Szinte naponta ütik fel fejüket az új parfümök az illatszerboltokban, ezért most mi is bemutatjuk nektek a legfrissebb újdonságokat, hogy a lehető legnaprakészebben tudjatok belevágni a melegebb hónapokba az illatok terén is:
Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza - Giorgio Armanit 1996-ban az Acqua di Gio megalkotásakor a Pantelleria sziklás tája inspirálta. Ez a friss, érzéki illat azóta már klasszikussá vált. A tenger sós érzete, szikrázó citrusos jegyekkel, pézsmával és cédrussal a természettel összhangban lévő férfiasságot, a szabadságot és az érzékiséget testesítette meg. Az Acqua di Gio Essenza most új, még intenzívebb változata az alapillatnak, melynek kampányát Bruce Weber amerikai divatfotós készítette. Az illat arca Simon Nessman, aki korábban szerepelt többek között a Versace, D&G, Ralph Lauren, Givenchy, Yves Saint Laurent és Barneys kampányaiban is és a models.com ranglistája alapján jelenleg a világ második legsikeresebb férfimodellje.
Úgy látszik, ez az új trend: egyre intenzívebbek lesznek az illatok, ugyanis a Chanel is a klasszikus illatának, az Allure Homme Sportnak egy erőteljesebb változatával, az Eau Extréme-mel jelentkezik. A friss mentától a szicíliai mandarinon át a pulzáló marokkói ciprusig tartanak az illatjegyek, melyeket borostyán, fekete bors, fehér és tonkabab egészít ki.
A Fan di Fendi illat a vidám és szabad particicáknak szól, akik a 21. század gyermekei, mivel a Fendi ház illatújdonsága a római napot, a felvillanyozó éjszakákat, a bőr és a rózsa illatát, a luxust és csábítást árasztja magából. François Demachy és Delphine Lebeau-Krowiak parfüm kreátor alkotta meg, különös figyelmet fordítva az alapanyagokra. A fej jegyekben a mandarin esszencia öleli körbe a körtét és a feketeribizlit egy kis rózsaborssal gazdagítva. A szív jegy még gazdagabbá válik a virágoktól: a finom damaszkuszi rózsától, a ragyogó és elegáns sárga jázmintól és az indiai tubarózsától, amely napos és szexi.
Forrás: sajtóközlemények
2012.05.07. 18:13:06