OurFashion

Lecseréli az anorexiás modelljéről készült képet a Topshop!

2011.július.14. 13:28

*Bianka*

8 komment

Nem is értem, hogy hogyan gondolta ezt az egészet a Topshop. Amikor először megláttam a honlapjukon óriásban ezt a csont sovány kislányt elrettentem. Nem az jutott eszembe, hogy "Hajj de jól áll neki ez a blúz én is veszek egyet!".

Úgy tűnik, hogy nem csak nekem támadtak negatív gondolataim, mert a márka bejelentette, hogy a túlságosan vékony lány, Codie Young képét lecserélik. A márka azonban szeretné megvédeni a modellt, aki szerintük tökéletesen egészséges és a lent látható képen csupán egy rossz beállítás miatt tűnhet anorexiásnak vagy bulémiásnak.

Ti mit gondoltok erről? Szerintem szörnyű.

Megosztás:
8 komment

Címkék: topshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janila 2011.07.14. 13:39:40

Ha lenne legalább egy kis melle és nem úgy nézne ki az egész, mint egy kisfiú testre fotosoppolt viasz bábu fej. A lány nevét elírtátok, helyesen : Codie Young.

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.07.14. 17:34:41

@janila: Tényleg olyan.

Egyébként tuti beájult a fotó után a kamerák közé..

Ibiza Hippie · http://shoesaremyloves.blog.hu/ 2011.07.14. 19:30:14

Nekem a vékonyságával nincs különösebb bajom (pedig nem tetszenek az aneroxiás lányok). Engem sokkal jobban zavar az, hogy úgy néz ki, mint egy hulla.

Emulgeator 2011.07.15. 10:33:31

@Ibiza Hippie:
tényleg olyan, mint egy hulla, a két általad posztolt képen főleg

Friedmann Juci 2011.07.16. 10:13:28

ez nem más, mint reklámfogás. egy könnyű, trendi húzás arra, hogy felhívja magára a figyelmet a márka.

"gyerekek, tegyünk be egy jó betegesen vékony kislányt a címlapra, majd 1-2 hét múlva jelentsük be, hogy lecseréljük, mert durván csontos, és mi elítéljük az anorexiás vékonyságot hirdető reklámokat. lehozza majd pár oldal, és máris többen nézik meg a honlapunkat"

valami ilyesmi:))

micimacko007 2011.07.20. 13:12:06

semmi baja nincs ennek a lanynak, aki ismeri a modelt lathatta volna tobbi kepen, de ez a blog nem arra hires hogy tulsagosan uptodate lenne..millio modelt ismerek szemelyesen akiktobbet zabalnak mint az apam es nem lesznek tole dagadtak...ALKAT..mindig a dagadt nok problemaznak ezen
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása