OurFashion

Lopd el a stílust! - H&M ősz

2012.augusztus.17. 11:17

*Bianka*

2 komment

A H&M őszi darabjai között végre találtam egy olyan ruhát, ami tetszik. Ez a borvörös vagy inkább burgundi szín az őszi-téli kollekció alapszíne és én hamar ráhangolódtam. Nem hiszem, hogy ilyen kiegészítőkkel viselném a ruhát, mert ez nekem így kicsit bohókás, mindenesetre hétvégén megnézem, és remélem nem lesz túl nagy csalódás az anyag tekintetében és 10 percnél tovább magamon tudom tartani.

Amúgy nektek, hogy tetszik a burgundi vörös rózsaszínnel? Ti felvennétek?

hm1.jpg

A szett darabjait ezen a linken tudjátok elérni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2012.08.17. 15:05:03

nekem ezekkel is tetszik! a ruha nagyon szuper, én is megnézem a jövő héten

borzimorzi 2013.03.03. 10:48:59

Bocs, de ez nem burgundi vörös, hanem lila. Amúgy jó rózsaszínnel.
Üdv:
b
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása