OurFashion

Valentin napi körkérdés

2011.február.14. 08:07

*Bianka*

10 komment

Egyik évben sem hagyhatjuk ki a valentin napi posztot. És, hogy miért? Azért mert a high fashion márkák sem mennek el szó nélkül emellett az "ünnep" mellett. Lássuk, hogy mit lehet idén kapni:

1. Yves Saint Laurent piros rúzs

2. Louis Vuitton karkötő

3. Miu Miu táska

4. Chloé táska

5. Avanessi Rose gyűrű

6. Jimmy Choo laptoptáska

7. Jimmy Choo peep-toe

8. La perla bugyi

9. Reka Vago borítéktáska

 

Kérdések:

1. Ti szeretitek a valentin napot?

2. Ti vettetek ajándékot a párotoknak?

3. Ti minek örülnétek a legjobban a fenti ajándékok közül?

4. Ti minek örülnétek legjobban a mai napon?

Saját válaszaim:

1. Szeretem a valentin napot.

2. Még nem vettem semmit Mr. Biankának, de kinéztem már egy apróságot.

3. Én legjobban a Jimmy Choo laptoptáskának örülnék, mert már nagyon régóta vadászom egy hasonlóra.

4. Ma legjobban egy kis szabadidőnek örülnék, ami alatt elmennénk sétálni a Szent István Parkban, majd ennénk egy finom sütit a sarki fűszeresben.

Fotók:

Net-a-porter.com

Ourstyle.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micimacko007 2011.02.14. 10:16:37

vegulis ezek kozul barmi johet a vago rekan kivul mert az egy borzalmas megbizhatatlan marka, 70ezres csizmaja szetesik egy het alatt...!!!es nem csak en panaszkodtam eddig..
de biankaval egyetertek, jimmy choo laptop tartooooot!

maggy 2011.02.14. 11:13:50

Igen,szeretem a Valentin napot!!!Ha már mindent megünnepel az emberiség (és ez így jó),akkor az egyik legfontosabbat miért ne?! *-*

Ibiza Hippie · http://shoesaremyloves.blog.hu/ 2011.02.14. 14:00:50

Most biztos mindenki hülyének fog nézni, de számomra teljesen közömbös a Valentin nap, bár kicsit értetlenül tekintek mindig erre a nagy zsongásra.
Szerintem az embernek nem csak egy nap kellene figyelmesnek lennie a párjával, hanem mindig. Ha ez nincs így, akkor megette a fene a Valentin napot, ezzel az egy napi kedveskedéssel senki nem hozhat rendbe semmit. Ha meg így van, akkor fölösleges a Valentin nap, csak egy ugyanolyan nap, mint a többi.
Ez most sablonos lesz, de az egész azért van, hogy minél több pénzt költsünk így karácsony meg szilveszter után.

(Jesszus, néha olyan vagyok, mint egy pasi...)

Ibiza Hippie · http://shoesaremyloves.blog.hu/ 2011.02.14. 14:01:35

Most biztos mindenki hülyének fog nézni, de számomra teljesen közömbös a Valentin nap, bár kicsit értetlenül tekintek mindig erre a nagy zsongásra.
Szerintem az embernek nem csak egy nap kellene figyelmesnek lennie a párjával, hanem mindig. Ha ez nincs így, akkor megette a fene a Valentin napot, ezzel az egy napi kedveskedéssel senki nem hozhat rendbe semmit. Ha meg így van, akkor fölösleges a Valentin nap, csak egy ugyanolyan nap, mint a többi.
Ez most sablonos lesz, de az egész azért van, hogy minél több pénzt költsünk így karácsony meg szilveszter után.

(Jesszus, néha olyan vagyok, mint egy pasi...)

LuPuS 2011.02.14. 14:26:34

1.Képmutatás ,a többi napon is ugyanazt a figyelmet lehet szentelni a másik félnek.
2.Egy üveg bor az esti filmnézéshez( + egy meglepetés a névnap közelsége miatt)
3.Ezt a kérdést passzolom :)
4.Egy esti nyugalmas sétának, a városban

LAA 2011.02.14. 14:30:02

Bianka, hasonló táskát láttam a Tally Weijl-ben, pirosban és feketében, csak az steppelt volt.

charlottes · http://charlottesbox.blogspot.com/ 2011.02.14. 14:57:17

Nem kedvelem a pirosat, de Vágó Réka boríték táskája meseszép. Valentin nap? Közömbös, se nem szeretem, se nem utálom, csak egy nap a többi között. Csak azt nem értem miért télen van, amikor elvileg a szerelem évszaka a tavasz...

SKNiki · http://onlinevasarlaskalauz.blog.hu 2011.02.14. 17:00:56

@kavevera: A férjem reggel kifejtette: azért van most a valentin nap, mert karácsony után és húsvét között kellett valami amikor vásárlásra lehet hülyíteni az embereket.(nehogy üres járat legyen a boltokban:)

Loona1989 2011.02.14. 18:28:17

1. Ti szeretitek a valentin napot? Ibiza Hippie-hez hasonlóan nekem is teljesen közömbös. Azzal a hozzá állással viszont nem értek egyet, hogy "nem csak egy nap kell figyelmesnek lenni", a karácsonyt imádom az ajándékokkal együtt.

2. Ti vettetek ajándékot a párotoknak? Nem.

3. Ti minek örülnétek a legjobban a fenti ajándékok közül? Jimmy Choo peep-toe.

4. Ti minek örülnétek legjobban a mai napon? Egy nagy pizzának, mert már 1 hónapja fogyózom. :) Plusz valami jó film, amit még nem láttam.

trick_me_twice 2011.02.15. 16:00:51

1. szeretem
2. nem, viszont alaposan kitakarítottam a lakását, ami NAGY dolog! :))
3. miu miu vagy chloe táskának örülnék a legjobban, de loveletter táskát kapom, és azt is nagyon várom már!!! :)) <3 (hol van már az a szállító:)))
4. legjobban annak örültem, hogy lemosatta a kocsit kívül-belül,mert tudja hogy arra kényes vagyok, és örömet akart okozni! ez a legjobb, hogy emlékezett az apró kis stiklijeimre! és egy nagyon kellemes helyen voltunk vacsorázni, tökéletes volt!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása