OurFashion

A Chanel tavaszi táskakollekciója

2011.március.22. 14:45

fashionista

6 komment

Dobogó szív, kontrollálatlan végtagmozgás a bankkártya irányába, párásodó szemek, hangos sóhajok: igen, ezek a Chanel kívánás tünetei, amelynek mindegyikét diagnosztizáltam magamnál a lenti kollekció láttán. Természetesen a márkától megszokott, jellemző (láncos fogantyú, steppelt bőr, tweed) stílus mellett láthatunk újításokat is rátétek és formák tekintetében, nálam épp ezek a darabok a nyerők: például a betekert tetejű táska (mintha egy papírzacskó készült volna el fekete bőrből) vagy a mentazöld lakktáska is bevándorolhatna bátran a gardróbomba. 

Ti melyiket választanátok?

 

Még több kép a tovább után:

Forrás: Purseblog

Megosztás:
6 komment

Címkék: táska chanel 2011 tavasz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.03.22. 15:10:07

Az én gardróbom ajtaja mindegyik darab előtt nyitva áll. Bár már minden szekrény, polc, doboz és ágyak alatti rész megtelt a lakásban, találnék nekik helyet. Végül is hűtőszekrény nélkül lehet élni nem?

Merty 2011.03.22. 16:31:44

Ezek közül csak az első. Az őszi táskák jobban tetszenek.

Ibiza Hippie · http://shoesaremyloves.blog.hu/ 2011.03.22. 17:02:13

Nekem is túl csicsás a nagy részük.
Az első adagból az első táska tetszik, a másik adagból pedig a 2. szürke és a 4. fekete.

Banánpüré 2011.03.22. 20:41:08

Ingyen se kéne kategória mind.

Nascor 2011.03.22. 20:47:23

Én nem tudom, valóban valaki ilyen táskára vágyik?
Szóval én valahogy nemigazán szeretném, ha a párom ilyen csilivili bivalybőrben tündökölne mellettem. Valahogy ez a világ közelebb áll hozzám:

www.boobex.hu

tündérbogyó 2011.03.23. 19:10:23

mind csodás, de főleg az első... abba szerelmes lettem :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása