OurFashion

Így készült az Armani Privé Haute Couture bemutató sminkje

2011.február.01. 13:03

fashionista

3 komment

Amikor beszámoltunk nektek az Armani Privé Haute Couture bemutatóról, már akkor is említettem, hogy mennyire tetszett a modellek élénk színű rúzsa. Viszont ha közelebbről megnézzük a szájfestéseket, kiderül, hogy még rafináltabb az összkép: egy szilvalila rúzs alapra helyeztek a sminkmesterek az Armani legfrissebb 2011-es tavaszi/nyári sminkkollekciójának szemhéjfestékéből egy élénkebb lila réteget, majd ezt fejelték meg egy lila, pink vagy kék kristállyal. Lenyűgöző a végeredmény, így nem csoda, hogy az arc többi részét csak alapozták és egy kis pirosítóval dobták fel, nehogy valami elvonja az ajkakról a figyelmet.

Én a lágyabb változatát (azaz csak egy lilás rúzst) szívesen viselném a hétköznapokon, ezt a hangsúlyosabbat pedig egy farsangi bulin. Ti bevállalnátok a lila ajkakat?

Köszönet az információkért és a képekért a L'orealnak.

Megosztás:
3 komment

Címkék: beauty smink armani

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2011.02.01. 13:50:35

amikor áltisi harmadikos voltam az ofönknél, Ica néninél lehetett mini rúzsmintákat venni 100asért. én akkor egy lilát vettem, lehet hogy megvan még! :D pont ilyen színe volt. egyébként ki kell próbálni hogy mutat!

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.02.01. 16:26:01

Húúú! Így nézni jó, de én nem kenném a számra. Szemfestésk, alapozó jöhet.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.02.01. 22:07:49

A két órás hómobilos szafari után pont így néztem ki...ha nincs dermesztő hideg simán bevállalnám, különben meg úgyis mindegy :)))
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása