OurFashion

A legszebbek

2011.február.01. 21:21

**Anna**

2 komment

Imádom az ékszereket, sokkal jobban mint a táskákat, vagy a cipőket, vagy bármely más kiegészítőt. Áhítatomat eme csodás tárgyak iránt az olyan sorozatok, mint a Gossip Girl vagy a Lipstick Jungle csak növelték. Az utóbbit valójában azt hiszem csak az ékszerek miatt néztem, előbbinél is van egy ugyan ilyen halovány gyanúm magammal szemben. Hatalmas nyakláncok, fülbevalók, gyűrűk és karkötők sokasága, és már dobban is a szívem. Szeretem a hangjukat, a fényüket, ahogy tulajdonosuk hozzáér, ha sok van azt, ha kevés azt. Igen, azt hiszem függő vagyok. Mostanában a minél nagyobb és feltűnőbb korszakomat élem, szerencsére ez a város kiapadhatatlan forrásnak bizonyul. Alább pedig, kiválogattam az általam legszebbnek tartott, legtökéletesebb ékszerkollekciókat (pontosabban a nyakláncokat) a tavaszi eresztésből.

A Dior színeitől és mintáitól, az anyaghasználattól azonnal elállt a lélegzetem. Szeretem zsinórostul, neonostul, tollastul együtt. Teljesen elolvadtam, szerintem a hatalmas kapocs is tökéletesen el lett találva.

A Mawi kollekciója számomra az egyszerűségtől, a letisztult formáktól igazán szép. Erős, feltűnő színek, mégsem az olcsónak tűnő kategóriába sorolható. Elegáns, merész, különleges.

A Lanvin pedig, mást nem is vártam, minden évben meglepnek valami különlegessel. Leginkább az első nyaklánc az, amiért igazán oda vagyok.

Megosztás:
2 komment

Címkék: tavasz ékszer dior lanvin 2011 tavasz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.02.01. 21:34:17

Like! Like! Like! Én is imádom a nagy nyakékeket és karpereceket. Nemrég akadtam rá a NOIR márkára, hasonlóan szépeket gyártanak ők is. A kedvenceimért klikk, klikk, klikk ide:
lenaswardrobe.blogspot.com/2011/01/noir.html

És ha tetszik, akkor is klikk! :)

NetBubble 2011.02.02. 18:33:32

Nekem nem igazán tetszenek mondjuk rosszabb is lehetne.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása