OurFashion

Aldo Rise

2012.április.13. 10:31

**Anna**

1 komment

Már hónapokkal ezelőtt meg akartam írni ezt a posztot, de valamiért bizonyos témákat csak halogatok, gyakran a kedvencek lista alján végzik ahonnan már nem is veszem elő őket. Teljesen furcsa módon az Aldo Rise is ide csúszott - szerencsére csak félig, hiszen egy hónappal ezelőtt megvettem a saját Preen csodámat - azoban annyira méltatlannak érzeztem a meg nem jelentetést, hogy végre rávettem magam.

Az Aldoval alapvetően sincs nagy baj , ám minden kollekciójukkal csak egy kicsit nem stimmel valami. Ennek ellenére minden szezonban lehet találni valami egyedit és kényelmeset, ami több szezonnyi bulizás és pubjárást is túlél. Ám idén sokkal merészebbe és izgalmasabba vágták a fejszéjüket, olyan designerekkel kollaboráltak mint Mark Fast, JW Anderson, Christian Cota, Cushnie Et Ochs, Libertine vagy az általam imádott Preen.

Finoman megemlítem, hogy a fotókon az összes darab kicsit gagyinak tűnik, míg a valóságban kicsit sem lettek azok.


 

 

Megosztás:
1 komment

Címkék: cipő 2012 tavasz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ucika 2013.01.07. 07:46:33

Nekem van egy param az elsobol,minig leirigylik a labamrol :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása