Már nagyon régen, talán május elején jártunk a Swarovski termékbemutató rendezvényén a Boscolo Residence egyik lakosztályában. A kontinentális marketingigazgató, egy merőben bájos hölgy nagyon lelkesen mutogatta nekünk a Hello Kitty-s termékeket. Egy újságíró kolléga meg is jegyezte, hogy nagyon pozitív, hogy a márka nyit a fiatal közönség felé. A hölgy azonban elmesélte, hogy a célcsoport ez esetben nem a gyerekek, hanem azok a bohókás fiatal felnőttek, akik gyermeki énjüket a 20 éveikben is előtérbe akarják helyezni.
Úgy gondolom, hogy a Polly névre keresztelt kollekció esetében ez igaz is lehet, de Kitty esetében már kevésbé.
Ti mit gondoltok? Ugyanaz a célcsoportja a két kollekciónak? Vajon kik hordanak (drága árkategóriájú) Hello Kitty-s kiegészítőket?
Hello Kitty kollekció kampány fotók:
Fotó: Swarovski press
spacegirl · http://makeup.blog.hu 2011.08.04. 10:41:51
magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.08.04. 14:39:19
lucienne · http://lucienne.freeblog.hu 2011.08.04. 21:05:08
ddevil 2011.08.05. 00:30:59
Gabbesz 2011.08.05. 07:33:35
spinat 2011.08.05. 08:24:24
tubi_ca 2011.08.06. 11:45:55