Kate Moss szépen építgeti birodalmát, és okosan előre tervez azokra az időkre is, amikor már nem lesz annyira felkapott modell mint most, így divattervezői babérokra tör.
Hosszú szezonokon át folyamatosan tervezett a Topshop számára most pedig a Fred nevű ékszercégnek adta fantáziáját, ötleteit, arcát és testét, mert természetesen a saját tervezésű ékszereit önmagával is reklámozza, ahogy azt a lenti kampányfotókon is láthatjátok.
A kollekció darabjait (gyűrűk, fülbevalók és nyakláncok) Kate tetoválásai inspirálták és horgony, szív, félhold és csillag alakban pompáznak, ráadásul az áruk 35.000 euróig terjed.
Igazából nem is az ékszerekről szólt ez a poszt, mindössze Kate üzleti érzéke felett tisztelgek.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.