OurFashion

Hétfői körkérdés

2012.február.20. 09:28

*Bianka*

6 komment

Olyan rég tartottunk már hétfői körkérdést, hogy azt sem tudjuk mi van veletek, úgyhogy most gyorsan bepótoljuk a dolgot:

Ruha vagy kiegészítő, amit a közeljövőben biztosan meg fogok venni: Ez a világos sárga Zara magassarkú, ami a 2012-es tavasz-nyári Louis Vuitton kollekció hangulatát idézi. Két hónapot pont kibír majd.

Ruha vagy kiegészítő, amit most megvennék, ha bármennyi pénzem lenne: Ez a szintén pasztell színben pompázó Proenza Schouler táska, amibe teljesen beleszerettem a különleges árnyalat miatt.

Az a sminktermék, amire teljesen rákattantam az elmúlt pár hétben: Yves Saint Laurent ajaklakk fénylő vörös színben. Ez meglepő nálam, mert sosem szoktam élénken sminkelni magam, mégis erre nagyon rá vagyok kattanva.

Az utolsó igazán jó film, amit moziban láttam: Az Életrevalók. De az annyira tetszett, hogy valószínűleg mégegyszer beülök és megnézem.

A zene, amit mostanában rongyosra hallgatok: Kettő is van, ami felváltva szól: Lana Del Rey: Born to die és Peter von Poehl: The Story of the impossible.

Most pedig Ti jöttök:

Ruha vagy kiegészítő, amit a közeljövőben biztosan meg fogok venni...

Ruha vagy kiegészítő, amit most megvennék, ha bármennyi pénzem lennne...

Az a sminktermék, amire teljesen rákattantam az elmúlt pár hétben...

Az utolsó igazán jó film, amit moziban láttam...

A zene, amit mostanában rongyosra hallgatok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2012.02.20. 13:40:41

Ruha vagy kiegészítő, amit a közeljövőben biztosan meg fogok venni...
Smart casual cuccokat kell beszereznem, szóval egy új blézert tuti veszek mostanában!
Ruha vagy kiegészítő, amit most megvennék, ha bármennyi pénzem lennne...
A múltkor láttam egy gyönyörű neonsárga estélyit a tumbleren, na az kéne, de nem tudom honnan volt. :)
Az a sminktermék, amire teljesen rákattantam az elmúlt pár hétben...
MAC Metal X cream eyeshadow - Venetian tarnish. Imádom hogy olyan metálos bronzos és irizál!
Az utolsó igazán jó film, amit moziban láttam...
Sok filmet láttam mostanában, de igazán jóra nem emlékszem. Mindenki mondja hogy az Életrevalókat meg kell nézni!
A zene, amit mostanában rongyosra hallgatok...
Hindi Zahra - Stand Up

LuPuS 2012.02.20. 17:38:13

1. Egy Új TH Zakó
2. Lock & Co Hatters Rabbit-Felt Fedora Hat;
Gucci Bomber Jacket 1947,
Yves Saint Laurent Johnny Leather Chelsea Boots
….. és még , és még, és még
3 Passzolnám….
4 .Beszélnünk kell Kevinről
5. Little Boots-Shake

maripán 2012.02.20. 22:08:54

1. Eppen ma vasaroltam be az Attitudeben
2. Ilyen nincs, elobb-utobb minden megvan
3. Chanel perfection Lumiere alapozo (csodat muvel)
4. Honapokkal ezelott az Eredet
5. Tito el Bambino-El Amor

Bonni 2012.02.20. 23:32:14

Látnék már olyan ruhát, amiért megőrülhetnék.
Spanyol tervezők táskái.
Smink Essence tus.
Film : Isten hozott az istenhátamögött

céerem 2012.02.24. 12:03:51

Zene: Mozart G-moll szimfónia, megunhatatlan :-) munkához is!

champagne supernova 2012.02.29. 00:11:42

1. Zara halvány menta szandál
2. Alexander Wang Marina táska... love. Még gyűjtök :)
3. A Chanel Perfection Lumiere alapozó tényleg nagyon jó! De ami nagyon friss, az a YSL Rouge Pur 59-es Golden Melon árnyalata.
4. Jaj. Én már nem is igazán látok nagy jövőt a filmiparban, még mindig majdnem mindenre beülök, de egyre inkább vergődésnek érzem ezt az egészet, elég régóta nem láttam olyat amin egy óra múlva még agyaltam, netán másnap eszembejuott... sajnos:(
5. Egyet lehet csak? Morgan Page ft Lissie Deadmau5 remix - Longest Road, Global Deejays - San Francisco, Nneka - Heartbeat, Cat Power - Maybe Not, Oasis - Slide Away, de igazából általános óta folyamat megy az Oasis meg a a Jacko playlist :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása