OurFashion

Hétvégi körkédés: Milyen hosszú legyen a fülbevaló?

2011.május.07. 09:17

*Bianka*

3 komment

Én elég konzervatív vagyok ékszerek terén. A leghivalkodóbb méretű fülbevalóm egy chips fazonú darab a USE-tól. A márka nagy kerek ékszerét még bevállaltam de az utána következő hosszú fazonút már nem. Úgy tűnik azonban, hogy következő télen a túlzó darabok lesznek a trendiek, mint, ahogy azt a mellékelt képek is mutatják.

Ti mi az amit még bevállaltok és mi az amire már azt mondjátok, hogy ez sok? Tetszik nektek ez az új trend?

Képek: Vogue.it

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sorica123 (törölt) 2011.05.07. 21:21:16

Akinek jól áll és nem zavarja, hajrá, én tízből egy alkalommal bírom meg az ilyen libegő csillárokat a fülemben. Máson tetszik, régebb akkora zorzoaneliket hordtam én is, hogy az volt rajtam a nehezék, most valahogy nem.

lucienne · http://lucienne.freeblog.hu 2011.05.08. 14:56:41

Tetszenek; ha a frizurám megengedné, én is hordanám bármelyiket, de azért szempont a kényelem is - az ilyen fülbevaló akkor jó, ha a súlya nem húzza a vállunkig a fülcimpánkat.
Szerintem.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása