OurFashion

A férfiszépség

2011.július.27. 14:00

fashionista

7 komment

Volt olyan pasim, aki tovább készülődött reggelente, mint én (ami nálam zuhanyzáson túl a sminket és a hosszú hajam rendbehozatalát jelenti): azaz a zuhany-bototválkozás-3centis haj belövése több, mint 45 percig tartott nála. Más férfiak reggelente mindössze egy fogmosás után indulnak munkába.

Szerintem a helyes egyensúly valahol a kettő között van, mindenesetre annyi köztudott, hogy az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a férfiaknak szánt arcápolási és kozmetikai termékek, külön hajtrendjük van és híres sztárokkal kampányolnak. Íme az ősz újdonságai a férfi haj- és szépségápolás terén:

A Schwarzkopf Essential Looks-on ismerhettük meg a New Order nevű frizuratrendet, amely egy felnyírt, a fej felső részén kicsit hosszabban hagyott, perfekcionista és részletgazdag vágás, amelyet napközben elegánsan lefésülve (oldalválaszték mentén, vagy hátra) viselhetnek a férfiak, este viszont pár hajformázó készítmény segítségével felkócolva, kuszán és lazán hordhatják. Nekem nagyon bejön ez a trend, mivel a kettősség miatt végre a pasiknak is nagyobb tere nyílik a kreatív frizurakészítésben és már nem csak a lányok kiváltsága ez.

A szezon legtrendibb parfümjének az Yves Saint Laurent La Nuit de l'Homme ígérkezik: a reklámkampányuk főszereplője az univerzum egyik legsármosabb férfija, Vincent Cassel, aki a Darren Aronofsky által rendezett reklámvideóban Mihalik Enikővel közösen szerepel. A kampány és az illat is a csábításról szól: szicíliai bergamott, cédrus, vanília, vetiver és levendula jegyeket tartalmaz a parfüm, melyek kontrasztossága miatt válik különlegessé a parfüm.

Augustusztól lesz majd kapható. Árak:
La Nuit de L'Homme YSL EDP 60ml: 17700 Ft, 100ml: 24500 Ft
La Nuit de L'Homme YSL EDT 40 ml: 12600 Ft, 60 ml: 15600 Ft, 100 ml: 21900 Ft

Dr. House rajongóként pedig elképesztően örülök annak, hogy a L'oreal Men Expert új kampányarca a gyilkos humorú, jégkék szemű Hugh Laurie lett. Az egyedi stílusát mi sem bizonyítja az a kicsit ironikus felhangú megjegyzés, amit a világcéggel kötött szerződéséről nyilatkozott: „Először azt hittem, hogy ez egy tévedés, majd megértettem, hogy a L’Oréal nem modelleket, hanem valódi karakteres személyiségeket keres, akik megérdemlik… és akik hangosan és határozottan hirdetik, hogy a kozmetikumok használata egy nagyon férfias döntés, elvégre!”. Kíváncsian várom majd a kampányfotókat.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clark kent 2011.07.27. 19:05:37

Húú, nagyon örülök ennek a bejegyzésnek! Ez a frizura most tényleg menő, nekem meg vizsga-feladat a suliban..szóval ilyen frizurát ingyen és bérmentve csinálok annak aki jelentkezik a fodrasz.modell@citromail.hu-n :)

Ginlia 2011.07.27. 21:45:30

Laikusként szeretném megkérdezni, hogy mit jelent az, hogy perfekcionista és részletgazdag hajvágás? Perfekcionista, mint tökéletességre törekvő? Részletgazdag, mint minden hajszálra kiterjedő? Ha igen, akkor ez mennyiben új? Ha nem, akkor...?
Értem én, hogy kell a marketing szöveg, de vette valaki a fáradságot és megpróbálta ezt értelmezni?

mézescsók 2011.07.27. 23:14:59

Laurie nyilván arcszeszt reklámoz majd. Más nem lehet!

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.28. 03:42:12

Milyen jóarcú gyerek az a YSL modell... még fényes nappal sem mernék elmenni mellette az utca azonos oldalán, hát még az éjszakában.

potyus 2011.07.28. 06:07:39

Változik a világ, de rendesen.
A magamfajta öregebb ember csak kapkodja a fejét a szmára szokatlan és főleg elfogadhatatlan divat hóbortok láttán.
Mindenki kopasz, még az is akinek dús szép haja van, aztán, olyan frizura, mely eltakarja a félarcot és körbe van fésülve a fejen. Úgy néz ki mint egy valamikori Orosz női prémkucsma, vagy ugyanez bolyhozott hosszú szőrű kötött sapka, amely éppen eltakarta az emelet magasságú kontyot. Mint egy szőrös bili. Mindehhez korom fekete, korom fekete körmök és Drakula grófra emlékeztető smink. Lánynak, fiúnak egyaránt.
Aztán kiegészítésnek, valami abberált divattervező kitalált egy olyan farmert aminek segge, bocs az ülepe térdig ér. Lépni ugyan nem lehet benne, vagy szaladni a villamos után, de ha egy hosentragert (nadrágtartó) is hátra eresztünk a segg részre tök nyitva, (aminek az ég világon semmi jelentése, csak had lógjon) az már a csúcs. az a szép, ami csúnya. Mondom én aki életemben útáltam öltözködni, de arra kényesen vigyáztam, bárhogy vagyok öltözve, sportos, rendezett legyen a küllemem, abba nem lehet belekötni.

Ezek a frizurák már valami előre lépést jelentenek a számomra.
Ugyanis látszik az elkészítőnek van koncepciója.
Mert azért lássuk be a közelmúlt menő szalmakazal, meg kakastaréj divatja nem mutatott semmit. De legalább az elkészítéséhez hajra van szükség, nem kopasz az ember.
Erre is azt tudom mondani, az a szép ami csúnya.
Ezekben a zselézett borzalmakban az a visszataszító, hogy alig hajú vén marhák is próbálkoznak vele, pedig ha tudnák milyen nevetségesek, fölfelé fésült hajjal, mint a római légiósok sisak taraja, kész röhej......

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2011.07.28. 11:14:08

@Ginlia:
részletgazdag: nagyon figyelni kell az alapvágásnál arra, hogy a haj felnyírása és a vágás pontos legyen, mert különben csak lefésülten fog jól állni, de felzselézve nem. emiatt nagyon aprólékos munkát kell végeznie a fodrásznak.
hogy ezen túl jól is álljon, ahhoz kell a fodrász perfekcionizmusa is az aprólékosságon túl :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása