OurFashion

Love or hate - Dior felturbózva

2011.december.03. 13:54

**Anna**

9 komment

Néhány éve a Louis Vuitton táskákon jelentek meg borzalmas graffiti minták, idén a klasszikus Dior szépségeket is megfertőzte a street art. A kollaboráció jó dolog, főként ha a művész szabad kezet kap, Anselm Reye pedig istenigazából garázdálkodhatott a Lady Dior és Miss Dior örök formáin. Csapnék a kezére egy hatalmasat! Őszintén, már régen láttam ennél borzasztóbb kollekciót, már csak a csillám meg a kövecskék hiányoznak, és akár a sarki néni is lóbálhatná a kezében bármelyik terepmintás "csodát". Nem, nem azért van, mert nem vagyok befogadó mindenféle új trendre és furcsa szín kombinációkra. Egyszerűen érthetetlennek minősítem a téli sportok oly kedvelt mintázatának neon változatát, színes cérnák keresztbe kasul díszelgését és egy luxusmárka közös orgiáját. Ha ingyen dobnák utánam, akkor is sikítva szaladnék el, hogy kitérjek az eklektikus szörnyeteg útjából.

Azt hiszem viszonylag egyértelművé tettem a saját véleményemet, de rátok is kíváncsi vagyok? Love or hate?
 

DiorxAnselmReyle Dior x Anselm Reyle Accessories

 

Forrás

Megosztás:
9 komment

Címkék: dior love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonni 2011.12.03. 15:58:28

A terepmintásak 25 alattiaknak valók.
A steppelt táskák jól néznek ki szerintem.

Eki 2011.12.03. 17:56:02

Fuh szerintem nagyon olcsó hatást keltenek... ha nem tudná senki, h Dior, és látná valakinél az utcán, azt gondolná "mi ez a f*stalicska gagyi?" ...Legalábbis én ezt gondolnám. :/

anna333 2011.12.03. 20:04:57

Ezekhez a táskákhoz én már "öreg" vagyok. Tizen- huszonéveseknek ill. Paris Hilton klónoknak biztos bejön.

sophia1110 2011.12.03. 20:13:04

A táskák nekem hate.
Off topic: Az utóbbi napokban tűnt fel, hogy egyedül Anna posztjainál érzem, még mindig érdemes az OF-t olvasni. Tetszik a stílusa.

suo tempore 2011.12.03. 22:20:38

most mi a baj?

remekül illik a "drágán szemetet" vonulatba, ami ezeket a dolgokat jellemzi

úgy 10 éve még legalább minőségi darabok voltak minőségi anyagokból és évekig nem volt ciki hordani őket, de ezek itt egy hónap használatra készültek

minden "márka" lépett párat lefelé, ami a minőséget illeti és nem csak a nagyok, hanem az olcsóbbak is

pénz kell minél hamarabb, minél nagyobb profittal, és azt már nem lehet a klasszikus vonalakkal meg a drága anyagokkal elérni, hanem egyre inkább túlhajtott perverzió és kétségbeesett próbálkozás az egész

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.12.03. 23:13:58

Sajnos az olyan erős márkák, mint a Dior is, szinte már mindegy milyen gagyi cuccot dob piacra, mar a rajongói tábor mindenképpen megveszi.

the angel of the death 2011.12.04. 09:19:15

kinai gagyi a "luxus"proliknak, a "tervezo" meg dilettans amator, vannak dolgok amelyeken "tilos" valtoztatni, mert elvesztik az arcukat

csicseri1001 2011.12.05. 12:41:20

Még egy hónapos divatnak se mondanám,,, Persze, pénz beszél,,,
Egy gyerek különbet produkál a mama varrógépén.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása