OurFashion

Képriport - Press day a Hotel Savoyban

2011.április.07. 12:45

**Anna**

1 komment

Tegnap hétágra sütött a nap, igazán elkezdődött a tavasz Londonban is. Azon kívül, hogy a St James Parkban süttettem a hasam, a fűben ülve ebédeltem és olvasgattam, a csodálatos Savoy Hotelbe is ellátogattam. A meghívást az Essence Communicationstól kaptam, de más ügynökségek is képviseltették magukat az impozáns környezetben. Rózsaszín cupcaket majszolva sétáltam végig szobáról szobára, ahol közelről is megnézhettem a már kifutón látott darabokat. Bora Aksu, Lowie, Christopher Beales, fantasztikus fiatal tehetségek munkáit szemlélhettem meg, de ismét csak az ékszerek ejtettek leginkább rabul. A klasszikus, amolyan dámás daraboktól a modern finn designig, a külön kislányoknak tervezett kollekcióig, megint a "mindent akarok" érzés tört rám, a kedvencem pedig a gyűrű unikornis fej lett, de az alatta lévő fotón szereplő karkötőkkel is boldogan kiegyeznék.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2011.04.07. 15:55:36

ha már ennyire profi sajtótermékként jelenik meg ez a blog, akkor a "press day" lefordítása vajon miért lett mission: impossible?

(igen, én szándékosan... a posztolót viszont nem menti az irónia...)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása