OurFashion

Napi furcsaság: Justin Bieber parfümje

2011.május.25. 13:32

fashionista

4 komment

A tinisztár Someday néven női (!) parfümöt dobott a piacra, amit egy elképesztően fura reklámfilmmel toldott meg: értem én a marketingesek gondolkodását, hogy ha már ilyen népszerű a fiú a tinilányok körében, akkor őket kell megcélozni, de nekem akkor is erőlködésnek tűnik a koncepció. A reklámfilmről nem is beszélve, ahol a lebegő ruhás lány a parfümot magára fújva azt az illúziót érzi, mintha a kapucnis pulcsis, edzőcipős suhanccal  (aki elképesztően kilóg az egész atmoszférából) a felhők fölött szálldosna. Nem, nem, nagyon nem tetszik -ráadásul az üvegcse kupakja kísértetiesen emlékeztet Marc Jacobs Lola parfümjére.

Ti kipróbálnátok ezt az illatot?

Forrás: FFG, FashionIndie

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucienne · http://lucienne.freeblog.hu 2011.05.26. 13:42:53

Ez a reklám olyan, mint egy B-kategóriás nyolcvanas évekbeli videoklip. És az az ötlet sem lelkesít fel túlzottan, hogy egy ilyen kiskölyök a nyakam közelébe kerüljön.
Viszont ez az egész annyira béna, hogy kíváncsi lettem a parfüm szagára... Szóval a negatív reklám is reklám, ezek szerint... :D
Ha valaki szagolta már, számoljon be a tapasztalatairól!

LuPuS 2011.05.27. 08:22:33

A divatos póló effektus,- jelenleg Justin Bieber az - ennek köszönhetően mindent el kell vele adni.
Ilyenkor az igazi nagy nevek.mint pl. Annick Goutal, The Different Company,Etro valamelyikét felkérik készítsen egy egyszerűbb parfümöt és hozzáadjuk JB nevét. Ilyen volt a 90 es évek elején a Gabriella Sabatini parfümcsomag

Ilyeneket nagy mértékben kerülöm,

Luca_1230 2011.11.13. 18:51:47

nekem van ilyen parfümöm.
nem, nem vagyok kifejezetten justin bieber rajongó, és nem, nem látatlanban rendeltem meg a parfümöt. az amerikában élő nagynéném szaglászta meg, és kérdezte, hogy ne vegye-e meg, mert szerinte elképesztő illata van.
nem bíztam a véletlenre, először mondtam neki, hogy csak egy mintát küldjön haza. ez megtörtént, és beleszerettem.
nagyon finom, édeskék illata van, nagyon szeretem.
javítsatok ki, ha tévedek, de egy parfümnek nem a reklámfilmről kell, hogy szóljon, hanem az illatáról. és ha teljesen értelmetlen is a promóciós filmje, azt mindannyian tudjuk, hogyha Justin Bieber használt wc papírt árulna, tinilányok millió akarnák.
ettől függetlenül, szerintem megéri- az illata nem copy!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása