OurFashion

Pillantás a New York Fashion Weekre: Diane von Fürstenberg

2011.február.15. 13:34

fashionista

2 komment

Diane von Fürstenberg bemutatóján állandóan azt éreztem, hogy KELL, KELL, KELL. De nem úgy, nem azzal a vágyakozással, ahogy egy Armani Privé, Atelier Versace vagy Alexander McQueen ruhára vágyik az ember, ez inkább a 'tökéletes lenne ez a fekete blúz a holnapi meetingre/az a kék kabát biztosan feltűnést keltene a metrón/megnézném, hogy a bézs ruha sápaszt-e' kíváncsiság.

Tökéletesen viselhető darabokat, geometrikus mintákat, gyönyörű, élénk színeket, és viszonylag kevés átlapolós ruhát láthattunk a kifutón (meg persze Srej Zsófit)- a külföldi divatblogok azt találgatják, hogy ez az új lendület talán Yvan Mispelaere-nek köszönhető? 

Nekem mindenesetre tetszik!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.02.15. 15:55:34

Én is azt érzem, hogy: KELL, KELL, KELL. Már évek óta nagyon szeretem a DVF ruhákat.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.02.15. 19:36:40

Engem annyira nem gyozott meg, Cynthia Rowley ruhai es Carolina Herrera cipoi tetszettek eddig legjobban.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása