OurFashion

Amikor egy autócég megerőszakolja a divatipart...

2011.december.05. 14:07

fashionista

4 komment

A marketingszakmában dolgozók számára ismerős a dolog: ha van egy új termék, ami hipertrendi/kúl/fiatal női célcsoportnak szól, akkor fogdossunk össze pár divattervezőt, és csináljunk egy kampányt, ami biztosan hatékonysági versenyeket fog nyerni, és persze szuper preziket is lehet majd belőle csinálni a menedzsmentnek, bizonyítva, hogy mennyire jól sikerült elérnünk a targetet. Ezek a kollaborációk hol jobban (Use - Coca Cola), hol pedig rosszabbul (Zoób Kati + Activia) sikerültek, de azért egy kis izzadságszag mindig érezhető az ilyen próbálkozásoknál.

Most a Ford még tovább ment és felkért pár tehetséges tervezőt, de nem ám autóüléshuzatot kellett készíteniük, vagy valamilyen érdekes mintát a motorháztetőre: az autócég konkrétan kipostázott nekik egy rakás autóalkatrészt, lámpát és fémdarabot, hogy tervezzenek belőle ékszert és ruhát a felkért dizájnerek. A videón is látszik, ahogy az ékszertervező kicsit zavartan mondja el például, hogy nem nagyon tudott mit kezdeni a dologgal, de aztán -gondolom egy megfelelő pénzösszeg hatásos segítségével- mégis sikerült alkotnia valami érdekeset. Az, hogy mennyire lett jó a végeredmény, azt döntsétek el ti a képeket nézegetve.

Számotokra melyik volt a legfurcsább kooperáció, amelyik egy tervezőt plusz egy, a divattól távol álló céget hozott össze? 

Forrás

Megosztás:
4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.12.05. 18:44:32

Az a baglyos(?) nyakék messziről egész jól mutat...

TéeSzElnök 2011.12.05. 23:00:46

"egy kis izzadságszag mindig érezhető" - méghogy "kis"...

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2011.12.06. 08:27:04

Én értem az egészet.
A Fordnak volt egy vadbalesete, (ezért van a nő fején a 2 fácántoll) ahol gazdasági tk-ra törték az autót, (mert a sofőr megijedt és az árokba terelte a verdát) és az egyben maradt alkatrészeket elküldte a Ford, hogy ha már autó nincs, legalább reklám legyen.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása