Hanaa Ben Addesslem, a tunéziai modell -aki 22 évesen debütált Vivienne Westwood kifutóján- lett már a tavaszi Lancôme sminkkollekció arca is, most pedig egy újabb kampányban tűnik fel: a Teint Idole Ultra alapozókat népszerűsíti. A modell az első olyan Lancôme márkanagykövet, aki muszlim, így a kampányképek egyértelmű üzenetet közvetítenek az elfogadásról és az etnikai sokszínűség fontosságáról.
A Teint Idole Ultra egy új technológiával (speciális polimer+szilikon+hidrokarbon) készült alapozó, amely 24 órán át tartó fedést biztosít és egész nap hibátlan, valamint matt marad. 10 árnyalatban kapható már 9.400 forintos áron.
Forrás: sajtóközlemény és DailyMail.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.