Jön a tavasz, és az új szezon közeledtével nem csak a nőket csábítják el a kozmetikai cégek a legújabb termékeikkel, hanem ezernyi parfüm és krém vár a férfiakra is.
Az egyik legkúlabb csomagolás a Diesel Only the Brave illatának (1.) az új változatának, a Tattoo-nak az üvege: a megszokott öklöt (amit az elején nagyon furcsának találtam) fekete színbe bújtatták és cikornyás feliratokkal díszítették, hogy a trendi pasik igényeinek megfeleljen. Az illat maga cirusos fejjeggyel kezdődik, majd egy kis rózsabors és zsálya jön, hogy a végén ámbrás-dohányos jegyekkel teljesedjen ki. Februártól kapható, ára 16.500 Ft (50ml) és 20.100 Ft (75 ml).
Februártól az YSL is jelentkezik egy új illattal: a L'Homme Libre (2.) koncepcióját Yves Saint Laurent 'Harcoljunk az unalom ellen!' szállóigéje ihlette. A februártól kapható fás, aromás illatot a bazsalikom, a szegfűbors és az ibolyalevél összhangja teszi egyedivé. A kampány arca Benjamin Millepied, a híres balett-táncos, a Fekete hattyú koreográfusa és Natalie Portman gyermekének apja. Ára 12.500 Ft (40ml) és 16.400 Ft (60 ml).
A Biotherm Homme megújította a High Recharge Eye Shot-ot (3.), így a hármas golyós fejű kiszereléssel még hatékonyabban küzd a férfiak fáradtsága ellen. A hatóanyagi közt a koffeint (felébreszti a bőrt) és a mangánt (megnyugtatja a bőrt) érdemes megemlíteni. Ára: 5.400 Ft
Forrás: sajtóközlemény
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.