OurFashion

Ismerkedjünk meg a Miu Miu 14 éves új arcával

2011.május.22. 07:27

fashionista

5 komment

Lefogadom, hogy a mindössze 14 éves Hailee Seinfeldnek a jobb oldali képen látható Prada ruha, amit a Screen Actoirs Guild Awardson viselt csinálta meg szerencséjét, hiszen másnap minden szakmai fórum, magazin és blog ezt a bájos, friss és életvidám összeállítását éltette. Azóta folyamatosan figyelemmel kíséri a divatszakma, hogy mit visel egy-egy premieren, díjkiosztón vagy éppen divatbemutatón. Most viszont, hogy bejelentették, hogy ő lesz a Miu Miu új arca, az a közeg, ami eddig éltette, egyre több kételyt fogalmazott meg: nem túl fiatal ahhoz, hogy egy ekkora márkát képviseljen?

Persze a True Gritben (A félszemű) nyújtott alakítása miatt is sejteni lehetett, hogy a személyében egy új csillag van születőben, de azért más színésznőnek és más divatikonnak lenni ennyi idősen. Persze nem mondom, hogy nem érdemli meg, hiszen a bal oldali kép, amely a márciusi Miu Miu shown készült, illetve a lentebbi kép, ami a British Awardson készült róla szintén bizonyíték a tökéletes ízlésére és bájos mosolyára. Mindenesetre én nagyon szurkolok neki - főleg azért, hogy a divatvilág hiénái ne szedjék darabokra.

Persze nem most kezdte ő sem a modellkedést: a 2007-es Guess kampányban is pózolt.

Szintén egy 2007-es Guess kampányban, ezúttal az őszi szezonból:

Képek: MTV

Megosztás:
5 komment

Címkék: guess miumiu hailee steinfeld

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jizzler 2011.05.23. 01:35:50

Igenis bicskanyitogató, hogy 14 éves kölykök lesznek divatházak reklámarcai! Legyen a Lego meg a Milkacsoki reklámarca!

pottyosgaloca 2011.05.23. 11:18:03

úristen de fiatal.. az unokahúgom most lett 14,úgyhogy csak hozzá tudom hasonlítani :S borzasztó, annyira éretlen még..

Ibiza Hippie · http://shoesaremyloves.blog.hu/ 2011.05.23. 11:20:31

Annak ellenére, hogy tényleg nagyon bájos és nagyon jó ízlése van, ő még csak egy kislány.
Én kifejezetten rosszul érzem magam, ha egy 14-15-16 éves lány az arca egy márkának. Mintha nem is engem - és a korosztályomat - szeretnék megcélozni, mivel én (22 éves vagyok) már kissé kiöregedtem ebből a márkából. Nekem furcsa.

Eki 2011.05.23. 11:44:50

Én is úgy érzem h már nem is nekünk szánják a kollekcióikat... ami gáz mert én is csak 23 vagyok, ami önmagában szintén tök fiatal még:)

Kremyy 2011.05.23. 18:18:09

Ha megnézitek a filmet vagy egy interjút vele,akkor kiderül,hogy jóval több ő belül,mint egy 14 éves,suta kislány..Mellesleg intelligens és szimpi,nem értem,mi a problem...
A probléma inkább a felnőttnek öltöztetett 6 évesekkel van szvsz.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása