OurFashion

Szülinapi kívánságlista

2012.március.13. 15:21

fashionista

3 komment

Pár nap, és itt a szülinapom, amit szerencsére nem munkával fogok tölteni, hanem a hosszú hétvégén pihenéssel és síeléssel. Ennek apropóján összeszedtem, hogy mi mindenre is vágyom éppen - íme a listám:

Egy táska - már régóta szeretnék egy kicsit nagyobb méretű dizájnertáskát, most éppen ez a Michael Kors tetszik, de tudnék válogatni a Gucci, a Blumarine vagy éppen Anh Tuan kollekciójából is (persze ki nem).
Egy klasszikus ballonra is régóta vágyom, sajnos kétlem, hogy a közeljövőben  Burberryket dobálnak hozzám, így valószínűleg egy Mango vagy Zara darab lesz a befutó.
A pénztárcám romokban hever, már nagyon leharcoltam, így jól jönne egy új darab - a nagy méretűekre szavazok, mert valamiért végül minden papíralapú kacatom (névjegyek, számlák, kuponok, stb.) benne végzi.
Ez a Preen felső már 2 hete az Outnetes kívánságlistámban van - nagyon jó lett az ára, így ha senki sem lep meg vele, megkapom magamtól.
Egy olyan nyakláncot is régóta szeretnék, amit minden nap lehet hordani, egyszerű, visszafogott darab és túlél egy-egy zuhanyozást is - a Tiffany&Co lakatja pont ideális lenne erre.
Beauty mániásként persze nem hagyhatom ki a szépségápolási cuccokat: az YSL púder szerintem a jelenleg kapható legjobb a piacon, éppen kifogytam belőle, de annyira imádom, hogy kell, kell, KELL, az Estée Lauder Idealistre pedig már régóta fáj a fogam, számtalan kismintát elhasználtam már belőle, éppen ideje egy teljes méretű krém beszerzésének.

Ti milyen cuccokra vágytok mostanában?

Megosztás:
3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spacegirl · http://makeup.blog.hu 2012.03.14. 01:37:58

haha, éppen tegnap terjesztettem be a barátomnak, hogy a 30. szülinapomra egy burberry trench-et kérek :D azután ma visszatértem a realitás talajára és vettem magamnak egyet huszadannyiért a zarában :) a dizájner táska a másik, ami régi vágy, de asszem még pár évig kell robotolnom, hogy beleférjen. ha egyáltalán.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2012.03.14. 10:51:25

@spacegirl: :) ez teljesen érthető :)
én meg minding elkezdem konvertálni, hogy 1 dizájnertáska=egy repülőjegy Ázsiába/Dél-Amerikába/stb, és valamiért nálam mindig az utazás nyer :)

spacegirl · http://makeup.blog.hu 2012.03.14. 11:24:53

@fashionista: a legjobb olyan helyre utazni, ahol "olcsón" lehet dizájner cuccokat venni, és nem a 10 dolláros dizájner hendbegre gondolok :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása