veszem fel:) és mellesleg most jön vissza a divatba, nézzetek cs bele akár egy pletykalapba v bármienbe, hollywoodba már rengetek sztár hordja( cs a félreértések elkerülése miatt..nem ezért vettem, hanem mert teccik:))

BB 2008.10.29. 18:43:40

Sziasztok!
Nem igazán értem h a rózsaszín telefon miért gáz....azért mert nem akartam a snassz szürke-fekete-ezüst variációból választani?

BB 2008.10.29. 18:46:04

Egyébként a többi dologgal egyetértek :)

cococat 2009.04.02. 17:55:58

1-derékig érő, gagyi műanyag póthaj, lehetőleg "fehér"
2-kitaposott tűsarkú, lerúgott orral, nyúzott sarokkal
3-a szilikonpánt HÁNYINGER, aki nagymellű, annak főleg, mert a súlytól belevág a húsába, akkor már inkább egy testszínű, de szerintem egy laza trikóhoz nem gáz, ha kilóg a mellt.pánt
4-fehér ing alá TILOS fehér melltartót húzni, ez csak a kommunista ünnepségeken volt trendi 80ban, vagy vmi hányás suliünnepélyen...
5-fehér ruhához zárt fekete cipő, harisnya
6-mikiegér szemöldök
7-szájtetoválás
8-ha már száj, akkor a voksán virág féle "kacsás" , kontúrba adott szilikonolaj vagy felszívódó anyag
9-150 cm-es 40 kg-os nők, hatalmas csepp alakú implantátumokkal, ami lehetőleg már el is fordult ezért kissé torz a mellforma
10-bódító, gagyi parfüm, amitől beszédülsz, vagy megfájdul a fejed
11-TUPÍROZOTT HAJ-BOÁÁÁÁÁÁÁ
12-LENYALT VASALT HAJ-BOÁÁÁÁÁ
13-MELÍR, szerintem csak és kizárólag nálunk él még ez a dolog(nem az 1-2 árnyalattal világosabb/sötétebb satírozásról beszélek, hanem a csíkokról)
14-fuxok-romás
15-arany és ezüst egyszerre történő viselete
16-literes bugyi, jó szűk gatyával, plöttyedt seggel
17-sötét szőrzet
18-lenőtt haj, aminek semmi formája
19-lepattogott körömlakk
20-gyöngyház rózsaszín, fehér, mályva stb. k.lakk
21-papucshoz, szandálhoz bármilyen harisnya
22-eltérő színű öv, táska, cipő
23-egyszerre több, mint 3 színt viselni-ez csak Galambos Dorinának állt jól:))))

jaxxodeath (törölt) 2009.04.26. 11:59:59

Elég fárasztó, de tanulságos volt végigolvasni a kommenteket...
Csak röhögni tudok, mert minden amit most kritizálunk, pár év múlva megint vissza fog jönni a divatba!
Sosem felejtem el, 5-6 éve olvastam az Elle-ben, hogy Franciaországban hódít a takarítónéni-trend. Nem hittem a szememnek, hogy azt, amit itthon a nagyik végre valahára kiselejteznek, azt a divat fővárosában - VINTAGE névvel ellátva - istenítik!
Ez erről szól. És ne lepődjetek meg, ha pár év múlva újból beköszöntenek a spicegirls-holdjárók és egyéb érdekességek :)
Tanulság: semmit ne dobj ki a szekrényből, még szükség lehet rá!

Yuki Montana 2009.08.11. 11:26:48

Aki esetleg rágja akötmét annak ajánlok egy nagyon jó modszert.H a esetleg rájönne a köröm rágás és elis kezdené akkor csak csapjon rá a kezére mindegy hogy hol van és azért legyen ereje:)

Reuss 2009.10.29. 19:21:57

A lábujjkörmön lévő műköröm viszi a pálmát.
Nekem még a derékon lévő tetoválás se jön be.
Túl ribancos..

Patria 2011.02.25. 09:57:21

ezek ritka gusztustalan képek. főleg a lábon műköröm és a lerágott köröm. pfejj.

Sealka 2017.04.25. 18:08:02

Tűsarkú, műköröm, sminktetko gyönyörű nőies, viszont a farmernadrág na az tényleg undorító egy nőn.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása