OurFashion

Magyar lány a Berlin Fashion Weeken

2011.január.27. 07:27

fashionista

4 komment

Tudom, hogy a világ szeme most Párizson van, de ne felejtsük el, hogy múlt héten Berlinben is zajlott egy divathét, ami azért érdekes, mert több divatház kifutóján is láthattak magyar modellt az érdeklődők. Ország Dóra két bemutatón van túl, lent a Perret Schaad fashion show-n készült képeket és videót láthatjátok róla. A nevét pedig érdemes megtanulni, hiszen a 180 centis lány már szerepelt Hong Kongban is a kifutókon, most pedig Los Angeles meghódítására indul, mi pedig nagyon szurkolunk, hogy Palvin Barbi, Srej Zsófi és Mihalik Enikő mellett őt is a keblére ölelje a divatvilág.

 

Infó: Art Models

Megosztás:
4 komment

Címkék: orszag dora fashion week

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.01.27. 09:27:12

Éljenek a magyar lányok! nem csak a modellek, mindenki! Ország Dóra nagyon szimpatikus, legalábbis a képeken. :)

fülbevalóslány 2011.01.27. 12:11:42

én együtt jártam vele középiskolába..... egy évvel fölöttem járt... meg pár szobával odébb lakott a koliban... nekem annyira akkor nem volt szimpatikus, és különösen szépnek sem láttam, attól függetlenül, hogy az alakja nagyon jó... remélem kedvező irányba változik a véleményem róla

Ginevra1986 2011.01.27. 16:42:05

Dóra már ezer éve a divatiparban van, és volt már itthon Miss Balaton döntős is...nem hiszem, hogy a nagy divatvárosokban van még jövője, és koros is már ahhoz.

Lucus96 2011.03.25. 13:43:45

A Berlini fashion week-en én is ott voltam ;) :DD
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása