OurFashion

Rosie Huntington-Whiteley nyarat csempész a szeles napba.

2011.december.08. 10:20

*Bianka*

0 komment

Ma reggel kinyitottam a munkahelyem előtt a kocsiajtót és a szél az összes papírzsebkendőt kitépte a térképzsebből én pedig félmétereseket ugrálva próbáltam összeszedni a levegőben szálló zsepiket. Utálom a szelet. Igazából a telet se szeretem, de ennél még az is jobb, legyen hideg és essen a hó, de ez az orkán jellegű áprilisi idő nagyon nem tetszik.

Talán éppen a napi hangulatom miatt szerettem bele Rosie Huntington-Whiteley nyárias képsorozatába, ami a januári Harper's Bazaar angol lapszámába készült. A Tom Munro által készített képek a tavaszi kollekciók segítésével a luxus világát hozzák el számunkra, a helyszín a medence partja pedig csak hab a tortán.

Nekem az összes képen szereplő ruha és kiegészítő kellene, egyszerűen gyönyörű mindegyik. Na jó, talán az első képen szereplő napszemüveg kicsit sok...

 

Fotók forrása: FGR

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása