OurFashion

OurWardrobe - Vasárnapi Brick Lane

2012.március.11. 22:29

**Anna**

8 komment

Már korábban megfogalmazódott bennem az ötlet, hogy valahogyan kicsit interaktívabbá és személyesebbé teszem a blogot, pár nappal ezelőtt pedig feltettem a konkrét kérdést a Facebookon, hogy mennyien akarjátok látni, hogy ki vagyok. Megmondom őszintén, nem vagyok az a magamat fozózgatós fajta, láthatóan teljesen rosszul is vagyok a kamera létezésétől és működésétől a közvetlen közelemben. Általában hanyatt homlok menekülök mindenféle ilyen szerkezet elől, most mégis a kísérlet mellett döntöttem. Vasárnap, Brick Lane menet, szikrázó napsütés, az eredmény alább látható. Ítélkezni lehet, de csak finoman, mert ez volt az első.

 

 

 Zakó: H&M

Ing: H&M

Nadrág: Zara

Óra: Fossil

Napszemüveg: Mango

Cipő : KG by Kurt Geiger

Megosztás:
8 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spacegirl · http://makeup.blog.hu 2012.03.11. 22:53:12

a napszemüveg és a cipő is nagyon tetszik :) abszolút jöhetnek a személyes posztok :)

porstein 2012.03.12. 08:24:10

Nekem legjobban a hajad tetszik! Nyugtass meg, hogy nem paroka! Pesten miert nem tudnak ilyet vagni??

esikazemese 2012.03.12. 11:14:58

Egyetértek a hajad a legjobb :D a napszemüveggel főleg, és az óráért is ölni tudnék :D A többi nem az én stílusom, de rajtad jól mutat!

Dr. Jula Watson 2012.03.12. 18:43:20

Jó a cipő, de én színben ilyen kontrasztos sötét színű, szűk szárú nadrághoz nem venném fel. Lehet, hogy csak a fotó miatt, de nagyon nagyítja a lábadat. A cipőhöz inkább valami klasszikusabb szövetnadrágot képzelnék el.

bbarb 2012.03.13. 08:36:54

@porstein: nekem volt ilyen hajam kb négy évig, nem is régen; a Paulay Ede utcában, a Hair Clubban vágta Béla:)

csicseri1001 2012.03.17. 09:42:01

Örülök, hogy látlak!

anna_mari 2012.03.18. 09:55:25

A haj és napszemüveg menő.
A cipő nagyítja a lábat, amúgy egy 'elmegy' outfit.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása