A Giorgio Armani bemutató meglepően kezdődött tegnap (nézzétek meg a catwalk show-t ITT).
A modellek felvonulása előtt ugyanis egy pár másodperces video tájékoztatta a közönséget a márka legújabb kezdeményezéséről, az Acqua for Life kampányról: a Giorgio Armani a Nemzetközi Zöld kereszttel együtt egy mozgalmat indít, melynek a célja, hogy a harmadik világban élők is tiszta ivóvízhez jussanak, ugyanis naponta 4000 gyerek hal meg olyan betegség miatt, amelyet a szennyezett ivóvíz fogyasztása útján kapnak el és 900 millió ember él tiszta víz nélkül.
Az Acqua for Life Küldetés teljesítéséhez 40 millió liter tiszta vizet szeretnének gyűjteni, ennek középpontjába pedig a Giorgio Armani két jól ismert illatát az Acqua di Giót és az Acqua di Gioiát állították, amelyek nevükből eredően is tökéletes szimbólumai a kampánynak. 2011. április 30-ig minden egyes eladott, limitált kiadású Acqua di Gio és Acqua di Gioia parfüm után 100 liter tiszta ivóvizet adományoznak, ráadásul ezt az adományt a parfümök dobozán található egyedi kódok segítségével a Facebookon keresztül meg is kettőzhetik a vásárlók.
További információk a kezdeményezés weboldalán olvashatók.
l2njpx 2011.03.02. 21:15:00