Már tavaly is írtunk nektek ITT a Giorgio Armani azon kezdeményezéséről, mely a márka és a Nemzetközi Zöldkereszt összefogásából született: a céljuk az volt, hogy a szociális média és a Giorgio Armani parfümökből származó bevételek segítségével ivóvízellátást biztosítsanak minél több ghánai közösségnek. 2011 júniusára több, mint 43,3 millió liter biztonságos ivóvizet gyűjtöttek össze. Ez konkrétan azt jelenti, hogy 16 közösségben több, mint 27 000 ember jut minden nap tiszta ivóvízhez Ghánában, illetve 3500 gyerek kap tiszta vizet az iskolákban.
A program 2012-ben is folytatódik: minden egyes megvásárolt, limitált kiadású üveg Acqua di Gio (50 ml, ára 16.500 Ft) vagy Acqua di Gioia (50 ml, ára 18.700 Ft) parfümmel a vásárló 100 liter vízzel járul hozzá a ghánai és bolíviai közösségek ivóvízellátásához, ezen felül pedig az Acqua For Life Facebook oldalán minden like további 50 liter vízzel segíti a közösségeket.
Íme a limitált kiadású csomagolás, ami szerintem nagyon jól sikerült: minimalista, elegáns dizájn, de mégis különleges.
A kampányhoz maga Signor Armani tervezett egy pólót, amivel kapcsolatban rengeteg meglepetést tartogatunk még nektek (ide képzeljetek el ezer kacsintós szmájlit):
Forrás: sajtóközlemény
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.