OurFashion

Mi a legvisszataszítóbb ruhadarab a pasikon?

2008.június.14. 21:37

fashionista

316 komment

UPDATE: a listába felkerültek a kommentekben megjelenő észrevételek is.

Nézem a tévét, és mit látok? A műsorvezető srác pecsétgyűrűt visel. Huszonpáréves és pecsétgyűrűt visel. Azonnal az agyamba villan az a gondolat, hogy pecsétgyűrűs pasi hozzám soha NE közeledjen, még barátilag se. De gondolom van, akit a pecsétgyűrű nem zavar, de más kikerget a világból. Szóval itt a körkérdés:

Szerintetek mi a legtaszítóbb ruhadarab, kiegészítő a férfiakon?

Lányok:
válaszoljatok! Fiúk: tanuljatok!

Nekem szabályos listám van erről, sorolom: (utána meg majd jöhet a kommentekben, hogy milyen sznob és gonosz vagyok :)
  • a már említett pecsétgyűrű (csak a pápánál fogadható el, de ő ugye nem célcsoport)
  • fényre sötétedő szemüveg (biztos praktikus, de eddig csak nagyon gáz pasikon láttam)
  • Mercedes/Nike logós fülbevaló
  • cowboycsizma 
  • Crocs papucs (ezt mondjuk nőkön sem szeretem)
Kommentezőink szerint:
  • tágító a fülben
  • klasszikus gusztustalan Buffalo cipő
  • övtáska
  • vastag arany/ezüst lánc, fuksz
  • nyakba akasztott telefon
  • ha szatyorban hordják a személyes dolgaikat
  • hajráf
  • nemeztarsoly
  • szandál zoknival
  • Armani, Gucci, stb. hamisítvány ruhák, napszemüvegek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vptr 2008.06.15. 02:31:09

Ritkán hordok szandált, de a nyaralást kivéve nem szeretek zokni nélkül lenni utcán. Táskát cipelni utálok, ezért nyáron, amikor nem hordok kabátot, marad az övtáska. Van pecsétgyűrűm, amit az egyetemi diploma mellé lehetet kérni. Amikor felvettem, alkalmilag, akkor mindenkinek inkább tetszést aratott, mint gázos lett volna.

vptr 2008.06.15. 02:32:43

Ja és telefon.
Övtáskában és zsebben nem hallom meg gyakran a csengetést. Ezért jó a nyakbaakasztó. (Csak ne jönne mindig szét a csatja.)

vptr 2008.06.15. 02:37:28

"Az egyetlen dolog, amit képtelen vagyok elviselni (köszi, Vöcsökleány, hogy eszembe juttattad): ha hátul kilátszik egy pasi alsónadrágja, mert a gatyája túl bő. Borzasztó "

Engem lányoknál is zavar, ha kilátszik a lecsúszott vagy csipőnadrág alatt a bugyi, ha nem tanga, hanem bundabugyi van a lányon.
Csinos nőkön, tanga esetén nem zavar.

Kopiás Attila Steve 2008.06.15. 02:46:19

Átnéztem a listát, megnyugodtam. Ha valaki intelligensnek, kedvesnek, érzelmesnek, humorosnak tart (akkor mondjuk eleve komoly problémái lehetnek, de ez nem kapcsolódik a posthoz), és ezen dolgok valamelyike miatt nem kezd velem, akkor így jártam, nem vesztettem sokat. Meg vica versa. Nem azt mondom, hogy nekem ne lenne ilyen fizikai ízlésbeli dolgom, perszehogy van, de ha valakibe belezúgok mint hülyegyerek a pöcegödörbe (értékeljük kérem a költői árnyalatokat), akkor pont nem fog érdekelni. Most itt belegondoltam, hogy barátnőmmel mi lenne a helyzet ha eccercsak kitalálná h ízléstelenül öltözködik, nem hiszem, hogy nagyon megingatna. Inkább első találkozáskor lehet ez érdekes és inkább azoknak, akik szeretnek öltözködés alapján általánosítani. Biztos gyakran működik, az meg, hogy gyakran nem, döntés kérdése, hogy megéri-e...

0xFFFF 2008.06.15. 06:24:05

"reverend 2008.06.15. 02:01:22 micsoda hülye poszt, csupa jelentéktelen dolog, meg egyáltalán kit érdekel h a posztolót mi idegesíti. engem az okoskodó, fashion mániás tehenek idegesítenek. fiúk tanuljatok lol, legaláb egy képet tolj fel magadról, ha 100 as nő vagy talán egy picit érdekelne ez a zsibbasztó téma. "

Ezt a képet én is megnézném !

"órabolond 2008.06.15. 02:04:52 reverend: téged (is) érdekel a téma, hiszen hozzászóltál. Beírtad, sőt a captcha-t is kibogoztad :) "

Háttal ülsz a moziban ?! Egy darab chaptcha sincs. Az itt nem divat !

clown 2008.06.15. 06:34:18

Na akkor mondom.
Gáz, vérciki, nem jön be.....Majd ha ezek helyett magyarul beszéltek, lehet szólni a divatról. Feltéve, ha nem látok több olyan fiatalt, aki az iskolai ballagásra a hosszú fehér inget nadrágon kívül viseli, és fehér sportcipőt vesz az öltönyhöz. Akinek a kultúra elvont fogalom, ne kritizáljon másokat. Egyébként az ember nem az öltözködéstől válik egyéniséggé. Az vagy van neki, vagy minden hiába.

krapulax 2008.06.15. 07:45:34

amerikai pszicho ftw

gabcigirl 2008.06.15. 08:29:42

Bubu:Te biztos valami ilyen tökmindegymiértmertcsakde menjünktüntetni típusú full ősmagyar lehetsz, hööööö:))))

zamek 2008.06.15. 08:49:27

ha már itt tartunk, hogy ciki az övtáska, de a szatyor is...akkor hol a tökbe hordja a pasi a tárcáját, kését, dohányát, pipáját ?????
autóstáskában?
he?

Lexxx 2008.06.15. 08:57:40

Pasikon a jeggyűrű és a karóra a megengedhető (elfogadható) kiegészítő. Ha a sok egyéb felesleges fuksz, tetkó, menő telefon stb. árát összerakod, már egész komoly (nem sport) órát lehet venni.

Fényre sötétedő szemüveg: anno faterom a 80-as évek elején vett egy ilyet, anno a mínusz 6-os szemére nem kapott dioptriás napszemcsit, télen /anno csöppet többet havazott, mint manapság/ viszont nem kívánt megvakulni. Én napszemüveget hordok, hasonló okokból még télen is, ja, hogy ez néhány nőnek nem jön be, hát istenem...

És, hogy mi tetszik / mi kell a nőnek? Volt két, igen jóképű haverom: az egyik középiskolai osztálytársam volt, a másik egy későbbi, 30-a korszakombeli kapcsolat eredménye. Tapasztalatom szerint ha 180+ magas, igen jóképű a pasi, akor lehet bármilyen csóró, öltözhet leszeren / kissé igénytelenül / kedve szerint, a nők bomlanak utánuk. egyik srác sem volt sem iq- sem eq-fighter; ha megrendeznék a mr. kilóg-a-kapa-a-szájból európa bajnokságot, hm... mindkettő dobogós helyen végezne, de a csajok imádták őket; egyikőjük kifejezetten jóképű, de mellette igazi tirpák, drogos, csóró hülye kis lehúzós bunkó volt, nos a nők éveket adtak volna az életükből ezen fasziért.

Pasiként mi nem jön be a nőkön?
- ízléstelen, kurvás külső (smink, öltözet, stb)
- nem megfelelően megválasztott illat, ne adj isten, a testszag,
- a cigi (ti nők, miért nem értitek meg már végre, hogy a női szájba valami egész más dolog való??), mert büdös, gusztustalan
- és ha a fenti kommentekben negatív hangon illetett réteggel kavartok (pl. fukszos tetkós mercis pasi) (ezek szerint mégis csak ez a réteg kell nektek? pénzért lenyeltek mindent, mi?)

aljaskuszobab 2008.06.15. 09:11:22

a listatok jo, de ezert alapvetoen nem irtam volna.

az viszont, ahogy a sertett ferfiak kuzdenek az ovtasakajukert meg a gyuruikert ! zsenialis! hahahahahaha

nem olvastam vegig az egeszet, de lattam, hogy szobajott a jogaszoknal a pecsetgyuru. szerintem nem jellemzo, egyetlen csoportot kiveve: a buntetosoket.

naluk viszont szinte kotelezo. a bortonben, vagy bunozokkel szemben, akkor vagy valaki, ha gazdag vagy, akkor vagy gazdag, ha van fukszod. ez van.

az ugyved ur-biro ur-ugyesz ur izlese lehet akarmilyen jo , ha egyszer erre van szukseg. mas kerdes, ha munkan kivul is viselik, az vedhetetlen....

ja, es nagyon varom amikor vegre mi szidhatjuk a lanyok rettenetes ruhadarabjait. reszkess leggings!

Jorge apát 2008.06.15. 09:15:52

Vettem egy fasza bőrdzsekit egy pár hete, de mivel nyár van ugye kevesebbszer hordja eleve az ember, viszont hidegebb estéken felvenném, csak az esték sem annyira hidegek, hogy ne rövidnadrágban menjek el valahová, szal azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek a bőrdzseki-rövidnadrág páros gáz? Mer akkor kénytelen leszek felvenni hosszú farmert...
A skótok sem mind járnak skótszoknyában, mégis büszkék a skótságukra. Az én városomban is minden este van a főtéren tüntetés, sőt, a legmesszebmenőkig egyetértek a céljaikkal, de attól még a stílusuk nagyon gáz. Szeintem a tarsoly maradjon meg a hagyományörző nemezsisakos várnapi mulatságokra, meg a falunapokra, stb...
Van ismerősöm, aki annyira hülye, hogy szanda-zokni pároson kívül mást nem hord nyáron a lábán, viszont szeretjük, és már megszoktuk...Legalább lehet valakin röhögni, és még csak meg sem sértődik. Személy szerint nekem is vannak ilyen húzásaim mikor nem úgy sikerül összeállítanom magamnak egy ruhát, hogy az faszán nézzen ki ( ilyen kockás-csíkos párosításokba futok bele néha ), de mondjuk ha adnának 150 000 forintot akkor egy évre olyan ruhakollekciót tudnék összevásárolni magamnak, hogy mindenki boldog lenne...

zamek 2008.06.15. 09:15:56

figyu már...nem küzdelem ez vazze, hanem értetlenség...

TE miben hordod a személyes cuccaidat?

kicsiny lakkszínű aktatáskában?
vagy csuklóra akasztós piciny ótóstáskában?
vagy fekete laptoptáskába gyömöszölöd a dolgaidat?
vagy netán salomon hátizsákba?

világosísd fel homályos elmémet....

lécci!

egyszerű és praktikus ötletet várok...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.15. 09:20:01

Szerintem a bőrdzsekit farmerrel hordd, a rövidnadrághoz nem illik, mert teljesen más a stílusa, az egyik sportos, a másik rockos.

kiskicsicsiga 2008.06.15. 09:23:06

szerintem a hajráf tud jól állni egy pasin!
háztájiban is van egy, akinek szívdöglesztő a hajráf

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.15. 09:23:06

Ha kevés a férfi holmija, akkor a pénztárca, kulcs, mobil zsebben is elfér. (A férfiak legnagyobb része az én környezetemben így oldja meg)
Ha több a holmija, akkor arra van szép vászon/bőr oldaltáska ha fiatalabb, spotosabb az illető, és elegáns fekete bőr, csatos kézitáka, ha pl. az irodába igyekszik valaki.

Paradicsom 2008.06.15. 09:24:01

és még egy gusztustalan a pasikon, amikor úgy érzem, hogy bottal sem piszkálnám meg: ez a tanga

aljaskuszobab 2008.06.15. 09:26:07

zamek: tatelefon, kulcs, penztarca: zseb

ha van mas: taska

georg 48 2008.06.15. 09:26:47

Mondjátok!? Jártatok iskolába és résztvettetek egy-két nyelvtanórán? Ez maga az iszony! Cikizitek a pasikat és egy épkézláb szót nem tudtok leírni helyesen! Különben ennyi oltári barom fa...ságot életemben nem olvastam. Nem is fogok! Pá.

órabolond 2008.06.15. 09:28:29

oxFFFF

captcha: akkor mi az, amit a hozzászólás végén meg kell adni ?

vagy lehet, hogy nekem kell csak begépelni az xchb3j-t ?

Pajkos kisördög 2008.06.15. 09:28:43

Teljesen mindegy ki mit vesz fel ha ö jol érzi magát benne(vele) akkor a másik mi jogon ugat bele!!!!?

Mindenki foglalkozzon saját magával és ne szóljon bele a másik dolgába!

jacks_colon (törölt) 2008.06.15. 09:37:29

"nagy elvezettel szoktam feltorolni a padlot olyanokkal, akiken "csak" ora van..."

És mi van azokkal, akiken nem csak óra van? ;) Ha te még nem jártál magyarországon kívül, akkor megértem. Attól hogy a magyar wannabek lejáratnak pár dolgot (havi 2-300 ezres fizu mellett 500 ezres óra, vagy panel előtt ferrari), még nem fog kimenni a divatból.

Gringo 2008.06.15. 09:42:57

Mi a baj a cowboycsizmával?

Zoli 2008.06.15. 09:52:47

Eddig nem hordtam az egyetemi pecsétgyűrűmet, de most már fogom. Legalább kiszortirozza tudtom nélkül az olyan embereket, akiket kerülnék. Mert én kerülöm az olyan embereket, akit 1. idegesit a gyűrűm láttán, hogy én elértem vmit kemény munkával, 2. képes lenne egy tárgy miatt hanyagolni az egyéniségemet 3. ha nő és mint a szarkát vonza az arany szine

pazola 2008.06.15. 09:58:45

orabolond: mink, betepett felhasznalok nem ertjuk, hol latod a krixkraxot ;)

Akkor kerem a tisztelt kozonseget, dontse el: en farmerben es farmerdzsekiben jarok, es van hatizsak a hatamon. Oljem meg magam azonnal, vagy meg valtoztathatok? Mondjuk oram meg gyurum meg ekszerem nincs, ez enyhito korulmeny?

Es valaki mondja meg legyszives, hogy mi az a fultagito?!

skizofren 2008.06.15. 10:03:06

Kedves nőneműek!

Ha a szatyorban a cucc visszataszitó, de övtáskát sem hordhatok (nyáron fogok) akkor mégis hová a fenébe pakoljam a személyim, pénztárcám és a mobiltelefont (túlélőszett)?

Amúgy meg a 'fényérzékenység' a metróban (napszemüveg) nem ciki - most már férfiakon is?

Bosszú: női ruhadarab ami megbocsájthatatlan: melltartó!!! :)

pazola 2008.06.15. 10:05:15

Reszben egyet ertek skizofrennel, de kiegeszitenem azzal, hogy megbocsathatatlan ruhadarab a melltarto ferfin is.

krokodildandi 2008.06.15. 10:05:39

fashionista:
kulcs a bal oldali zsebben, telefon a jobb oldaliban (véletlenül se azonosba, nem szeretném, ha hamurabbi törvényei díszítenék), pénztárca meg (ahogy olvasom gáz módon) farzseb.
nem szeretem, ha egy zsebben a kelleténél több minden van, szóval a zsepi meg az egy, azaz 1 doboz claritine akut miatt nem fogok se kézitáskát, se válltáskát felvenni. előbbi amúgy is kényelmetlen, mert egy kezemet mindenképpen lefoglalja, és mindkettőben hülyén néz ki, hogy kutakodok mint a hülye egy darab zsepiért. :D
szóval marad az övtáska, szigorúan egyrekeszes eastpak, hátul hordva.
a pólón kívül, köldökmagasságba és elöl hordott, sokszínű, sokzsebű övtáskától viszont én is sikítófrászt kapok.
egyetlen kivétel talán a bringás övtáska, de azt is lehet kulturáltan hordani. :P

Bierkampf 2008.06.15. 10:11:29

Melegeknél nem gáz a gyűrű. Nekem is van:)

MP 2008.06.15. 10:12:30

Azért valamit nem árt megjegyezni. Az amit a férfiak mint pecsétgyűrűt hordanak az egy sima gyűrű. Ugyanis az igazi pecsétgyűrűben a minta negatív hogy a megolvasztott s borítékra cepegtetett pecsétviaszba nyomva adja ki a pozitív mintát.

MP 2008.06.15. 10:14:59

Bocsánat csepegtetett természetesen.

mizie 2008.06.15. 10:16:22

pasiként olvasva is jó a post :)

a felhajtott gallérok (kabáton szerintem nem gáz) ellen komolyabban fel kéne lépni mert az egyszerűen borzasztó.

az egyetmi pecsétgyűrűkkel hagyjatok már, ne onnan kelljen észrevennie valakinek hogy diplomás vagy...

WinG 2008.06.15. 10:18:33

Egyrekeszes övtatyóm van, megőrülnék nélküle, annyi cuccot hordok magammal (teló, headset, nyári-allergia-elleni-zsepi :D, pénztárca, kulcsok, néha kontaktlencsetartó). Fasza, igényes, nem eastpak (attól már frászt kapok én is), helyette mégis mit lehetne hordani? Vagy mindezt zsebben? Jól néznék ki -.-"

Bierkampf 2008.06.15. 10:25:13

WinG
Egy férfinél ne legyen 1000 db. cucc.

Beverneki Kemény Farkas 2008.06.15. 10:30:00

Nemtom. Senkit nem nézek le ezek miatt, de én sem vagyok képes övtáskát hordani.
Ahogy szandált sem veszek, még a 40 fokban sem, se zoknival, se mezitláb, sehogy. Zártcipő-hosszúnadadrág. Másképp nem megyek ki az utcára, legfeljebb ha nyaralok, vagy csak ha a boltba megyek száz métert. Akkor jöhet a bermuda, de nem ám szandival, hanem hozzáillő cipővel, zoknival.
Ja, és rövid a hajam, ruházatomban a szürke, fekete, a khaki és a sötétzöld különféle árnyalatait variálom. Terhelt militarista-e vagyok? :)

Mandula 2008.06.15. 10:36:03

Szerintem a legvisszataszítóbb "ruhadarab" a asikon az a pecsétgyűrű. Broááááf!

krokodildandi 2008.06.15. 10:38:10

WinG:
Bierkampf fonalát követve, az eddigiekre alapozva:
- a telefonod legyen olyan vékony, hogy ne is lássa senki a zsebedben.
- a pénztárcádban ne legyen készpénz, apró főleg ne, viszont két bankkártya az legyen.
- kulcsod max 2 legyen: egy a lakáshoz, ami mindent nyit, egy meg a kocsihoz, és akkor az se dudorodik nagyon.

a zsepi, kontaktlencstartó, egyéb egészségügyi vackok cikik, ez van.

fh 2008.06.15. 10:39:09

BME-VIK-en igenis nagy hagyománya van a pecsétcsűrűnek. Szerintem az ott _végzettek_ legalább 90%-ának van egyetemi gyűrűje. Más kérdés, hogy nyilván nem hordják mindig.
Amugy szerintem nők messze ízléstelenebbül öltöznek Magyarországon, mint a férfiak.

órabolond 2008.06.15. 10:39:37

pazola: értem én a betépést :))
viszont akinek írtam, neki látnia kellett, csak vki túlfújta a kérdést

egy kis on:
övtatyó: tényleg gond sokszor, hogy mit hova tenni, de az övtáska sztem akkor sem megoldás. Az autóstáska sem. De sajnos nincs jobb ötletem :S

krokodildandi 2008.06.15. 10:42:30

órabolond:
ha nem tudod hova tenni, akkor inkább hagyjad otthon. sőt, ki se mozdulj otthonról, az a legbiztosabb. csak akkor indulj el, ha már úgysincs szükséged rájuk. ;]

fh 2008.06.15. 10:46:03

krokodildandi:
-2 bankkártya minek is? mert azt látták a lánykák a filmekben, hogy trendi? jegyzem 1 is elég VISAt, MC-ot ugyanott fogadják el.
-Amiket leírtál már nem férnek el a zsebben (may zakóban, de ott is hülyén néz ki), és még kell jópár dolog. pl PDA, mindenféle beléptető kártya, stb...

krokodildandi 2008.06.15. 10:47:25

fh:
a szmájli lemaradt a kommentből, bocsi.
cinizmusal írtam, mint az utána levőt is. ;]

kardinálispinty 2008.06.15. 10:51:45

Férfiként a listán szereplő tételekkel egyetértek, kivételt képez a sötétedős szemüveg. Nekem pl. most kellene egy nem túl erős, de azért dioptriás szemüveg, ugyanakkor örökölten fényérzékeny a szemem. Eddig napszemüveggel megoldottam, no de ha látásjavításra is kell, akkor nem vehetem le félhomályban! Persze lehet az embernek szemüvege + napszemüvege is, egyelőre meggondolás alatt áll a kérdés. Tény, hogy kedvesem szerint gáz:)

Bierkampf 2008.06.15. 10:51:57

mindenféle beléptető kártya -az nagyon sok helyet foglal zsebben,
PDA- zakó belsőzseb ,nem látszik ki

krokodildandi 2008.06.15. 10:54:09

ha meg olyan vagy, aki pda-val, meg beléptetőkártyával közlekedik, az már más tészta. feltehetőleg akkor valami elegáns dresscode is van a munkahelyen, ahhoz tényleg nem megy az övtáska. :D
beléptetőkártyát még a leginkább öltönyös helyen is céges logós nyakpánton hordva láttam.

krokodildandi 2008.06.15. 10:56:42

kardinálispinty:
ha meg majd tovább romlik a szemed, akkor az eddiginél gázabb segédeszközökre lesz szükséged. ;)
kedvesed nyilván teljesen segítőkész lesz, ha majd a nagyítót keresed újságolvasáshoz. :D

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.06.15. 10:57:17

Oké, értemén, nem megy a szatyor, nem megy az övtáska. Akkor? Egyensúlyozzam a fejemen?

Bierkampf 2008.06.15. 10:58:01

Ékszer:-mandzsetta gomb, óra (visszafogott,nem túl nagy, tarka stb.)

Nyakkendőtű ,pgyűrű (nem pénisz:), csak egy kor után (közel a nyugdíjhoz:)

kardinálispinty 2008.06.15. 10:59:55

+ egy magánvélemény: tudom, rengeteg férfitársam sem fog egyetérteni velem, de az öltöny szerintem gáz. lehet ezen vitatkozni, persze. Egyrészt csak és kizárólag Pierce Brosnan-en áll jól (illetve akinek olyan felépítése van). Aki egy kicsittestesebb, pl én (180 centi, 92 kilogramm), azon már furán fest. Abszolút alkalmatlan arra, hogy benne:
1. Létezz
2. kényelmesen leülj.
3. Bármihez hozzáérj.
4. Egy bankkártyán kívül bármit elpakolj.
5. Jól érezd magad.
6. Bankon és brókercégen kívül ne érezd magad kívülállónak.
7. Ne úgy nézz ki, mint egy bérrabszolga.

UI: nem, nem rakodómunkásként mondom ezt, tanárként.

Lehet fikázni.

kardinálispinty 2008.06.15. 11:02:01

Krokodildandi: a fő baj, hogy a nagyító nem is segítene, mert minuszos:) Ráadásul két összeszgszalagozott nagyító tényleg gáz:)

Bierkampf 2008.06.15. 11:02:05

kardinálispinty
Megy is a fika:) Ez baromság! Több zakó típus van.
Testalkat hát, bálnán semmi nem áll jól:)

kardinálispinty 2008.06.15. 11:03:00

Maximális tisztelet annak, aki a szatyrot felvette a listára. Bármi, ami egy kezemet lefoglalja, baromság, akkor már kézben is vihetném:)

kardinálispinty 2008.06.15. 11:03:51

Bierkampf: azért az én alkatom nem bálna. Mondjuk felpüffedt rozsomák, legfeljebb...

Bierkampf 2008.06.15. 11:04:20

kardinálispinty
Amikor öltönyt vásárolsz ,az eladó megkérdezi milyet. Ilyenkor azt vágják rá ,hogy feketét:) De nem ezt kérdzik ,hanem milyen célra!!

kardinálispinty 2008.06.15. 11:04:36

Kiegészítő kérdés: kedves hölgyek! Zakó és farmernadrág? (én hányok tőle)

kardinálispinty 2008.06.15. 11:06:54

Bier: nekem egy öltönyöm van, tanárként iskolai ünnepélyekre. Sajna 5 évnyi ellenállás után igazgatóm (főnököm) rákényszerített arra, hogy vegyek egyet. Ez galambszürke, állógalléros, mert az tetszett. Arra is jó, hogy a gyerekeim (mármint akiket tanítok) folyton azzal jönnek, hogy "gyóntasson meg, atyám, mert vétkeztem!":)

krokodildandi 2008.06.15. 11:08:43

kardinálispinty:
az ilyen nagyon elegáns viselettől én is irtózom, de leginkább praktikum okokból:
- öltönynadrág: huszárzseb? na abban semmit nem lehet kipotyogás veszélye nélkül tartani. nem volt hülye ez a levi strauss, amikor kitalálta a farmerzsebet. pedig akkoriban nem hordtak az emberek a zsebükben pl telefont, ugye.
- öltöny: tényleg nem alkalmas normális létezésre, kényelmetlen.
- nadrágba tűrt ing: a legkisebb hajolástól, csípőben fordulástól, nyújtózkodástól is zilált lesz, gyűrődik, tehát mozgásra alkalmatlan, én meg nem fogok úgy járni és ülni, mint aki karót nyelt.
- bőr félcipő: egyszerűen kényelmetlen, és csak a fentiekkel együtt hordható.

Bierkampf 2008.06.15. 11:09:41

kardinálispinty
Persze öltönyt venni nem olcsó. A legtöbb magyar fizuból nem is jön ki.
Amúgy szerintem egy tanárnak nem is kell abban tanítania.
(Állónyakó gáz, nagyon:)

kardinálispinty 2008.06.15. 11:10:12

Krokodil: örülök, hogy nem csak engem fognak fikázni, hanem téged is:) mindenben egyetértek veled:)

Bierkampf 2008.06.15. 11:11:49

krokodildandi
Öltöny nem kényelmetlen. A rossz szabású öltöny, na az igen. Függ milyen anyagból készül, nagyon fontos, főleg a munkában hasznát öltönyöknél.

kardinálispinty 2008.06.15. 11:13:03

bier: azért lett állónyakú (azt hiszem, ezt hívják talán oroszgallérnak is), mert
1. Így hasonlít a bocskaira, ami tetszik, de én nem vagyok turulmagyar, annyira viszont nem hasonlít.
2. nem kellett hozzá se nyakkendőt, se ilyen biszbaszokat venni.
3. Ha csak egy ünnepélyen kell álldogálni, nem kell majd a zakót levenni, tehát akár pólót is vehetek aléá, sehol nem látszik ki.
4. AMúgy sem veszem le a zakót, mert akinek van egy kis hasa, azon marha hülyén áll a betűrt ing.

fh 2008.06.15. 11:14:11

Nekem beléptetőkártyából is 2 van, de leginkább mindenféle kártyára gondoltam aminek a száma 10 fölött van, és allándóan magamnál kell mindet hordani + még egy csomó mindent.
Zakó belzsőzsebbe nem igazán lehet ám büntetlenül pakolni csak a csontsoványoknak. :) Bár nem vagyok túl kövér, de nagyon gázul néz ki már az is, ha vaskosabb pénztárcát belerakom.
Nem övtáskát szeretném divatbahozni, csak érezzétek már, hogy a férfiélet nehéz. :)
Amúgy a megoldás aktatáska, vagy laptoptáska. Bár, ha zakó nélkül közlekedik a férfiember, esetleg plusz még valami lazább nadrágban akkor aktatáska kihullott, laptopot se visz magával mindenki. Nehéz az élet. :)

Bierkampf 2008.06.15. 11:15:09

Zakó polo nem nem nem:)
Nyakkendő nem kötelező !
Hasat eldugni nem lehet:)

fh 2008.06.15. 11:16:14

Egyébként, ha asszonnyal megyek valahova, akkor a helyzet alapból megoldott, mert a feneketlen retikül mindent benyel. :D

krokodildandi 2008.06.15. 11:16:25

Bierkampf:
jó, igaz, nekem is van egy válltömés nélküli(!) h&m, turiban vettem, az mondjuk nagyon rendben van.
ja igen, a válltömés az szerintem gáz.

kardinálispinty 2008.06.15. 11:23:15

Bier: nem érted? nem látszik, hogy póló van alatta, mert combközéptől nyakig záert, nem gombolom szét. Nyilván nem venném fel, ha a zakót ki kellene egy pillanatra is gombolni. Egyébként az öltöny ellen leginkább ideológiai alapon tiltakozom, azt hiszem. Ne uniformizáljanak nekem senkit, és főleg ne legyünk már abban a tévhitben, hogy az öltöny bizalmat kelt, a farmer inggel meg nem. Az ilyen hülyéket szokták aztán öltönyös zsiványok kirabolni, mert beengedi őket a lakásba:)

Kaumaci 2008.06.15. 11:26:07

a nyakkendőtű még játszik?
eléggé kiment a divatból mostanság...

ps:az e90 t. telóm alig fér a zsebembe...tudom, cseréljem le (én pda helyett használom)...de hiába, én szeretem...a pda-dresscode következtetés pedig erősen túlzó...nem hiszem, hogy feltétlen megállná a helyét...

zamek 2008.06.15. 11:27:19

tehát akkor ott fogok állni a strand előtt a teva szandimban (szigorúan zokni nélkül) pólóban és táskával a kezemben.
vonzó lesz :DDDD

szóval T. bloggoló fashionhölgy(ek)
nem alkalomfüggő a viselet?
lehet, hogy az a pacek aki övtasival megy strandra, az szmokingban jár az operába, lila öltöny helyett?

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.15. 11:37:45

engem nem zavar az övtáska, annál inkább azok a pasik akik pizsamában alszanak. de ez már magánügy:). amúgy a többi kifogással a listában egyetértek.

kardinálispinty 2008.06.15. 11:39:48

zamek: emlékszem, úgy 10 éve (vagyis még tinédzserként) polgárpukkasztásból mi pl. fekete farmerban/bőrnadrágban, bakancsban, fekete pólóban és bőrdzsekiben mentünk a strandra. A dzsekit levettük, mielőtt úszni indultunk. Utólag azt mondom, a bakancsot is le kellett volna. Vízben nehéz lesz:)

jacks_colon (törölt) 2008.06.15. 11:46:24

farmer + kívül hordott póló + zakó = igen

farmer + elegáns ing kívül + zakó = igen igen igen

Persze ugye nem kell mondanom, hogy nyakkendő nélkül...

Persze a fenti komináció ízléses kivitelezéséhez nem 'óccsó oszt jó' cuccokkal kell próbálkozni.

Testesebb kollégák próbálkozzanak valódi szabóval, csodákra képesek ugyanis.

A nőnemű egyedek szeretik az elegáns férfiakat, tehát a zakó mindig nyerő (volt is, és lesz is). Persze farmerhez gap vagy m&s (vagy ilyesmi) casual zakó kell, nem öltöny. A zorbán-féle szegényember-szöszös-zakó pedig önmagában is vicc.
A felhajtott gallér ugyanolyan trendi hülyeség, mint a rózsaszín ing, vagy a tenyérhez nőtt ipod/iphone, de attól még nem lehet ezen jegyek alapján megítélni magát az embert. (A magyarok általában különleges képességüknél fogva mindig mindenkiről meg tudják mondani kicsoda, kizárólag az öltözékük alapján.)

És ami számomra NEM NEM NEM (akár nőn, akár férfin):

Széldzseki
Szandál
Flip-flop

Férfin:
Válltöméses bőrdzsekik (ha nincs hozzá motorod)

A flip-flop nagyon kevés nőn áll jól, ugyanis ahhoz kiemelkedően szép láb kell. Normális ápolt lábon legfeljebb közömbös lehet, de nagyrészt ocsmány.
Általános szabályként 18-20 éves kor után már csak akkor vegye fel valaki, ha fitneszőrült.

zamek 2008.06.15. 11:48:54

:DDDD
van egy kedves barátom, aki 3 átmulatott éjszaka után, bakancsban, garbóban, fekete farmerben kiült a siófoki strandra, nekitámaszkodott a fémvázas hátizsákjának (mindezt szigorúan a napon). 30 perc múlva mikor már kb. mindenki őt nézte, komótosan elővette a naptejét. kinyomott van egy decit a tenyerébe, kenegette, kenegette...majd szépen belekente a hajába, hogy ne lógjon a szemibe.

ma akkora jappi, hogy 2 milliót keres havonta...

hálistennek nem lett hüjébb, mint volt:)

órabolond 2008.06.15. 11:49:40

krokodildandi: igazad van, sok mindent otthon is hagyok :)

de bármennyire is sajnálod, ki szoktam mozdulni otthonról ;-)

öltöny: ezekszerint nem volt szerencséd NORMÁLIS öltönyhöz !!!
egy jól szabott nadrág zsebéből nem potyog ki semmi - ugy van megszabva a zseb alja, hogy ha az apr kigurulne, fennakadjon...

nadrágba tűrt ing: valszeg nem megfelelő méretű inggel próbáltad... ha kicsi az ing (rövid, szűk) valóban ez a jelenség.

Ja, és a kis pocival sincs gond :) nekem is van, és a jó méretű ingekkel nincs kicsúszik, elfordul, stb. problémám !!!

Fook 2008.06.15. 11:53:19

Bianka:
teljesen egyetértek, gáz a pizsama, én sem hordok. Legjobb szeretek ruha nélkül aludni, és összebújni a barátnőmmel... :))

Indilyány 2008.06.15. 12:28:35

Hű, mennyi hozzászólás. Én meg átaludtam itt a nagy csatákat.
Még az jutott eszembe, h nálam az is kiveri a biztosítékot, ha egy pasi festi magát. Gondolok itt a fekete köröm, feketével kihúzott szem kombinációra.

krokodildandi 2008.06.15. 12:32:29

jacks_colon:
azért széldzseki és széldzseki közt is van óriási különbség. ;)

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.15. 12:41:00

Már hogy lenne a bőr félcipő kényelmetlen?
Fazon, lábforma és járás kérdése.
Vegyél megfelelő méretűt, és lehetőleg olyat, ami hosszabb időre is kényelmes.
Egyébként ha kifordított lábfejjel sétálsz (kacsaként slattyogsz), akkor valóban nyomni fogja a bokacsont belső oldalát. Oda kell figyelni.
Egyébként a "szöszöszakóval" nem értek egyet, a farmer (na nem valami szaggatott műpunk)-lezserebb bőrcipő-ing-kordzakó lehet elegáns irodai viselet, főleg, ha nem brókercégnél, vagy ilyesminél melózol. Viszonylag kényelmes, nem gyűrődik sz@rrá, és nem fogsz kilógni sehol. Jó, külvárosi fittneszteremben lehet, de az más kategória.

krokodildandi 2008.06.15. 12:45:16

Indilyány:
akkor neked gondolom nem tetszik, az általam ismert lányok közül sokak szívét rabul ejtő, jared leto. :P
én meg irigykedem rá, hogy hogy lehet valaki ennyire jó pasi. :D

youtube.com/watch?v=qF1wZQzpeKA

Kicsi.Sati:
postásnak kényelmetlen a "céges" védőcipő, ami egy sima félcipő. én inkább dolgozom egy zselézett sarkú deszkáscipőben, ami így néz ki:
www.voxfootwear.com/footwear/trooper/trooper3.htm
(ezt még farmer-zakó kombóval is lehet hordani, szerintem).

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.15. 12:45:17

kardinálispinty,
begombolt zakóhoz pedig NEM veszünk fel pólót. Állógallérú zakót egyáltalán nem. Mondjuk már már kezd kipusztulni, tegyük hozzá, szerencsére.
Bajorországban, Ausztriában 50+ férfiak hétköznapi (munkahelyi) viselete ősszel, amikor kabáthoz még meleg van, de a reggelek csípősek. Ilyenkor a "Trachten"-zakót hordját (általában sötétzöld, csontgombos), ami itthon vadászzakó néven fut.
Ott ez tradíció.

Bütyök 2008.06.15. 12:46:00

hátha még nem volt:

köldökig kigombolt ing
tarkón hordott napszemüveg
tangapapucs

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.15. 12:47:31

krokodildandi,
oké-oké, így védhető. Azonban akkor is vallom, hogy igenis van kényelmes bőrcipő (nekem is volt már förtelmesen kényelmetlen is), csak utána kell járni.

krokodildandi 2008.06.15. 13:10:59

de hogy bővítsem a listát valamivel:
- az amúgy teljesen korrekt farmer-zakó kombóhoz valami szörnyű edzőcipőt felvenni. szövetnadrág-póló kombóhoz dettó. ha tényleg nem akar sima bőrcipőt húzni, akkor vegyen fel valami egyszerű, egységes színárnyalatú sneakert, vagy deszkáscipőt. mittomén, olyat, amit belinkeltem, vagy egy converse one star is teljesen jó, mondjuk feketében, vagy barnában.

Indilyány 2008.06.15. 13:25:11

krokodildandi:
Sajnos az én szívemet nem fogja rabul ejteni ez a kifestett "férfi". De most komolyan, miért kell ezt? Kinek jó ez? Halál az emora!:)

jacks_colon (törölt) 2008.06.15. 13:36:37

krokodildandi: a farmer-zakó kombóhoz tényleg sokféle cipő jó, de talán emiatt is esnek sokan tévedésbe. Ugyanis a futó/kosaras légtalpas cipő k...ára nem jó hozzá.

Bütyök 2008.06.15. 13:44:37

gáz még, de nem öltözködés:

bármilyen smink
hajfestés
szolárium
epilálás (szemöldök főleg)
gügyögés (telcsi, napszemcsi, szoli, csocsi stb.)

flimo13 2008.06.15. 16:08:23

"Ha kevés a férfi holmija, akkor a pénztárca, kulcs, mobil zsebben is elfér. (A férfiak legnagyobb része az én környezetemben így oldja meg)
Ha több a holmija, akkor arra van szép vászon/bőr oldaltáska ha fiatalabb, spotosabb az illető, és elegáns fekete bőr, csatos kézitáka, ha pl. az irodába igyekszik valaki."

Elférni elfér, csak nem fogom Nike rövidgatyában (nem a márka a lényeg, hanem a zseb kialakítása) hordani a cuccaim a metrón, amiből egy kétéves cigánykölyök is gond nélkül kilopja. A vászon oldaltáska meg hát..bölcsészkellék, annak meg inkább nem látszanék :))

flimo13 2008.06.15. 16:09:28

"a farmer-zakó kombóhoz tényleg sokféle cipő jó, de talán emiatt is esnek sokan tévedésbe. Ugyanis a futó/kosaras légtalpas cipő k...ára nem jó hozzá."

Nézd meg, dr Houseon milyen jól áll :D

jacks_colon (törölt) 2008.06.15. 18:00:05

Ha erre gondolsz, akkor ezzel semmi baj, de én nem ilyenről beszéltem.
www.fox.com/house/images/home_hugh.png

Én azokra az agyondíszített, oldaltátlátszóablakos-légtalpas airmax vagy BK vagy reebok jellegű cipőkre gondolok, amit rövidnadrághoz és suhogó melegítőhőz szokás hordani. Na az elég szarul megy farmerhez (mondjuk a boltba leugrani megfelel), de farmer-zakó kombóhoz nagyon gáz.

kardinálispinty 2008.06.16. 18:58:11

Na, ma az évzáróra felvettem a farmeremhez egy fehér inget kitűrv, valami bordó csíkos nyakkendővel, amit csak úgy félig megkötöttem, és deszkáscipővel. Az igazgató utálta, az igazgatóhelyettes utálta, a gyerekeknek viszont tetszett, és ráadásul még le is tudtam ülni benne a fűre, hogy kiosszam a bizonyítványokat. Nem és nem és nem leszek hajlandó öltönyt felvenni. Azt vegyenek a bankárok.

kardinálispinty 2008.06.16. 19:01:28

Pontosítok: egyetlen hely van, ahova csúcsszuper-hagyományos-teljesenelegáns öltönyt veszek: ha előre tudom, hogy valami szakadt punk talponállóba megyünk.

kardinálispinty 2008.06.16. 19:03:38

Talán ideje lenne összeszedni, mi gáz egy nőn:) Férfitársak: mindenki írjon egyet:)

1. Hálós szatyor a testen. Nem tudom, mi a hivatalos megnevezése ruhadarabként, de egyértelműen fekete hálósszatyor. Alatta csak melltartó. Általában olyan rockercsajok hordják, akiknek csak a feneke megvan 40 liter.

larione 2008.06.17. 01:00:46

2. nagyonhegyesorrú nagyonmagassarkú. kurvás, hoszteszeken, eladókon elmegy, mert azok is szolgáltatók:) (de csak azért, mert miközben a munkájukat végzik, az ember nem nőként tekint rájuk)

hagyírjammárbe 2008.06.17. 20:08:59

"fényre sötétedő szemüveg (biztos praktikus, de eddig csak nagyon gáz pasikon láttam)"
És ettől visszataszító? Érdekes logika.

Fagyees 2008.06.19. 00:16:18

én az állógalléros zakó mellé állok :) a Miskolci Egyetemen is valami ilyeesmi az egyenruha, szerintem nagyon dögös :)
az övtasi elmegy, végülis a tesco-s szatyortól, meg a műanyagból nem tudom miből font "piacosnéni" szatyortól bármi jobb :D

Máté a hős 2008.07.25. 11:18:24

Márai Sándor Füveskönyv.
"Öltözködés:
Az öltözködéssel egyáltalán nem kell foglalkozni."

Remélem olvastok Márait.Ha Ő mondja akkor lehet benne valami.

Mustang · http://ducilap.info 2008.07.25. 13:15:49

TheOne: szerintem egyáltalán nem gáz egy pasin a rózsaszín!!


Sem pedig a fülbevaló, ez attól függ, hogy jó pasiról beszélünk-e, mert egy rondán úgyis minden gáz, mondjon mindenki amit akar. ti is azt mondjátok hogy nagyseggű nő ne hordjon tangát, szerintem meg girnyó pasi ne hordjon izompólót, rövidnadrágot, a műkígyóbőr gigolo cipőről nem is beszélve...

az én pasim hord fülbevalót, mindkét fülében, rózsaszín inget, ami inkább stílusos, mint homis, azt is tudni kell viselni, és mellette olyan férfias, hogy senkinek nem jut eszébe hogy meleg lenne.

Különben meg egy csomó teóriája úgyis megdől az embernek ha igazán szerelmes.

pthom 2008.07.25. 14:44:05

Hát, gyerekek, én nem tudom, de ha az embernek van egy b*szott nagy chopper, és bőrnaciban, bőrkabátban rongyol vele, akkor vagy veszkóscsizma (cowboy) vagy motoroscsizma dukál hozzá... Nekem volt mindkét féle, és nagyon kényelmesek

Ebee 2008.08.26. 17:33:42

fültágító??Imádom a tágeszes pasikat:)nekem is van és én szeretem is.
de amugy meg én ne mugy látom hogy ez vagy ez ciki vagy visszataszító hanem ugy hogy VAN OLYAN akin gázos....
jo mondjuk persze ha a pasim megjelenne talpig babarózsaszinben cuki fius frizuval akkor lehet érdekesen néznék rá de azért mert ő ne milyen.viszont van olyan akinek ez a természetes.nos lehet neki jol áll nekem ne mjön be.viszont ha látnék egy ilyen csáveszt (bár szerintem enyhén buzis dolog hogy férfi létére valaki babarózsaszinbe öltözzön)megmondanám hogy NEKI jol áll e vagy nem....

KinGuS818 2009.01.23. 23:47:43

Sziasztok! Szerintem is attól függ a pasikon az ékszer gázsága vagy nem gázsága, hogy ki hogy tudja viselni! Mert azért én tudok olyan pasikat (1et biztosan:)) akiknek baromi jól áll a gyűrű még a pecsét is! Én különösen arany ellenes vagyok, de a szerelmemen még az is tetszik...:D DE a szandi eleve gáz, főleg zoknival áááááááááááá! Megnézném mit szólnának a pasik,ha a nők mászkálnának szadiban és zokniban...Szerintem a nők igényei is különböznek pl.:én imádom,ha megpróbálnak irányítani (bizonyos kereek között),de én amúgy is furcsa vagyok,mert imádom az idősebb pasikat, van egy megmagyarázhatatlan kisugárzásuk vagy nem is tudom...

+ még ami szerintem visszataszító az a túlzott EGO ami már undort kelt...bennem legalább is...

whycent 2010.02.22. 21:22:00

A férfi társadalom védelmében...
Nos: alaphelyzet: adott egy 28 éves közigazgatási mesterszakon végzett jogászdoktor (ennek később lesz jelentősége), aki büszkén hordja a fogaskerekes NME feliratú (egyébként marha drága) gyűrűjét, imádja a sportzakót farmerral és sportcipővel hordani, azonban a gagyi ing szerintem is ciki, de ha valaki "csak" ezt képes kisajtolni a pénztárcájából, hát engedtessék meg neki! Ez a jogászdoktor a Magyar Államkincstárban dolgozik, plexi belépőkártyából eleve három van neki. Na de hová tegye? Farmerzsebben, pláne meg farzsebben eleve nem hord semmit. Kulcsból lakáskulcs, kapukulcs, kocsikulcs, kincstárkulcs, irodakulcs, iktatókulcs, plusz a többi funkcióját elveszített aztsemtudjamirevaló kulcs... Tehát ezt valahová tenni kell, nejlonszatyor visszataszító, maradt az övtáska! Férfi már csak büszkeségből sem képes felvenni a szandált, zoknival meg... A vastag arany(ozott) láncokat ne ócsároljuk, de piedesztálra sem kell emelni. Vegyük tudomásul, hogy vannak olyan emberek a magyar társadalomban, akik egy keresztbeszál szalma megtétele nélkül is vígan ki tudnak pengetni 2-3 M Ft-ot egy ilyen "fukszért"... Fülbevaló, hajráf mi a francnak, férfiak vagyunk; már csak egy tiara hiányzik és mehetnénk az operába:) A telefon vékony, elfér a zsebemben, nem kell a nyakbaakasztó, de akármilyen féltéglával is osszuk meg zsebünket, uraim, ne reklámozzuk már! Nemeztarsoly: ne fecséreljünk rá szót! 4 éve dolgozom crt monitor előtt, meglehetősen kinyírta a szemem, de teljesen felesleges a fényre sötétedő lencse, ha az kell akkor a kocsiban a napszemüveg.
Azt hiszem ezt kiveséztük, de hölgyeim: top alól kivillanó melltartópánt, csípőfarmer alól virító tanga, szőrös csizma, bokacipő, rózsaszín virágos gumicsizma, hello kittys dolgok, és még sorolhatnám napestig! Ha ezeken tudnak változtatni, csak utána szóljanak meg minket!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása