OurFashion

The Body Shop újdonságok a nyárra

2012.július.03. 14:58

fashionista

0 komment

A The Body Shopnál én 99%-ban a klasszikus termékeiket, azaz a gyümölcsös testvajakat/testápolókat szoktam venni, ha betérek egy boltjukba. Szinte körül sem nézek, csak a jól bevált dolgokat veszem le a polcról. Most is csak azért lettem hűtlen a kedvencekhez, mert az alap termékcsalád bővült pár új termékkel, például a 11 illatban elérhető, új beautifying olajokkal, amiket egyszerűen muszáj volt kipróbálnom. Annyit kell tudni róluk, hogy testre, arcra és a hajra is tehetőek, a száraz olaj formulának köszönhetően pedig könnyen beszívódnak. A 99,6%-ban természetes olajokat (marula, kukui dió és mandula) tartalmazó összetételük miatt pedig 8 órán át tartó hidratálást biztosítanak. Óriási kókuszrajongó vagyok, így azonnal vettem egy kókuszosat, aztán meg kaptam egy olivásat, így most aktívan tesztelem őket - eddig még nem csalódtam bennük.

Az alap termékek a nyári forróságra való tekintettel Body Mist testpermetekkel is kiegészültek: az esszenciális olajokat tartalmazó permetek 8 illatban kaphatóak. Nagyon frissítőek, könnyedek, de nem túl tartósak: akkor a legjobb pár spriccelésnyit magunkra fújni -például a citrusos fajtákból- ha egy kis felélénkülésre vágyunk: például egy hőségtől álmos délutánon, vagy zuhanyozás után, amikor egy parfüm túl sok lenne már, de kellemes, ha körülleng valamilyen illat.

Forrás: sajtóközlemény

Megosztás:
0 komment

Címkék: beauty 2012 nyár tha body shop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása