OurFashion

Menta drágán...

2012.április.14. 08:28

fashionista

0 komment

Tegnap mentatúladagolást szenvedtem. Nem tudom, hogy mikor estem túlzásba. Talán amikor a negyedik mentafagyi színű cuccot próbáltam fel, vagy amikor áttaxiztam egy másik bevásárlóközpontba, hogy hátha ott lesz a méretemben az a szaténblúz, amibe beleszerettem, esetleg a Vogue lapozgatása volt túlzás, ugyanis ott minden második oldalon belebotlani valamilyen mentaszínű dologba?

A pontos kiváltó ok ismeretlen, csak az a biztos, hogy az agyamat mentaszín köd lepte el, és bármilyen anyagon (a kristálytól a krokodilbőrig) és tárgyon (a fényképezőgéptől a gyűrűkig) el tudom képzelni már ezt a csodás árnyalatot. Jöjjön most egy válogatás a kedvenc dizájnerdarabjaimból, amit hamarosan egy elérhető árú (azaz 10.000 forint alatti) mentaösszeállítás követ majd, hogy ti is elkapjátok a legújabb divatvírust, a mentalázat.

Képek 1, 2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása