OurFashion

Napi kedvenc: Olivia

2011.augusztus.17. 22:31

**Anna**

23 komment

Olivia Palermo. Stílusikon, tervező, tévésztár, celeb, stylist és mostanra minden más is, ami bármilyen apró módon köthető a divathoz. Aki valaha is nézett MTV-t, biztosan belefutott már véletlenül a Hills, vagy a The City című valóságshow egyikébe, talán fel is tűnt ez az angyalarcú, ám minden ármánykodásra és gonoszságra kapható leányzó. Ám  manapság már nem a TV-s szerepléséről, sokkal inkább fantasztikusan kifinomult ízléséről híres. A klasszikus, elegáns darabokat finom rafináltsággal párosítja össze, rajta minden úgy áll, ahogyan azt a tervezők megálmodták. Nevetséges extrémitások nélkül lett sok-sok lány példaképe, soha egyetlen félresikerült öltözetben sem készült róla lesifotó. Szerintem ő olyat nem is tud, valódi tehetség a maga stílusában.

 

 

Megosztás:
23 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[megmondoember] 2011.08.18. 04:47:53

Adjon már valaki enni legalább egy zsemlét ennek a szerencsétlennek! Látszik rajta, hogy éhezik...

l2njpx 2011.08.18. 06:35:16

"Nagyszerű példa" a sok fiatal lánynak ez a botsáskaméretűre éhezett, nullás méretet promótáló nő! Igazán gratulálok! Szomorú. :(

bbarb 2011.08.18. 07:56:22

Én is pont ezt akartam írni....orvost neki

Lille havfrue 2011.08.18. 08:13:45

Az első képen minimum öt szín szerepel az öltözékében. Biztosan tévedhetetle az ízlése?

Leonce 2011.08.18. 08:21:11

Először, a fotók alapján, azt akartam írni, hogy TÖKÉLETES.
Aztán kommentek után: tudjátok mit, igazatok van! Nehogy ez legyen a modell? Ez egy, kétes nemi identitású divattervezők által kreált, beteges ideál kép.
Ez egy egészségtelen , szerencsétlen, szánni való gebe.

tenderoni 2011.08.18. 08:42:28

Szerintem is tényleg nagyon jó a stílusa, tetszik, ah mixeli a különböző cuccokat. Meg persze az is látszik, h pénze is van rá, de persze a stílus nem feltétlenül pénz kérdése. Amúgy tényleg baromi sovány, de manapság elég sokan vannak így:D És sztem az hazudik, aki nem vágyik egy icipicit arra, h vékonyabb legyen. Nem gebe, de vékonyabb. És a fenti csaj legalább mosolyog a képeken, boldognak látszik....

commando 2011.08.18. 09:07:42

Hát ez tényleg egy gebe, egy tisztességes f*sz átböki. Valljuk meg őszintén, ha csábosan levetkőzne, minden kedve elmenne egy normális férfinak a keféléstől. Nem-e lehetne-e valami gusztusosabb fehérnépet szerepeltetni? Méghogy boldog? Ugyan már! Ez volt a designer (fotós) utasítása, amúgy meg lehet boldog, de ez még kevés ahhoz, hogy itt mutogassák!

benkoo 2011.08.18. 09:15:30

Arra is nevelhetne, hogy hogy lehet valaki az ennyire vékony semmiből normális nő....

think different 2011.08.18. 09:32:05

Az egeszseges ember igy nez ki. Izmos, nincs rajta egy csepp haj sem.
Amugy a felkarjan latszik, hogy messze van a botsaskatol.

Kerdem:
Miert nem lehet elfogadni, hogy valakinek ez tetszik, nem az, amikor a farmerbol kibuggyan a has es oldalhaj, mint tolcserbol a fagyi?

EMU 2011.08.18. 09:35:22

Még egy tízest le kellene dobnia, olyan gömbölyű szegénykém. Amúgy meg ezek a spinék azok, akik egy percet soha nem mozognak, mert erő sincs bennük hozzá, másrészt az izmosítana, az meg kerekít, marad a jól megideologizált "egészséges" táplálkozás, gebedés, csontosság, formátlanság, semmi vádli, semmi mell, semmi comb, el nem tudom képzelni, hogy ki vágyik egy ilyen emberi roncsra, de még a mutogatását sem értem, hogy mivégre, hiszen visszataszítóan beteges.

bohuš 2011.08.18. 10:19:27

A sárga ruhás képen a felkarját megnézve világosan látszik, hogy ez a nő nem betegesen sovány. Nem tudom normálisan megfogalmazni, de ekkora testbe is belefér minden, ami az emberi test működéséhez kell; csak a zsír hiányzik róla (vagy pontosabban csak zsír nincs rajta). Szerintem tök rendben van, még ha a személyes ízlésem néhány kilóval többet is elviselne. De nekem inkább tűnik egészségesebbnek, mint az átlag, mint betegesnek.

skinny 2011.08.18. 10:54:12

@EMU: Engem is sokan lesajnálnak mert nagyon vékony vagyok közben meg rendesen eszem, nem diétázom mint sok gömbi nőismerősöm, ha lefekvés előtt van kedvem sütit enni akkor nincs bűntudatom, azt eszem. Sport ügyben pedig végképp nem általánosítanék, a fittségnek sok formája van, bizonyos sportokban pl az ilyen alkat szívósabbnak, mozgékonyabbnak bizonyul mint izmosabb társai. Nyilván nem vagyok testépítő, erőember, izmos alkat, és sok sportban nem lennék jó, de van amiben meg pont az én gyengének tartott alkatom bizonyul erősebbnek, amikor elmegyek tornázni vhova, óra előtt kapom a lesajnáló megjegyzéseket. Óra végén pedig a megjegyzések: na persze nekem könnyű mert ilyen alkatom van......az ourfashionnek pedig bocs a további offért.

skinny 2011.08.18. 11:02:58

@EMU: ha pedig nem hiszed hogy létezik olyan mozgásfajta (nyilván nem teherautó-húzásra gondolok) amiben ennek a hitvány, ócska, gyengének tartott alkatnak van könnyebb dolga, akkor megbeszélhetünk itt egy időpontot, ha pesti vagy, megmutatom mire gondolok.

sz.reka · http://rdiary.blog.hu/ 2011.08.18. 11:23:42

szerintem nagyon jól néz ki, minden ruhadarabon látszik, hogy van ízlése! vékony, na és? más meg nem az. miért kell egyből leszólni azért mert vékony. nekem nem tűnik betegesnek, szóval szerintem nem bánt ezzel senkit.

kerdesek05 2011.08.18. 11:34:52

egy sonkás-gombás szenyó kis töpörtyűvel kellene neki. így nagyon ványadt szegény

skinny 2011.08.18. 12:14:20

@kerdesek05: küldj neki! Sőtt, hívj meg engem is egy szendvicsre, de ha nincs pénzed, a sajátomat én fizetem. Vagy itt csak körbeugatni meg lesajnálni tud a többség? Írj időpontot és helyet hol, mikor jó neked. Idő és kedvhiánnyal meg ne gyere, ha van időd és kedved ilyen jellegű blogot olvasni és beírogatni, akkor emberekkel találkozni és szemtől szemben fanyalogni rájuk is van időd/kedved.

kutykabát 2011.08.18. 19:55:01

Egy sík ,A4 lapon minden jól mutat....Ezért ilyenek a modellek is.
Újat mondtam???

fashion victim 2011.08.18. 21:55:16

Szerintem marha jol nez ki, bajos es jo a stilusa. Unalmas mar, hogy az osszes cikk utan jonnek az ilyen "hu de sovany, tuti nem eszik" hozzaszolasok.

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.08.18. 23:22:03

Szép az arca, jók a ruhái - de attól még sokat suttyólkodik.

skinny 2011.08.19. 08:58:46

@EMU: mi a baj? Messze laksz és nem tudsz eljönni Pestre hogy együtt tornázzunk kedvenc órámon az egyik legkinyiffantósabb tanárnál vagy a hatalmas életerő, életkedv úgy elpunnyadt benned hogy elég neked a virtuális kapcsolódás az emberekhez, annyira azért már nem telik a vitalitásodból hogy felállj a gép elől és a való életben is beszélj az emberekkel akiket ócsárolsz. Vagy én menjek el hozzád? Hol laksz (remélem lesz pénzem hogy elmenjem hozzád) Sajnos az edzőm csak Pesten tart órákat de amit te csinálsz azt is kipróbálhatom, feltéve ha te előbb is utánamcsinálod az én gyakimat.:) Csak nekem van félnivalóm, hisz te vagy a nagy megmondóember én meg ugye a te szemedből nézve a szegény árva vézna gyenge csak hálni jár bele a lélek anorexiás akiben egy csepp életerő sincs. Ezt az Olíviát persze nem ismerem, ki tudja, lehet hogy beteg, de lehet alapján lehet, hogy te is az vagy. De a ló túloldalára se kéne átesni (kb ha kis melled van=nincs melled, csak a nagy vagy közepes mell létező mell, ha pedig megnagyobbíttatod mert hízókúrával nem mindenkinek pont a melle nő meg, akkor hülye vagy, megérdemled a sorsod mert nem fogadtad el magad, te, anti-nő hahaha te miért nem fogadod el magad te gebe?! Vékony, sovány=anorexiás, pfuj, dögölj meg, természetes nő=csak egyféle, dundi nő, mert hát ugye a természetben is minden egyféle és ugyanolyan...

skinny 2011.08.19. 09:00:59

@kerdesek05: ugyanaz neked is mint Emunak. Nem viccelek, hozzunk össze egy találkozót így hárman. Nehogy már én, a hálni jár bele a lélek-csajszi legyen az egyetlen aki találkozást kezdeményez, hogy ne csak a gép előtt virtuálisszájkaratézzunk!

sophia1110 2011.08.19. 13:02:15

Végre az OF is foglalkozik Oliviával! Óriási kedvencem, és
nagyon-nagyon tetszik a stílusa. Az egy dolog, hogy véleményem szerint is egy kicsit túl sovány, de az is lehet, hogy alkatilag ilyen. Rám is sokan mondják, hogy vékony vagyok, pedig anyám a megmondhatója, hogy annyit eszem, mint három másik. Számomra az öltözködése, stílusérzéke a követendő példa, a cikk is az öltözködéséről szól és nem azt dicséri, hogy hány kiló.

Bee Boszy 2011.08.20. 15:04:39

Csatlakozom sophia1110 -hoz: Térjünk vissza Olívia divat-jelenségéhez. Bár a kommentek száma és tartalma alapján nem csak az állapítható meg, hogy ez a lány stílusikon, hanem, hogy kiváló celeb alapanyag: remekül el lehet cseverészni vele kapcsolatban mindenről és semmiről. :-)
Erről eszembe jutott egy újabb gondolat: Oké, hogy született tehetség és kifinomult érzékek, de vajon mire jutott volna, ha nem a dúsgazdag amerikai álomba születik, hanem egy kisvárosi gettóba? Szóval: Mázlista a nő! - Kicsit irigy vagyok... :-P
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása