OurFashion

Grace Kelly barbi az igazán stílsos kislányoknak

2011.július.18. 17:49

*Bianka*

4 komment

Szerintem a világ összes kislánya  odavan a  barbikért. Én is így voltam ezzel. Egy kis piros kosárban voltak a barbi ruháim és napi rendszerességű program volt az átöltöztetés. Sőt már kislány koromban lehetett tudni a felnőttkori sorsom, mert már akkor az apró kis körömcipőkért voltam oda. Akkoriban, amikor én barbiztam még örülni lehetett, ha igazi Matel barbit van, sőt óriási dolog volt az is, ha valaki csak ismert olyat, aki már látott valaha terhes barbit. Manapság azonban egyre több különleges babát ad ki a gyártó. A Kis hableány és Jázmin mellett most már Grace Kelly is megvásárolható.

A díva három barbi szettben pózol a boltok polcain:

Az első szett a híres esküvői ruha:

A második szett Grace klasszikus, kifinomult eleganciáját idézi:

A harmadik szett Kelly 1955-ös Cannes Film Fesztiváli vörösszőnyeges  megjelenését idézi:

Nehezen tudnék dönteni az esküvői és a filmfesztiválos barbi közül, de ha muszáj lenne, akkor mégis az utolsót kérném. A mini körömcipő, most is megfertőzött...

Fotók forrása: Instyle.com

 

 

Megosztás:
4 komment

Címkék: grace kelly

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MPL firstlady 2011.07.18. 19:36:01

"Akkoriban, amikor én barbiztam még örülni lehetett, ha igazi Matel barbit van"

a Matel az valszeg már akkor is a kínai hamisítvány lehetett, mert Mattel

a barbit meg... hát nem tudom

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.07.18. 22:19:26

Ez is csak a kor divathullámjának meglovaglása volt, hiszen hatalmas esemény volt, hogy az amerikai lány egy valódi herceghez megy hozzá. Lassan jöhetnek majd a Katalin hercegnő verziók is.

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.07.19. 00:06:22

Helló, debpont vagyok, egy Barbie-m volt, annak is lerágtam a lábát.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása