OurFashion

Granny monster

2012.február.15. 18:42

**Anna**

1 komment

Marc Jacobsnak is ugyanaz a boszorkányos mesekönyv akadhatott a kezébe mikor a jövő őszi kollekciót vetette papírra, amit én is oly nagy előszeretettel lapozgattam kiskoromban. Vagy egyszerűen csak viccel, kipróbálja, hogy tényleg mindent felvesznek-e a divatőrültek, csak mert egy menő címkét varrtak bele. Persze azért erre én is kíváncsi vagyok, ki lesz az első eszement, aki majd giga-mega vattakalapban szaladgál... Nagyon toleránsnak tartom magam a divat terén (ráadásul a klasszikus vonalak is viszonylag távol állnak tőlem) de ezen a kollekción én is hangosan felnevettem. A modellek telőtől talpig rémes iszonyatba vannak burkolva, kezdve a hatalmas szőrös fejfedőkkel, befejezésképpen pedig a strasszos csatos kalózcipővel. A köztes terület már ugyan nem égeti ki a szemem, de egy pillanatra sem feledteti a megrázó élményt, amit legalul vagy legfelül szemrevételezhettem.

 

 Forrás

Megosztás:
1 komment

Címkék: marc jacobs 2012 tél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonni 2012.02.16. 09:59:10

Rumcájsz kalapok:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása