OurFashion

YSL Volupté Sheer Candy

2011.június.08. 07:43

fashionista

3 komment

Amióta Victoria Beckham kitwittelte, hogy szerinte a tökéletes rúzs az YSL, határozottan vágyom arra, hogy én is kipróbálhassak egyet. Például a Volupté Sheer Candy nevű, 6 színből álló új rúzskollekciójukat, ami átmenet az ápoló hatású rúzs és a szájfény között és egyszerre ígér finoman színezett ajkakat illetve hidratálást. 3 pasztell és 3 erőteljesebb árnyalatban kapható - ezeket az ezüstszínű csomagoláson látható színes gyűrű jelzi majd. Én legszívesebben a 3. (Grapefruit) színnel kezdeném a tesztelést, de a 2. (Papaya) és a 4. (Gránátalma) árnyalatokat is örömmel kenegetném a számra próbaképpen.

Nektek van YSL rúzsotok? Szeretitek?

 

Az ára 8.600 Ft.

Megosztás:
3 komment

Címkék: beauty ysl smink

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

holdraforgo 2011.06.08. 09:57:16

Rouge Coco (chanel). Krémes és fényes!:)

k.im 2011.06.08. 10:38:18

nekem van egy, de sajnos pont annál a rúzsnál jöttem rá, hogy utálom a csillámos rúzsokat, szóval alig használtam. a szín meg hamar lekopott és maradt egy csomó idegesítő csillám a számon.
amikor narancsos piros rúzst kerestem, akkor majdnem vettem egy ysl rouge voluptét, de inkább mégis lancome color fevert, nekem az a kedvenc

maripán 2011.06.08. 11:05:58

Nekem van, a 6-os kodszamu piros. (nem tudom a pontos nevet)

Imadom. Tartos, kremes, nem szarit, ott marad, ahova kenem (neha tulzottan is).
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása