OurFashion

Ha rádborul a fagyi

2012.április.01. 20:10

**Anna**

2 komment

Napsütötte tökéletes vasárnap, hol is tölthettem volna a szabadnapom fizetés után, mint az üzletek mesterséges fényében...persze azért eleget voltam a szabadban is, de a ruhatáram már régóta sikítozott egy kis frissítésért. Így "sajnos" nem tehettem mást, mint megvettem magamnak a már régóta áhított mentazöld és babakék nadrágot, a világ egyetlen romatikus szegecselt pulcsijával és két nyaklánccal karöltve. Első állomás a reális vágyak birodalma a Topshop, második körben pedig az Urban Outfitters desiger részlegén fájdítottam kicsit a szívem. A fekete Jonatan Saunders ruha tökéletes minden értelemben (több mint 300 fontért), pont a köldök alatt kicsivel ér véget az áttetsző minta. A végeredmény azonban élénk és sötét színektől mentes, igazi tavaszi fuvallat, ráadásul végre találtam olyan nadrágokat, amik nem lógnak rajtam a legidétlenebb helyeken.

 

 

 

Megosztás:
2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.04.01. 21:45:20

most egy kicsit irigykedek... :) na, de majd ha leadtam a szakdolgozatomat, én is kiélem magam :D!

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2012.04.01. 22:03:02

Jonathan Saunders nagy kedvenc, és nagyon tetszik a flitteres top!!! mega nyakláncok, mega keresztszemes is, bár annak az színezése nem az én világom... :)

á
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása