OurFashion

Leárazáshíradó - H&M, Mango, Springfield, stb.

2012.június.15. 14:49

fashionista

5 komment

Juhuhuhúúúúú - itt az év egyik legjobb időszaka, a nyári leárazások ideje. Hogy tudósítsalak benneteket arról, hogy most hogy állnak a dolgok, kiugrottam egy kicsit a Váci utcába, és megnéztem, hogy hol mit érdemes beszerezni.

H&M - Ide most érdemes ellátogatni. Rövidnadrágok, felsők, ruhák, bikinik és cipők is kaphatóak leárazva, esetenként még a limitált kollekciókból is (pl. Marni felső most 3000 forintért vagy a Conscious kollekcióból rövidnadrágok ugyanennyiért). Még méretek is vannak elég sok dologból, viszont az árak trükkösek, mert nem minden fél áron van, hanem néha csak pár száz forintnyi a kedvezmény. A legjobb beszerzésnek a felsők és a rövidnadrágok tűntek, de van 1-2 csodás nyári ruha is - ha valaki sok esküvőre hivatalos a nyáron, akkor mindenképpen megéri benézni hozzájuk, mert csodás sifon, selyem és muszlin darabok kaphatók 4000 forint körüli áron (viszont ezek már sajnos mérethiányosak.)

20120615_002.jpg

Mango - A legjobb választékot farmerekből, felsőkből, nyári ruhákból, lazán kötött pulcsikból és táskákból itt találtam, ráadásul a megváltozott árképzési stratégiájuknak köszönhetően nagyon barátiak az áraik is: trikók 1.200, pólók 2.200, pulcsik 3.000, farmerek 4.500 forinttól kaphatóak. 

20120615_006.jpg

Springfield - Ők is ötven százalékig árazták le a holmijaikat, viszont mivel a Váci utcában lévő üzletükben csak férfi holmik vannak, így nem mentem be körülnézni, ezért ha valaki tud részleteket a kínálatról, bátran ossza meg a kommentekben.

20120615_009.jpg

Women'secret - ők nem aprózzák el, egyből 70% kedvezménnyel indítanak. A fürdőruha kínálatuk csalódás (kevés méret és kevés fazon van csak), viszont finom anyagú, kényelmes és szexi fehérneműkből is lehet bőven válogatni. Egy-két kiegészítőjük is van még.

20120615_003.jpg

Ezeken felül az Adidas, a C&A, Peek&Cloppenburg és a Debenhams is elindította már a leárazását.

20120615_005.jpg

20120615_007.jpg

Megosztás:
5 komment

Címkék: leárazás 2012 nyár

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mocca · http://manzardcafe.blog.hu/ 2012.06.15. 15:54:38

"Springfield - Ők is ötven százalékig árazták le a holmijaikat, viszont mivel a Váci utcában lévő üzletükben csak férfi holmik vannak, így nem mentem be körülnézni...!

Imádlak olvasni titeket, de ez elkeserít! Azt hittem legalább Ti nélkülözitek az effajta "harcosfeminista" kirekesztő sz@r dumát, most azonban csöppet csalódtam! Bocsi, de kikívánkozott... :/

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2012.06.15. 16:14:43

@Mocca: nem vagyok, "harcosfeminista" és nem is kartam annak tűnni, de amikor kiugrottam 1 órára az ebédszünetemben, hogy végre vegyek magamnak valamit a leárazásokon, eszem ágában sem volt betérni olyan helyre ahol nem tudom kipipálni egy pontját sem annak, amire szükségem van a nyárra :)
Nem akartam kirekeszteni senkit, és nem is gondoltam arra, hogy ezt valaki így is értheti, ezért elnézést.

Mocca · http://manzardcafe.blog.hu/ 2012.06.15. 16:25:35

@fashionista:

Semmi gond, természetesen törést bennem nem okozott a a cikk. Ezután is itt leszek, de tételezzük fel:

Vidékről mennék, miután bírom az sp. cuccokat! Ráadásul pasiból is vagyok. Egy magamfajtának szerinted mekkora hírértéke van ezek fényében a posztnak? Csak kérdezem! :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2012.06.15. 16:33:59

@Mocca: A Mango, a H&M és a C&A férfiosztályán is zajlik a leárazás, ennek fényében pedig annyi a hírértéke a dolognak, hogy ennyi üzlet közül minden bizonnyal találsz olyanokat, ahová érdemes betérned, ha Budapesten jársz :)

Mocca · http://manzardcafe.blog.hu/ 2012.06.15. 16:39:01

@fashionista:

de hogyan lesz nekem ebből olcsított zsiráfos sp pizsim...? ;)

amúgy, értek mindent...! :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása