OurFashion

Megnyitott a Camaïeu!

2011.április.21. 09:29

fashionista

3 komment

Aki követ minket a Facebookon, az már kedden olvashatta, hogy a Camaïeu megnyitósán jártunk a Westendben, ahol hivatalosan is útjára indítottak a francia cég magyarországi boltjait: 6 budapesti, egy győri és egy nyíregyházi üzletet. A divatbemutatóval egybekötött eseményen az egy négyzetméterre eső celebek létszáma elég nagy volt: Orosz Barbara csodás szoknyát viselt, Sarka Kata pedig -nem meglepően- közönségesen hangoskodott. Farkasházi Réka visszafogott volt, Cooky pedig narancssárgás-barna. Mai bulvárhíreinket hallottátok.

A Camaïeu-nek az a célja, hogy a szezonális darabok mellett igazi alapdarabokat (ballonok, a kis fekete, stb.) is kínáljanak a vásárlóinak. A választék elég széles volt, de azt kiemelték a megnyitón, hogy hetente 100 új darab érkezik az üzletekbe, hogy mindig sokféle újdonságból választhassanak a vásárlók. Mivel francia a cég, így nem meglepő, ha stílusában kicsit emlékeztet a Promodra, bár annál azért konzervatívabb, de szerencsére kicsit olcsóbb is. (Balerinacipők 3.000 Ft körül, ruhák 9.000-13.000 Ft körül, napszemüvegek 2.500 Ft körül)

Ti voltatok már Camaïeu üzletben? Hogy tetszett?

Megosztás:
3 komment

Címkék: camaieu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shadowcat85 2011.04.21. 10:00:20

Én az Aréna Plazás nyitás után 2 nappal tévedtem be teljesen véletlenül a boltjukba. Tengerészkék ballonkabátra vadásztam, és az összes boltot bejártam, de hol a méret nem klappolt, hol a minőség, hol az ár-érték arány volt kissé nevetséges... már a sírógörcs kerülgetett, aztán beléptem a boltba... megláttam a kabátot, levettem a fogasról, felpróbáltam és fizettem:D Szerintem nagyon jó minőségű, szépen van varrva, jó az anyaga, és strapabíró (már amennyire ez egy ballonkabáttól elvárható)... igaz a többi terméküket nem vettem annyira tüzetesen szemügyre, de szerintem minőségre ott sem lehet nagyobb különbség:)

Eki 2011.04.21. 11:23:14

Nem rossz üzlet, én már voltam egy-kétszer kinn. Az árak baromi jók. Minőség közepes...

Esja 2011.04.23. 19:11:04

A luxemburgiban voltam. Nem rossz a felhozatal :) Jól kombinálható, abszolút hordható ruháik vannak.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása