A tinisztár Someday néven női (!) parfümöt dobott a piacra, amit egy elképesztően fura reklámfilmmel toldott meg: értem én a marketingesek gondolkodását, hogy ha már ilyen népszerű a fiú a tinilányok körében, akkor őket kell megcélozni, de nekem akkor is erőlködésnek tűnik a koncepció. A reklámfilmről nem is beszélve, ahol a lebegő ruhás lány a parfümot magára fújva azt az illúziót érzi, mintha a kapucnis pulcsis, edzőcipős suhanccal (aki elképesztően kilóg az egész atmoszférából) a felhők fölött szálldosna. Nem, nem, nagyon nem tetszik -ráadásul az üvegcse kupakja kísértetiesen emlékeztet Marc Jacobs Lola parfümjére.
Ti kipróbálnátok ezt az illatot?
Forrás: FFG, FashionIndie
Merty 2011.05.25. 23:50:47
lucienne · http://lucienne.freeblog.hu 2011.05.26. 13:42:53
Viszont ez az egész annyira béna, hogy kíváncsi lettem a parfüm szagára... Szóval a negatív reklám is reklám, ezek szerint... :D
Ha valaki szagolta már, számoljon be a tapasztalatairól!
LuPuS 2011.05.27. 08:22:33
Ilyenkor az igazi nagy nevek.mint pl. Annick Goutal, The Different Company,Etro valamelyikét felkérik készítsen egy egyszerűbb parfümöt és hozzáadjuk JB nevét. Ilyen volt a 90 es évek elején a Gabriella Sabatini parfümcsomag
Ilyeneket nagy mértékben kerülöm,
Luca_1230 2011.11.13. 18:51:47
nem, nem vagyok kifejezetten justin bieber rajongó, és nem, nem látatlanban rendeltem meg a parfümöt. az amerikában élő nagynéném szaglászta meg, és kérdezte, hogy ne vegye-e meg, mert szerinte elképesztő illata van.
nem bíztam a véletlenre, először mondtam neki, hogy csak egy mintát küldjön haza. ez megtörtént, és beleszerettem.
nagyon finom, édeskék illata van, nagyon szeretem.
javítsatok ki, ha tévedek, de egy parfümnek nem a reklámfilmről kell, hogy szóljon, hanem az illatáról. és ha teljesen értelmetlen is a promóciós filmje, azt mindannyian tudjuk, hogyha Justin Bieber használt wc papírt árulna, tinilányok millió akarnák.
ettől függetlenül, szerintem megéri- az illata nem copy!