OurFashion

A Telegraph 10 kedvenc ruhája az Haute Couture bemutatókról

2011.július.09. 10:00

*Bianka*

3 komment

A Telegraph divat részlege kiadott egy toplistát, amin azok az haute couture ruhák szerepelnek, amiért akár a fél karjukat is odaadnák. A lista nem minden helyezettjével értek egyet, de egy biztos a képek szemet gyönyörködtetőek és érdemes végig bogarászni őket.

1. Elie Saab - azt hiszem most már minden évben konstans megérdemli az első helyet

2. Chanel - Elismerem, hogy ez a ruha gyönyörű mégsem mozgat meg bennem igazán semmit.

3. Givenchy - Én ezt tenném második helyre. Nekem százszor jobban tetszik, mint a korábbi Chanel darab.


4. Giambattista Valli - Ez a tűzpiros ruha lélegzetelállító, már a szemem előtt látom, hogy milyen gyönyörű editorialok fognak születni még vele.

5. Givenchy - Ez az a ruha, amit viselni tudni kell, és ezen a modellen szerintem nem mutat túl jól. Maga a ruha egyébként gyönyörű.

6. Jean Paul Gaultier - Nekem is nagyon tetszik ez a ruha, de valahogy a haj és a fej különleges megoldása elvonja róla a figyelmemet.

7. Chanel - A klasszikus kis fekete-fehér Chanelt nem lehetett kihagyni a listából. Ebbe én is szerelmes vagyok, mint általában minden évben valamelyik változatába.


8. Christian Dior - Elsőre meglepődtem, hogy ez az összeállítás hogyan kerülhetett bele a listába. De ha leveszem azt a szörnyű ezüst holdat, akkor a ruha már valóban sokkal felemelőbb.

9. Armani Privé - A jól megszokott hűvös elegancia és dekadencia, amit nem lehet megunni.

10. Zuhair Murad - Nem vagyok a csillogás embere, de ezt bármikor elfogadnám.

Fotók forrása: Telegraph

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.07.09. 22:48:17

Itt hármas és hetes versenyző nyert.

laviedevantsoi 2011.07.10. 17:02:56

Az* haute couture bemutatókról inkább :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása