OurFashion

Napi tipp: Malacot a Guccitól

2011.augusztus.17. 08:47

*Bianka*

3 komment

Bevallom őszintén, hogy én még sosem használtam külön aprópénztartót. Sőt még csak látásból sem ismerek olyan embert, aki ezeket a kis cipzáros tartókat eredeti rendeltetésük szerint használná. Láttam én már tampontartónak titulált verziót, mini neszesszert, sőt már olyat is amiben a rágó gumikat tartották.

Mindenesetre ha valaki épp aprópénztartóról álmodozik mert esetleg nem mobillal parkol, akkor érdemes szemügyre venni a Gucci legújabb malacos és moby dickes változatát. Igen jól olvassátok malacos. Én is meglepődtem ezért született ez a poszt belőle. A két kisállatról természetesen a logók sem maradhattak le, így bőr és vászon keveréke lett ez a kiegészítő.

Az aprópénztartók egyébként nagyon helyesek, szuperül ki lett dolgozva a két állat karaktere, mégsem vinne rá a lélek, hogy ilyet vegyek.

Ha nektek választanotok kellene akkor malac vagy moby nyerne? Én a Mobynál maradnék...

Gucci Malac 250 dollár

Gucci Moby Dick 250 dollár

Megosztás:
3 komment

Címkék: kiegészítő gucci napi tipp

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.08.27. 12:51:50

Én ismerek olyat, aki ezt rendeltetésszerűen használja...:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása