OurFashion

Gyönyörű, de használhatatlan fürdőruhák a szezonra

2012.május.30. 11:48

*Bianka*

8 komment

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nálam a fürdőruha választásnál előtérbe kerül az esztétikum mellett a funkcionalitás is. Nem választok olyan fürdőruhát, amin például sok a csat vagy a fém, sőt olyan sem jöhet szóba amiben hülyén barnulok le.

A kínai Vogue viszont ezeknek a feltételeknek ellentmondva összegyűjtötte a látványra leggyönyörűbb fürdőruhákat. Igazából egytől egyig mindegyikbe szerelmes vagyok, de mégsem viselném egyiket sem.

Ti mennyire vagytok bevállalósak? Ha beleszerettek egy fürdőruhába mindegy hogy mennyire praktikus?

Fotók forrása

 

Megosztás:
8 komment

Címkék: vogue fürdőruha

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

samtelen 2012.05.30. 13:12:31

Soha nem felejtem el, amikor osztálykiránduláson úszás közben kijöttek a bikiniből a szivacsbetétek, lebegtek utánam és mindenki rajtam röhögött. Na azóta inkább csak a kényelemre figyelek. Úgyis sosembarnuló-falfehér vagyok, nem parádézni járok a vízpartra. Ezeknek a ruháknak annyi hasznuk van, mint ükanyáink fodros fürdőretteneteinek...csak vízbe ne kelljen menni benne. Bár aki Pradaban vonul a strandon, az gondolom, úgysem szokott seggest ugrani meg gumimatraccal tengeri ütközetest játszani.

suo tempore 2012.05.30. 13:52:35

a ruhák giccses vackok, a cigányasszonyok ízlésvilágával

ráadásul fürdőruhához ilyen csoffadtmellű csajt választani, aztán vmi rózsaszínesen csillanó csokoládészínű szarral telibekenni...

jó bikini (az én koromban legalábbis) összetart ahol kell, emel ahol kell, takar ahol kell, hangsúlyoz ahol kell, elvégre én vagyok a legfontosabb kiegészítő benne :D

labi 2012.05.30. 16:27:46

"fürdőruhához ilyen csoffadtmellű csajt választani...
...jó bikini (az én koromban legalábbis) "

Azért ugye érzed, hogy ez a kettő együtt hülyén jön ki. :)

Mindenki bátran vegyen fel olyan fürdőruhát, ami tetszik neki, vagy kényelmes neki, ami szempont neki fontosabb, mások fikázásaira ne hallgasson.
Ha meg nem akar "hülyén barnulni" akkor egyáltalán ne vegyen. :)

Bambano 2012.05.30. 17:27:40

@suo tempore: azt kifelejtetted, hogy a 3. képet is annyira rommá fotóboltozták, hogy értékelhetetlen. pedig az a pelenkanadrág kinézetű bikini jól jöhet a strandra inkontinenciás 19 éveseknek :P

mamasita 2012.05.30. 17:27:54

a nagymamabugyi akkor is csak nagymamabugyi marad,akármilyen csillogó bigyókat raknak rá.de a felsők és az 1részesek szépek :)

SarahConnor 2012.05.30. 17:30:10

Nyilván vannak olyan fürdőruhák (és nem csak elérhetetlen kategóriában, a kifutón, hanem a jóembereknek a boltban is), amik nem arra vannak kitalálva, hogy iszappakolósdit meg víziszörnyest játsszunk benne a strandon, sőt komolyabban fürödni, mozogni se lehet bennük. Én szoktam olyan huszas-harmincas csajokat látni a bícsen, akik térdig mennek be a vízbe, bekenik magukat és már mennek is kifelé - mint a nyugdíjasok. Na, ehhez az életmódhoz tökéletes egy talpig flitteres szett, meg ékköves szett.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.05.30. 19:55:23

A mai időjárási körülmények között kifejezetten hasznosak az ilyen ruhák, hiszen alig hagynak szabadon bőrfelületet.

Bee Boszy 2012.05.31. 22:14:44

Őszintén szólva a fürdőrucikról nincs konkrét véleményem (Nem az én stílusom, az tuti. És: Maximálisan egyetértek a cikk írójával.), de a kommentek annyira szórakoztatóak, hogy kedvet kaptam a vélemény nyilvánításhoz. Nem akarok fikázni. Mint láttam, az másoknak jobban megy. :-) A fotók - magukban - szépek. Az utómunkálatok valóban látványosak. - A színek élénksége, a fények és a reflexek művészien hatnak, gusztusosak. Az ékszerek meg tényleg "cigós"-ak, de a fagyi, a menta és a neon őrület után én már semmin nem lepődök meg. A gigabugyi kicsit sok(k). A többi: Elmegy. (Nna jó: Kicsit dob az értékükön és a megítélésükön az a tény, hogy nagyra becsült divatguruk kreatúrái.)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása