OurFashion

Ha blézer, legyen színes!

2012.június.16. 08:00

fashionista

7 komment

Már mentem 1-2 kört a leárazásokon az alábbi listával:
-fehér farmer
-tengerészkék rövidnadrág
-ruhák
-hosszú szoknya
-színes blézer (pink vagy sárga)

Nos, az első négy pontot kipipálni nem lesz gond, de az utolsóval bajban vagyok, egyszerűen nem találok kedvemre való színes blézert. Ahol elkezdődött már a leárazás (Mango, H&M), ott nem találok kedvemre valót, az Inditex csoport pedig az idegeimen táncol, mivel ők még váratnak bennünket a kedvezményes időszakkal. Mindenesetre amint elkezdik, hasonló darabokat fogok kutatni, mint amilyeneket a lenti képeken láthattok, hogy a következő 2-3 hónap hűvösebb estéin se kelljen színek nélkül maradnom.

Nektek vannak színes blézereitek?

Pink

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Sárga

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Képek

Megosztás:
7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SarahConnor 2012.06.16. 17:22:49

Én tavaly szerettem volna venni egy színes blézert, mert nem akartam fekete-fehérben virítani hivatalos minőségemben - ennyire nem veszem magam se komolyan. Na akkor egy darab színes blézert nem találtam, aztán meg idén divatba jöttek. Vettem is egy világoskéket. Persze hordani azóta sem volt alkalmam... Amúgy legutóbb a C&A-ban voltak nagyon szépek, kék, narancssárga, pink, nem tudom, trendi-e ott vásárolni, de vannak jó cuccok.

2012.06.16. 20:20:20

Én nem vagyok kosztümös-blézeres típus, az életstílusom se kívánja meg, de mégiscsak most kezdem a komoly felnőtt életet, gondoltam, egyet azért kéne szerezni... Mivel csak egy lesz, az viszont hosszú távra, sötétkékre pályázom... Bár így ezeket szemlélve, egy színes is tetszene.

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2012.06.16. 22:35:02

Lenne szíves sikítani, ha talál mustársárgát? Köszönöm.

barbin 2012.06.16. 22:41:38

Halli, én a New yorkerbe láttam citromsárgát. 5990 ft volt. Egész jól nézett ki. Én mondjuk fehérre pályázom, csak sajnos a havi ruha büdzsé már nem futja rá..:(

maripán 2012.06.17. 00:22:38

Az Attitude-ben van feher /kek/sarga blezer.

ri 2012.06.18. 16:23:11

en a stradivariusban vettem sargat es alig varom, hogy learazzak a rozsaszint :)

Gemini 2012.06.20. 13:57:18

Én varratni szoktam. Így biztos olyan színű,anyagú, fazonú és méretű lesz, amilyet szeretnék. És még olcsóbb is. :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása