Bloggerként magam ellen beszélek, de mégis kijelentem: nem kell még gyászhimnuszt zengenünk a nyomtatott sajtó felett, ugyanis izgalmasabbnál izgalmasabb címlapokkal csábítanak bennünket a magazinok vásárlásra, gyűjtői darabok jelennek meg, sőt, a Vogue terjeszkedik is: kiadta az első számát Hollandiában. Ymre Stiekema, Josefien Rodermans és Romee Strijd feszít a címlapon Marc de Groot fotóján, hogy jól telepakolják az egész magazint a holland sztereotípiákkal meg a nemzeti büszkeség ultradivatos leképezésével.
Vannak itt biciklik, tulipánok, festészet, partik és liberalizmus dögivel - meg persze csodás ruhák és világmárkák (Vuitton, Burberry, Louboutin), ugyanis ezen a részen már gyengült a lokálpatriotizmus: elvégre ez a Vogue...
A csomagolása is igazi minimalista kuriózumnak ígérkezik: a gyűjtők biztosan lecsapnak rá!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.