OurFashion

Őszi sminkújdonságok 3: Clinique

2011.október.11. 08:52

fashionista

6 komment

A Clinique új alapozója hibátlan bőrt ígér, azonnal. Ez elég bátor kijelentés önmagában, de szerencsére alá is támasztják érvekkel. Az iszonyatosan hosszú nevű Repairwear Laser Focus All-Smooth alapozóba ugyanis a márka öregedés-visszafordító szérumának (a még hosszabb nevű Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Correctornak, amely megnyerte a WWD 2010-es Beauty Biz díját) a hatóanyagait tették, így csökkentve a ráncok mértékét és elkendőzve a bőr tökéletlenségeit. 15-ös fényvédő tartalma miatt megelőzi az UV sugarak miatti bőrkárosodást, ami köztudottan a ráncok kialakulásának egyik fő oka. Olajmentes, hidratáló összetétele enyhe fedést nyújt, hat színben kapható a világostól a sötétebb árnyalatokig 10.100 forintért.

A márkától megszokott minimalista kampánykép ismét a márka orvosi hitelességére épít - és persze az alapozó legnagyobb előnyére, a hatóanyagtartalmára. Még sosem volt Clinique alapozóm, így benneteket kérdezlek: mi a véleményetek róla? 

Megosztás:
6 komment

Címkék: beauty smink clinique 2011 ősz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aromatique 2011.10.11. 10:14:06

Nekem volt Clinique alapozóm, kétfélét is kipróbáltam, de mindkettőre allergiás voltam... :(

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.10.11. 11:38:27

Lehet, hogy nem is vagyok igazi nő, de - bár imádom a sminkcuccokat - nem használok alapozót. Sminkelés előtt csak egy kicsit lemattítom az arcom. Valószínűleg szerencsés vagyok a bőrömmel, mert kozmetikushoz sem kell járnom. Majd meglátjuk mit hoz a kor. Lehet, hogy vén banya koromban már más lesz a helyzet. :)

2011.10.11. 13:41:29

Pont tegnap lapozgattam át néhány 1992es magazint, és annyira vicces, hogy már akkor is minden csodakenőcsről azt hirdették, hogy ennél tökéletesebb nem volt, nincs és nem is lesz, megtaláltuk a megoldást és most egy csapásra megoldunk minden bőrproblémát:P... Pedig mi se leszünk tőlük fiatalabbak 30 évesen, mint anyáink 20 éve. (Persze, sarkítás, de ha jobban belegondolok, muszáj röhögnöm néha magunkon:D)

Jizzler 2011.10.11. 14:00:05

Anti Blemish alapozót használtam, nem volt rossz, de számomra a legkedvesebb az Almost Powder. Könnyű, púder állagú, mégis remekül fed és tartós, még hőségben is. Nehezen állok ellen a Clinique újdonságainak, de ha már több mint 10 ropi, inkább Teint Miracle-t veszek a Lancome-tól.

libra121 2011.10.18. 21:53:45

Nagyon megvoltam indulva a Clinique alapozókért, így hosszas tanácsadás és próbálgatás után vettem meg a Superbalanced alapozójukat. Nos azóta már rég elajándékoztam, pár óra alatt már folyt lefelé az arcomról és minden apró ráncban csúnyán összegyűlt, ráadásul iszonyatosan kifényesedett. Pedig ilyen gondom egy alapozóval sem volt még. A mostani kedvenc abszolúte a Lancome Teint Miracle Ultra:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása