A marketingszakmában dolgozók számára ismerős a dolog: ha van egy új termék, ami hipertrendi/kúl/fiatal női célcsoportnak szól, akkor fogdossunk össze pár divattervezőt, és csináljunk egy kampányt, ami biztosan hatékonysági versenyeket fog nyerni, és persze szuper preziket is lehet majd belőle csinálni a menedzsmentnek, bizonyítva, hogy mennyire jól sikerült elérnünk a targetet. Ezek a kollaborációk hol jobban (Use - Coca Cola), hol pedig rosszabbul (Zoób Kati + Activia) sikerültek, de azért egy kis izzadságszag mindig érezhető az ilyen próbálkozásoknál.
Most a Ford még tovább ment és felkért pár tehetséges tervezőt, de nem ám autóüléshuzatot kellett készíteniük, vagy valamilyen érdekes mintát a motorháztetőre: az autócég konkrétan kipostázott nekik egy rakás autóalkatrészt, lámpát és fémdarabot, hogy tervezzenek belőle ékszert és ruhát a felkért dizájnerek. A videón is látszik, ahogy az ékszertervező kicsit zavartan mondja el például, hogy nem nagyon tudott mit kezdeni a dologgal, de aztán -gondolom egy megfelelő pénzösszeg hatásos segítségével- mégis sikerült alkotnia valami érdekeset. Az, hogy mennyire lett jó a végeredmény, azt döntsétek el ti a képeket nézegetve.
Számotokra melyik volt a legfurcsább kooperáció, amelyik egy tervezőt plusz egy, a divattól távol álló céget hozott össze?
2011.12.05. 18:44:32
TéeSzElnök 2011.12.05. 23:00:46
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.12.05. 23:01:41
IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2011.12.06. 08:27:04
A Fordnak volt egy vadbalesete, (ezért van a nő fején a 2 fácántoll) ahol gazdasági tk-ra törték az autót, (mert a sofőr megijedt és az árokba terelte a verdát) és az egyben maradt alkatrészeket elküldte a Ford, hogy ha már autó nincs, legalább reklám legyen.