OurFashion

5 beauty termék 1500 Ft alatt, ami kenterbe veri a luxusmárkákat

2011.november.09. 12:35

fashionista

18 komment

1. Alverde 2fázisú sminklemosó. A dm Alverde termékcsaládját alapból is szeretem, hiszen a környezetbarát csomagolású, bio alapanyagokból készült termékeikben ritkán csalódom, de közülük is abszolút kiemelkedik a 2fázisú sminklemosójuk. Érzékeny a szemem, de ettől nem lesz se piros, se száraz, nem hagy olajos érzést, nem allergizál és nem utolsó sorban a szemfestéket is lemossa - egyszóval szerintem tökéletes. Az ára kb. 799 Ft.

2. Clean&Clear mattító lapok. A kb. 400-500 forintos áráért (eBay) nem a gagyi mattítópapírokra jellemző zsírpapír-jelleget kapja az ember, hanem ugyanazt a finom tapintású, tökéletes hatással bíró terméket, amiket a luxusmárkák kínálnak.

3. St.Ives sárgabarackos arcradír. Az összes magazin 'best beauty buy' díját megnyerte már szerintem ez a klasszikus termék, amely legalább 15-20 éves múltra tekint vissza. Nem reklámozzák agyon, mégis ez a legeladottabb arcradírmárka az Egyesült Államokban, amelyet itthon is megtaláltok a drogériákban - általában valamelyik eldugott, alsó polcon kell keresni. Az ára kb. 1500 Ft.

4. Babasampon-sminkecset tisztításra. Ne dőljetek be a csillogó palackos, 5000 Ft körüli árral sokkoló sminkecset tisztító folyadékoknak. A legjobb erre a célra a babasampon. Tökéletesen és kíméletesen tisztítja az ecseteket, ráadásul a legmenőbb beauty bloggerek (pl. Temptalia) is ezt választják, én pedig bennük jobban bízom, mint a reklámokban, ráadásul a saját tapasztalataim is ezt támasztják alá. Az ára kb. 700 Ft.

5. Kakaóvaj. Gyógyszertárban kapható (ne lepődjön meg senki: a kúpkészítés segédanyaga) és ezerféle felhasználási módja van: tömbként a bőrbe krémezve testápolóként, olvasztott verzióban (radiátoron olvad, nem kell mikrózni) fürdőolajként, hajvégekbe masszírozva, a napkrémek feltuningolására vagy akár a talp bőrének puhítására is lehet használni. Ráadásul nevetségesen olcsó (kb 300 Ft/10 dkg).

Nektek mi a titkos fegyveretek a drogériából, amit sosem cserélnétek el luxusmárkájú dologra?

Megosztás:
18 komment

Címkék: beauty

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N005 2011.11.09. 14:01:17

"Jó" kis SLS tartalmú babasampon...
A gyógyszertári helyett javasolnám a 100% tisztaságú, finomítatlan (!) kakaóvajat. Sokkal jobb, és isteni illata van.

ARic 2011.11.09. 16:45:46

Az 1. pontban említett Alverde szemfesték-lemosó a katasztrófa-kategória :(
Alkohol-tartalmú, a szememet úgy csípte, hogy alig bírtam kinyitni (pedig nem különösen érzékeny).
Leveleztem ezügyben a DM-mel - német oldalakon is olvastam hasonló tapasztalatokat - folyamatban van a vizsgálata...

2011.11.09. 18:30:04

@N005: tudsz jó lelőhelyet a finomítatlan kakaóvajhoz? Kb. milyen árban van? Köszi;)!

Sminklemosókkal én is szenvedek, mert alkoholosat nem használhatok, a többi meg nem feltétlenül hatékony... De kísérletezgetek, most épp gyógyszerész által házilag készített lemosótejet használok, és meglepően jó:D.

VKI · http://raknelkul.blog.hu 2011.11.09. 18:37:41

@groni: a legjobb lemosó (a vízállóra is): enyhén nedves arctisztító vatta + egy -két csepp olivaolaj. Garantáltan nem csípi a szemet, nem kell sokáig dörzsölni vele az arcot, mert gyprsan felold mindent, és olcsó is.

N005 2011.11.09. 18:46:06

@groni: mannaszappan.hu vagy bionom.hu, készülj fel, hogy elég kemény állagra, de egy kicsi melegítés csodákat tesz vele. Remélem segítettem:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.11.09. 19:32:50

Sminklemosónak Alwerde, csak épp a körömvirágos krémállagú. Árban kb. annyi, mint a fenti. DE: krém, nem olajos. Alkohol nincs benne. Millió egyszer sikerült már álmos fejjel a szemembe kenni, és egyáltalán nem csípte, nem pirosodott ki. Ja, és arclemosónak is kiváló (utazáskor had ne mondjam, mennyit számít ez)

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.11.09. 19:49:42

Én szemhéjfesték és szempillaspirál eltávolításához évek óta arckrémet használok. Hosszú ideig az Avon barackos (elég olcsó) nappali arckréme volt a favorit, de egyéb olcsó krémek is megteszik. Az ujjbegyemmel finoman rákenem a szemhéjamra és a pilláimra, majd vattakoronggal letörlöm. Leszedi még a vízálló sminket is, nincs bennük alkohol, kevés is elég és nem folyik ki utána a szemem.

Dr. Jula Watson 2011.11.09. 20:19:01

@ARic: Én a Niveának próbáltam ki a 2 fázisú szemfesték lemosóját, és nem csípte az érzékeny szemem, és mindent leszedett. Volt még régen az estée laudernek is, de az nagyon drága :(

@magdalena.w: Húú, ha én krémet kennék a szememre, hát 2 napig nem látnék az tuti. :S Még a környékén is vigyáznom kell, mert azonnal könnyezem.

Dr. Jula Watson 2011.11.09. 20:20:17

A barackos arcradír meg tényleg évek óta nagy favorit nálam. Az egyetlen amivel úgy érzem, tényleg leszedi az elhalt részt, és nem csak feleslegesen maszatolom össze vele magam.

Gemini* 2011.11.09. 20:41:52

St. Ives arcradír és kakaóvaj nálam is favorit. :)
Illetve kedvenc testradír Oriflame Swedish Spa.
Arc és szemfestéklemosóból Bioderma H2O és Sensibio. Utóbbit kifejezetten ajánlom érzékeny bőrűeknek, alcoholt sem tartalmaz.

2011.11.09. 22:15:46

@VKI: @N005: Köszi a tippeket;)!

ARic 2011.11.10. 08:49:23

@Dr. Jula Watson:
köszi, végül azóta vettem Balea kétfázisú lemosót, az jó! Nem mondhatják, hogy nem vagyok hű a Dm-hez - a rossz tapasztalat ellenére sem :)
Egyébként ez tökéletesen megfelel a Lancome Bi-Faciljának, hogy a cikk címére reagáljak.

Gemini* 2011.11.10. 09:59:42

@Gemini*: Bocsi, a Bioderma nem ide tartozik....bőven 1500 felett vannak az árai, bocsi. :)

organikusviselet · http://organikusviselet.blog.hu/ 2011.11.10. 11:19:15

Wow nem is tudtam hogy lehet így kakaóvajat kapni ez remek, még nem is gondoltam rá, hogy így használjam. Valakinek vannak tapasztalatai arról hogy milyen hatással van a hajra?

HastancRulez! · http://hastancrulez.wordpress.com 2011.11.10. 16:26:19

@groni: Kakaóvaj-lelőhely, bio és fairtrade: <a href="http://koidrogeria.hu/termek/kakaovaj_100_g_theobroma_cacao.html">KOI Biodrogéria</a>.
Sminklemosónak nekem az <a href="kiprobaltam.hu/?p=948&gt;Ultra bland</a> vált be, igaz, ez is 1500 felett van, de sokáig kitart, így sztem megéri.

HastancRulez! · http://hastancrulez.wordpress.com 2011.11.10. 16:28:54

ááá, hogy tudom az előző káoszt törölni??
Szóval:
@groni: Kakaóvaj-lelőhely, bio és fairtrade: koidrogeria.hu/termek/kakaovaj_100_g_theobroma_cacao.html .
Sminklemosónak nekem az Ultra bland ( kiprobaltam.hu/?p=948 ) vált be, igaz, ez is 1500 felett van, de sokáig kitart, így sztem megéri.

Zsike87 2011.11.13. 10:36:33

Én nem szeretem az Alverdét! Két terméküket próbáltam, egy sminklemosót és egy szempillaspirált, mind a kettő csípte a szememet.
Ellenben évek óta a szintén DM-es Balea család kétfázisú (fehér-kék) szemfesték lemosóját használom, nálam bevált!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása