OurFashion

Love or hate - A furcsa nem mindig rossz

2011.április.06. 00:28

**Anna**

6 komment

Sőt! Kifejezetten unalmas folyamatosan ugyan azokat a modelleket látni az utcán, bizonyos darabokat pedig rettentő sebességgel tiltólistára helyeznék. Ám ellentétben a negatív és túlságosan megszokott, egy pillanatig sem meghökkentő cipőkkel, néha azért leül valaki szembe a metrón, vagy elsétál mellettem, akinek megmosolyogtat a cipője. Nem gondolom, hogy ezek a darabok akárkinek jól állnak, sem hogy tetszenie kell mindenkinek, de mindenképpen üde színfoltok az igazán lerágott csonttá vált balerinacipők mellett. Persze, persze kényelmes, de pár hete olvastam egy interjút Alexa Chunggal, és az egyik gondolata pont ide illik, miszerint ha valami kényelmes, akkor valószínűleg nem néz ki igazán jól. Nem értek egyet vele tökéletesen, de akárki akármit mondd (csak hogy egy példát emlitsek), az UGG csizmák viselése lehet akár a felhőkön való sétálgatás, szerintem elképesztően otrombák. 

Lényeg a lényeg, love or hate a szavazat ezekre a cipőkre?

http://www.shopnastygal.com/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlottes · http://charlottesbox.blogspot.com/ 2011.04.06. 08:28:32

Szerintem ezek a cipők nem is annyira vészesek, bár én nem hordanám, mert nekem nem áll jól. Én a Jeffrey Campbell Lita cipőktől vagyok rosszul. Na az tényleg hate!

Merty 2011.04.06. 10:18:21

A másodikon kívül mindegyik love.

SarahConnor 2011.04.06. 12:58:33

Az a barna bokacsizma hate, amúgy love.

penelope garcia 2011.04.06. 13:30:33

Jól értem, a legutolsónál nincs a csaj talpa alatt semmi? Rohadt kényelmetlennek látszik.
Egyébként nem love, nem hate, csak egyszerűen kösz, nem kéne egyik sem.

freesleep 2011.04.06. 13:49:17

ezek mint a balerina alternatívái? kétlem

NetBubble 2011.04.06. 19:19:58

sztem van köztük jó is, meg rossz is :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása